Mieheni pyysi exää kaveriksi facebookissa!
Onko muiden miehillä exiä Facessa ja mitä ootte mieltä siitä? En oikein luota muutenkaan mieheen, eikä se ollu kertonu mulle siitä.
Kommentit (30)
Kävi sitten niin että mies piti kuin pitikin peliä exänsä kanssa ja petti minua sen kanssa. Näin yksi päivä ne keskustelut siellä. Oikeassa olin ja nyt meillä tuli sitten ero. Kiitos sen exän :(
ap
On ja minulla myös.Miksi ei olisi?
Meillä kävi miehen ex tänään kahvilla. Eivät tosin oo fb kavereita..
Luulen että vanha suola janottaa. Tosi paha ja pettynyt olo :( Koko meidän pitkä suhde ollut näköjään täyttä valetta vaan...
Elkää ihmiset ikinä pyytäkö niitä exiä kavereiksi facebookissa! Se loukkaa sitä parisuhteessa olevaa kumppania ja parisuhde ajautuu kriisiin ja jopa eroon! Exät pysyköön exinä. Ne ei nykyelämään enää kuulu!
Meillä mies hyväksyi kaveriksi naisen, jonka kanssa petti minua aiemmin. Ihmetteli vielä kun loukkaannuin asiasta. Kun ei kehdannut hylätäkään kaveripyyntöä! Mutta minäpä tempaisin ja poistin koko miehen kavereistani ja laitoin eston lisäksi. Eipä tarvi meikäläisen enää loukkaantua sen kavereista.
Miehellä on exiä facebook-kaverina ja minullakin. Siinä ei ole mitään pahaa, eikä salailtavaa. Nyt varmaan onkin kyse siitä salasiko mies kaveruuden siksi, että hänellä ei ollut puhtaat jauhot pussissa, vai siksi, että tietää sinun olevan erityisen mustasukkainen.
25:n mainitseman kaveruuden pettämiskumppanin kanssa sen sijaan tuomitsen.
Sinänsä mun mielestä exät facebookissa on ihan ok, mutta viestittely ja sen salaamisyritys kuulostaa aika ikävältä. En tykkäisi.
Oh God...mulla on useampikin exä fb-kamuna, jo ammoisilta nuoruusajoilta, ja yhden exän nyksäkin.
Jos on nyt pyytänyt niin jostainhan tullut innostus, taitaa vaan vanha suola janottaa. niin joskus käy.