Mitä mieltä, pojan luokkakaveri käy vanhempineen hevikeikoilla
Ja rock-konserteissa.
Oikein mukava ja hyvin kasvatettu poika. Jotenkin aloin vain miettimään onko tuollainenkaan elämä hyväksi 8-vuotiaalle.
Pelaa myös paljon. Meidän poika kertoi että heillä on kaikki pelikoneet mitä on ilmestynyt, koska vanhemmat harrastavat pelikoneiden keräilyä.
Tää 8-vuotias osaa myös koota tietokoneen itse, joten hyvin paljon on teknologiassa kiinni jo nuorena. :( Minäkään en osaa koota tietokonetta, eikä miehenikään.
Kommentit (26)
Kyllä mun mielestä kuulostaa ihan fiksulta. Meidän 6viikkoinen poikamme oli mukana jääkiekkomatsissa jossa meteli oli jopa pahempi kuin hevikeikoilla joissa olen ollut. Ja poika oli vatsassa hevikeikalla mukana( olin viimesilläni raskaana)
En ymmärtänyt aloituksen pointtia. Siis millainen elämä on haitallista? Tuskin tuo perhe joka viikonloppu käy keikoilla. Saati sitten rymyävät yömyöhään missään bäkkäreillä ympäripäissään. Ainoastaan ihmettelen, että missä he käyvät, koska todella usein keikan ikäraja on 18 vuotta. Festareille ei yleensä ikärajaa ole ja alle kouluikäiset pääsevätkin ilmaiseksi.
Mutta kerrotko, ap, vielä miksi teit tämän aloituksen? Puhuitko kuitenkin omasta perheestäsi?
Siellähän oppii erilaisen keikoillakäymiskulttuurin jos nyt jo vanhempien kanssa saa fiksusti olla nauttimassa musiikista. Myöhemmin aloittava saattaa reagoida pelkkään konserttilipun ostoon mäyräkoiran imuroinnilla.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 13:52"]Ja rock-konserteissa.
Oikein mukava ja hyvin kasvatettu poika. Jotenkin aloin vain miettimään onko tuollainenkaan elämä hyväksi 8-vuotiaalle.
Pelaa myös paljon. Meidän poika kertoi että heillä on kaikki pelikoneet mitä on ilmestynyt, koska vanhemmat harrastavat pelikoneiden keräilyä.
Tää 8-vuotias osaa myös koota tietokoneen itse, joten hyvin paljon on teknologiassa kiinni jo nuorena. :( Minäkään en osaa koota tietokonetta, eikä miehenikään.
[/quote]
Tuossa ei ole mitään vikaa. Olen itse pyörinyt pennusta asti vanhempien mukana keikoilla ja ylä-asteen 7 luokasta lähtien olen yksikseni käynyt hard rock ja heavy bändien keikoilla, sekä tuska-festarilla. Nyt tosin ikää 32 vuotta. Eikä siinäkään ole mitään vikaa jos kotona on pelikonsoleita, joita pelaa, tai kasailee ja käyttää tietokoneita. Ei tuollaisista kasva mitenkään vinoon. Tästä ap:n aloituksesta paistaa katkerasti suomalainen kateus läpi.