Kanelisokeri, yöö, marrasmamma sekä muut ex-clomistit.
Kaikkia huhuilen mut laiton nyt vain tuohon pari nickiä mitkä tuli ekana mieleen.
Olisi kiva lukea teidän kuulumisia useammin joten olisiko joku teistä kiinnostunut pistämään pystyyn plussanneiden clomistien pidon odotuspuolelle.
Tekisin se itse mielellä mut olishan se tyhmää kun en ole edes plussannut, voisin kyllä sitten jatkaa joskus kun olen päässyt odotuspuolelle(toivottavasti pian).
Vai pinoudutteko jo niin monessa että olisiko liikaa vielä yksi pino?
Jos olis vaikka aloittanut ihan sellaisella kuukausipinolla niin ei tarvisi niin usein välttämättä kirjoitella jos ei kerkeä. Sieltä olisi sitten kiva käydä lukemassa syntymä-uutisia, severon taitaakin olla ensimmäsenä vuorossa parin kuukauden päästä.
Mitäs mieltä olette? Titetenkin voisi käydä muutkin ex-clomistiti kirjoittelemassa jos haluavat, vaikka eivät olisi meidän kanssa clomisteissa pinoutuneet.
Mutta päätös on teidän plussanneiden.
Kommentit (3)
kuulla, että odotus on sujunut hyvin.
On kiva lukea miten toisilla raskaus etenee sillä olen oikea sieni tiedon perään.
Vauvalehdistä ym. tulee aina luettua jokaisesta lehdestä esim. miten sikiö kasvaa ja voi milläkin viikolla vaikka kymmenen kertaa olen jo ne lukenut, mutta se on yhtä mielenkiintoista joka kerta. Varsinkin kun omaa kokemusta raskaudesta ei ole.
Joten odotellaanpas mitä mieltä muut ovat asiasta.
Olipa mukava nähdä että joku oli akipaillut..:) Minulla vähä sama ongelma tämän huonohkon tietokoneen käytön taidon saralla.. Lisäksi pääsen käymään tosi harvoi koneella, joten en ehkä ole mikään hyvä vaihtoehto listaemoksi..:) Olen kyllä käynyt lukemassa tuolla kuume puolella tuttujen kuulumisia, mutta ei vain ole tullut kirjoitelluksi omia kuulumisia juuri mihkään. Nopeasti aika on mennyt nyt jo rv 21+1 menossa ja vatsa kasvaa vauhdilla. Vauvan liikkeet tuntuu ja niitä seuraamalla tietää että kaikki on hyvin. Kuitenkin jo malttamattomana odottelen joulukuun alkua, jolloin h-hetki on jo lähellä.. Minulla tosin taas vaivana nuo supistukset, joten jäin jo töistä pois sairaslomalle..Ihan kiva olla kotona lasten kanssa, varsinkin kun esikko lähtee ekaluokalle parin viikon päästä ja toinen eskariin. Pitää kuitenkin käydä kirjoittelemassa kuulumisia kun näkyy tuttuja nickkejä olevan liikkeellä.. Toivon että kaikki kuumeilijat pääsisivät pian tänne puolelle kertoilemaan kuulumisiaan!! Plussa onnea kaikille sinne kuumeilu puolelle!!
-marrasmamma ja poju- rv 21+1
mutta minä olen kyllä niin tumpelo näissä tietokonejutuissa, että en osaa ylläpitää tuollaisia listoja ja pitoja. Kopiointi tai linkityskään ei onnistu, joten ei ainakanaa minusta ole listaemoksi.
Kiva olisi kuulla clomistien kuulumisia täällä plussanneidenkin puolella, ahkerasti olen käynyt lukemassa vauvakuumeen puolella ja kovasti toivonut paljon plussanneita että saataisiin porukka pystyyn tänne odottajiinkin. Kai täällä moni sitten kuuluu johonkin noista kuukausiporukoista, mutta ei kai se nyt kenenkään voimille ylivoimaiseksi kävisi esim. kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa pinoutua plussanneina clomisteina.
Käsittämätöntä miten aika rientää nopeasti. Tuntuu, että vastahan sitä tuskaili lapsettomuusongelmiansa ja odotteli kuumeisesti plussaa, ja nyt on sitten olo jo kuin norsulla kun raskausviikot lähentelevät kolmeakymmentä. Tässä alkaa ajatukset olla jo aika lailla synnytysfiiliksissä, vaikka onhan tässä vielä monta, monta viikkoa lyllerrettävänä ennenkuin hetki koittaa. Sinänsä kaikki on kohdallani hyvin: ei korkeaa verenpainetta, ei supisteluja, puhtaat pissat. Painoa on tullut paljon ja liitoskivut ovat välillä melkoisia, mutta ne nyt eivät kuitenkaan aiheuta mitään huolta raskauden sujumisen ja vauvan hyvinvoinnin suhteen.
Ollaan kuulolla, jos nyt saataisiin säännöllisempää yhteydenpitoa aikaiseksi tänne odotuspuolelle.
Severon 29+1