Teinini poliittiset mielipiteet
Nyt alkaa tämä teinini raivostuttaa ihan kunnolla, sanoi eilen muuttavansa omilleen jos näitä trumplippuja löytyy talosta. Mahtavaahan se olisi jos näin tekisi mutta neiti se tarvitsee rahaa ja sitä palaisi entistä enemmän jos muuttaisi omilleen.
Miksi minun poliittisella mielipiteellä on edes väliä? Ei ole meidän neiti aiemmin mitään kiinnostusta osoittanut politiikkaan mutta Trump saa hänet jotenkin kiehumaan.
Hän ei selkeästikkään ymmärrä mitään politiikasta, sillä Trump on ollut amerikan parhaita presidenttejä!
Varmasti johtuu tuosta luurista ja mikäs se olikaan, Tiktakista. Pitäisi ottaa moinen roska tytöltä pois
Kommentit (8)
Mukavasti venkoiltu. Oikein lippuja.
Joo ihan kuule itse ajauduin tiktakkiin ja huhhuh mitä sieltä löytyikään
Itsellä "Make America Great Again"-lippis hyllyssä. Jos joku vieras ei tykkää niin näytän mielelläni missä ulko-ovi on.
Itse olisin enemmän huolissani siitä, että kuuntelee Tiktakkia.
Tyttäresi on altistunut sosialistis-marxististiselle propagandalle. Seuraako hän niin kutsuttuja valtamedioita tarkistamatta oikeista medioista miten asia menee?
Vierailija kirjoitti:
Tyttäresi on altistunut sosialistis-marxististiselle propagandalle. Seuraako hän niin kutsuttuja valtamedioita tarkistamatta oikeista medioista miten asia menee?
No tätähän se tyttö tekee, katselee sitä tiktakkia päivät pitkät
Ap jatkaa vielä:
Tässä on jo neljättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.
Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.
Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.
Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun sossukin olisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä sossussa käyttää aikaansa vessassa ramppailuun.
Terveisiä sinne Porvooseen!