Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää tasokas venäläinen mies, ikä jotain55-65+?

Vierailija
25.02.2014 |

Kyllä voisi kelvata myös ruotsalainen tai virolainen, mutta ensisijaisesti venäläinen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 11:24"]Kamalaa - miten pystyn mitenkään etsimään ketään noin 5 miljoonan porukoista? Liikatarjontaa.

[/quote]

Onhan siellä hakuehdot. Sivusto toimii myös suomeksi.

Vierailija
2/11 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 11:25"]Moskovasta.

Kremlin isäntäkin, maailman vaikutusvaltaisin mies, on nykyään vapaa ja sopii ikähaarukkaan, vink vink

[/quote]

Paitsi ettei edes ole vapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun olisi pitänyt olla Sotshissa. Vielä ei ole liian myöhäistä koska siellä pidetään myös paraolympialaiset ja niissä piireissä on hyviä tyyppejä.

Vierailija
4/11 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi suomalainen sivusto? En osaa venäjää, enkkukin kävisi.

Vierailija
5/11 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi etsiä miltään sivustolta.

Vierailija
6/11 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi lähteä sellaiseen paikkaan kuin Sotshi yksin. Uskotko, että "meillä" on ollut Krimillä iso talo, jossa trooppinen puutarha? Siitä on 100 vuotta eikä mitään tietenkään ole jäljellä, mutta haluaisin mennä katsomaan paikkoja. Toinen paikka olisi sitten Terijoki ja sitten Kiova ja Pietari. En siis etsi seksiseuraa vaan venäläisiä, kunnon ihmisiä, ihan taviksia, joiden kanssa voisi päästä katselemaan maailmaa, mutta olen vapaa enkä varattu. Rahaa ei ole paljon enkä siis välitä siitä miten varakkaita ja minkäikäisiä uudet ystäväni olisivat kunhan ovat kunnon ihmisiä ja rehellisiä eivätkä yritä kusettaa minua jollakin tavalla. Olisiko kellään venäläisellä hyötyä siitä, että olen EU-kansalainen? En osaa venäjää, mikä on nyt siis todella ikävä juttu.

Vierailija
7/11 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi lähteä sellaiseen paikkaan kuin Sotshi yksin. Uskotko, että "meillä" on ollut Krimillä iso talo, jossa trooppinen puutarha? Siitä on 100 vuotta eikä mitään tietenkään ole jäljellä, mutta haluaisin mennä katsomaan paikkoja. Toinen paikka olisi sitten Terijoki ja sitten Kiova ja Pietari. En siis etsi seksiseuraa vaan venäläisiä, kunnon ihmisiä, ihan taviksia, joiden kanssa voisi päästä katselemaan maailmaa, mutta olen vapaa enkä varattu. Rahaa ei ole paljon enkä siis välitä siitä miten varakkaita ja minkäikäisiä uudet ystäväni olisivat kunhan ovat kunnon ihmisiä ja rehellisiä eivätkä yritä kusettaa minua jollakin tavalla. Olisiko kellään venäläisellä hyötyä siitä, että olen EU-kansalainen? En osaa venäjää, mikä on nyt siis todella ikävä juttu.

Vierailija
8/11 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sivustoa www.holiday.ru

Se on ilmainen ja siellä on yli 5 miljoonaa profiiilia. Myös Suomessa asuvia venäläisiä.

Vierailija
9/11 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa - miten pystyn mitenkään etsimään ketään noin 5 miljoonan porukoista? Liikatarjontaa.

Vierailija
10/11 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa - miten pystyn mitenkään etsimään ketään noin 5 miljoonan porukoista? Liikatarjontaa.

Vierailija
11/11 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moskovasta.

Kremlin isäntäkin, maailman vaikutusvaltaisin mies, on nykyään vapaa ja sopii ikähaarukkaan, vink vink

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi