Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni pyysi exää kaveriksi facebookissa!

Vierailija
07.03.2014 |

Onko muiden miehillä exiä Facessa ja mitä ootte mieltä siitä? En oikein luota muutenkaan mieheen, eikä se ollu kertonu mulle siitä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä kuulosta kovin hyvältä. Miehesi on saattanut pitää jo pidemmän aikaa exäänsä yhteyttä sinulta salaa.

Vierailija
2/30 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sä olet sen miehen kanssa jos et luota siihen!??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses. Itse olen kaikkien exieni kaveri facebookissa ja niin taitaa olla mieskin omiensa. Mun fb-kaveruudet ei miehelle kuulu ja sama toisinpäin. Me nähkääs luotetaan toisiimme.

Vierailija
4/30 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huiii kauheeta..nyt jätät sen sian..miten se nyt sillein on voinu tehä!!

Tai sitten kasvat viimeinkin aikuiseksi.

terv: kaikki ex:t fb kavereina.niin mulla kuin ukollakin omansa

Vierailija
5/30 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ettei exää poisteta kavereista mutta ihmettelen kaveriksi lisäämistä? Eikö se tarkoita halua pitää yhteyttä tai stalkata?

Vierailija
6/30 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 17:55"]

Ymmärrän ettei exää poisteta kavereista mutta ihmettelen kaveriksi lisäämistä? Eikö se tarkoita halua pitää yhteyttä tai stalkata?

[/quote]

ääh. mitä sitten, vaikka pitäisikin yhteyttä? ei se automaattisesti pettämistä tarkoita. itse välillä viestittelen kuulumisia exän kanssa facessa. ihan vain siksi, että kiinnostaa mitä toiselle kuuluu. ei siinä sen kummempaa. kantsis hankkia parempi itsetunto.

T: 4

Vierailija
7/30 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo pitkä parisuhde takana ja siksi en ymmärrä miksi on exäänsä pyytäny siellä kaveriksi, kun ei ole siitä ikinä mulle edes mitään puhunu, enkä tunne sitä naista. Naisella vielä teini-iässä olevia lapsia ja kun laskee kauan me on oltu yhdessä, niin mistä tiedän vaikka se vanhempi niistä lapsista oiskin mun miehelle. Tekisi mieli ottaa siihen naiseen yhteyttä ja kysyä.

Me ei olla miehen kanssa edes facebook-kavereita keskenään. Tuntuu että mies salaa multa paljonkin asioita.

Vierailija
8/30 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 17:55"]

[/quote]

ääh. mitä sitten, vaikka pitäisikin yhteyttä? ei se automaattisesti pettämistä tarkoita. itse välillä viestittelen kuulumisia exän kanssa facessa. ihan vain siksi, että kiinnostaa mitä toiselle kuuluu. ei siinä sen kummempaa. kantsis hankkia parempi itsetunto.

T: 4

[/quote]

Jos se on molemmille ok niin mikäs siinä. Meillä ei pidetä exiin yhteyttä kun ei ole lapsia. Sinun exäsi eivät tainneet kummoisia sinulle koskaan merkitä. Minun oli maailmani ja suuri rakkauteni. Rakastan edellewn...en toki yhtä paljon ja samalla tavalla kuin miestäni.

Vierailija
9/30 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mulla on kaikki exät ja miehellä ainakin osa. Kummallakaan ei ole nykyistä kaverina facebookissa.

Vierailija
10/30 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla saatu koskaan lapsia. Ainut mitä mies on joskus exästään sanonu niin sen että niillä tuli ero sen takia kun nainen halusi lapsia ja mies itse ei ollu siihen vielä teini-iässä valmis ja ammattikoulu kesken. En saa mielenrauhaa nyt mun ajatuksilta. että jos se nainen on ollutkin sillon raskaana ja niille tullut ero sen takia kun mies ei ollut valmis isäksi. Naisella nykyään kaks lasta ja vanhin ikänsä puolesta voisi olla mun miehen. Minkä ihmeen takia nyt vuosien jälkeen pitää siihen yhteyttä kun ei ole ennenkään pitänyt tietääkseni.

ap

Vierailija
11/30 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkö on teistä normaalia? Minusta tämä tuntuu aika isolta asialta!

Ap

Vierailija
12/30 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 18:26"]

Tämäkö on teistä normaalia? Minusta tämä tuntuu aika isolta asialta!

Ap

[/quote]

Voisko joku vastata?

Vierailija
13/30 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pattitilanne on kyllä. Vaikea sanoa mitään ohjeita. Itse olen luonteeltani sellainen että kysyn asiat suoraan, koska ne jäävät muuten häiritsemään liikaa. Suosittelisin hankkimaan miehen facen salasanan, mutta sehän on täysin kiellettyä.

Vierailija
14/30 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kertomatta jättäminen voi tietysti olla vain ajattelemattomuutta, mutta toki myös salaamista.

Oma mieheni on erittäin hyvä ystävä eksänsä ja tämän perheenkin kanssa, joten jos olisi fb:ssä, niin varmaan olisivat siellä kavereita, enkä näkisi siinä mitään outoa. Pitäisin vähän outona, jos alkaisi salaamaan asiaa, mutta toisaalta, itse varmaan pitäisi niin luontevana, ettei edes mainitsisi asiasta.

Vierailija
15/30 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullakin ongelmat. Ihan kipeetä, että pitäisi eksiin katkaista välit.

Vierailija
16/30 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että mies pyysi sitä eikä seiestä. Ainakin omaa miestä pyysi vähän aika sitte exä kaveriksi. Ihmetteli tätä, mutta hyväksyi, kun aatteli, ettei siitä haittaakaan oo ja toisaalta, jos sillä on jotain asiaa.

Vierailija
17/30 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi ja ex:ällä on välit lämmenneet, näin voivat pitää tiiviisti yhteyttä fb:n kautta. Voi miten söpöä.

Totta helevetissä se on ongelma!!!!  Kysy siltä äijältäsi mikä on homman nimi? Vaadi perusteluja, ei mitään diipadaapa hissunkissun selittelyjä, vaan kunnollisia vastauksia. 

Itse räjähtäisin miehelle totaalisesti tuollaisesta vätysmäisyydestä.  ~>:[

Vierailija
18/30 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kun myönsi sen itse. Satuin vahingossa näkemään kun oli facessa ja se nainen just silloin laittoi viestiä. Yritti laittaa äkkiä facen kiinni mutta oli myöhäistä, ehdin nähdä jo ja suutuin siitä, että ei ollut kertonut että pitää exäänsä yhteyttä. Käskin sitten näyttää sen naisen profiilin mulle kun ei ole kerran meistä mitään salattavaa. Näin että oli kaksi teini-ikäistä lasta ja että ei hirveän kaukana asu edes. Pidän tätä aika suurena epärehellisyytenä.

ap

Vierailija
19/30 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen mieheni ex kaveri facessa, ollaan myös käyty kahvilla ja kaljalla kahdestaankin

en ymmärrä mikä hemmetin ongelma sinulla on

Vierailija
20/30 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 17:33"]

Onko muiden miehillä exiä Facessa ja mitä ootte mieltä siitä? En oikein luota muutenkaan mieheen, eikä se ollu kertonu mulle siitä.

[/quote]

Mun exä ei ole mun kamuissa. Miehen exän on mun ja mieheni kamuissa. Ei ongelmaa.

Miehen exä on muuten yksi parhaimmista kamuistani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi