Onko vuosikausia yksinolleella, 48-vuotiaalla mitään mahdollisuutta löytää kivaa miestä?
Harmi ku en oo maajussitar, en voi ilmoittautua ohjelmaan :-)
Oon ihan nätti, urheilen paljon ja kiinnostunut elämästä ja asioita. Työssäkäyvä. Vuosikausia yksin, toivo on jo mennyt. Onko tässä iässä enää mahdollista löytää miestä? Ja mitenköhän seksi sujuisi tässä iässä, viime kerrasta aikaa. Oon eroni jälkeen ollut vaan lasten kanssa, oma valinta. Nyt lapset muuttaneet kotoa ja miestä oon alkanut kaipaileen...
Kommentit (5)
Itsellä vähän sama ongelma enkä tiedä ratkaisua. Oliskohan se netttideittaus? Oman elämän tavat ja tottumukset eivät taivu enää kovin paljon toisen ihmisen mielen mukaan mutta kaikkihan on mahdollista...
Totta kai löydät. Äitini löysi rakkauden sinun ikäisenäsi ja näyttää todella onnelliselta edelleen. Hymyile niin maailma (ja miehet) hymyilevät sinulle takaisin.
Baarit on hyviä miehiä tulvillaan, sinne vaan sekaan rohkeasti. Siellä on johtajaa, supertankkerin perämiestä ja Obaman neuvonantajaa niin että pitäisi kaikille riittää. Monilla heistä on jostain naurettavasta syystä juuri nyt tilapäistä käyttöpääoman vajetta (lue: p.a.), joten ota käteistä ja kortti mukaan.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 14:49"]
Varmaan löydät kun pidät silmät ja sydämmen avoimina :)
Mies 40v
[/quote]
Ja lompakon.
Varmaan löydät kun pidät silmät ja sydämmen avoimina :)
Mies 40v