Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikookohan maskista kieltäytyjät olla sitten myös rokotteesta kieltäytyjiä?

Vierailija
12.11.2020 |

Jotenkin veikkaan, että joo. Oltais vaan saatu maskipakko ja sakotusrangaistukset. Nyt tarvittaisiin rokotepakko ja ISOT sakot kieltäytymisestä, hyvä niin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on Hoax.

Vierailija
2/19 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rokotepakkoa, kun sillä suojaa vain itseään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona on Hoax.

Voi voi... Voiiiiiii voi...... Uskotko maan olevan myös litteä? Entä qanoniin??? Mites pizzagatee?

Hanki itsellesi lääkitys, vahva semmoinen.

Vierailija
4/19 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän siitä kauan ole ettei kun kerrottiin ettei lääkäreitä ja hoitajia aleta pakolla ottamaan rokotetta, joten ei ole perusteita sille miksi tavallisen kansan pitäisi rokotetta ottaa.

Vierailija
5/19 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteen testaamisessa ja kehittämisessä menee vähintään 10v. ei alle vuosi.

Vierailija
6/19 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi maski- ja rokotusfasistia. En ole ottanut influenssaan rokotteita enkä ota myöskään koronaan. Olen pysynyt mainiosti rautaisessa kunnossa ja terveenä ilman mitään rokotteita.

Vierailija
7/19 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve ei tarvitse kirjoitti:

Voi maski- ja rokotusfasistia. En ole ottanut influenssaan rokotteita enkä ota myöskään koronaan. Olen pysynyt mainiosti rautaisessa kunnossa ja terveenä ilman mitään rokotteita.

Toivottavasti toi sun "terveytesi" ei kestä kauaa, kun noin itsekäs olet.

Vierailija
8/19 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote on vapaaehtoinen, eli jokainen saa itse päättää. Suosituksissa käytäntö on sama, jokainen voi vapaasti päättää miten toimii. Suositukset eivät ole pakottavia. Suosituksia voi verrata siihen, kuin kahvipöydässä pohditaan, että ensi kesäksi pitäisi varmaan laihduttaa.  Lausahdut ei velvoita mihinkään jos ei halua toimia itse toisin.

Vierailija
9/19 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, he haluaa että muut kärsii

Vierailija
10/19 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun terveyteni on ikuista ja jumalallisen kaltaista joten jos olisin sinä en pidättelisi hengitystä toiveesi totetumista odottaessasi. Meistä kahdesta juuri sinä olet ensimmäisenä haudassa raskaat mullat päällä.

Vierailija
11/19 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun terveyteni on ikuista ja jumalallisen kaltaista joten jos olisin sinä en pidättelisi hengitystä toiveesi totetumista odottaessasi. Meistä kahdesta juuri sinä olet ensimmäisenä haudassa raskaat mullat päällä.

Toi viimeinen lauseesi täyttää laittoman uhkauksen kriteerit... Vai mitäs mieltä sinä olet?

;)

Vierailija
12/19 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi viimeinen lauseesi täyttää laittoman uhkauksen kriteerit... Vai mitäs mieltä sinä olet?

;)

No ei täytä vaikka kaltaisesi paskahousu sen sellaiseksi saattaa kokea.

Vierailija
13/19 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sitä onkin hyvässä kunnossa siihen asti kun sairastuu.

Vierailija
14/19 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkosairauteni takia voin käyttää maskia vain, jos on ihan pakko eli esim. kaupassa en käytä vaan pidän huolta turvaväleistä. Sairastan myös immuunipuutostautia, minkä johdosta elimistöni ei tuota vasta-aineita eli en saa ottaa rokotuksia. Paljonko tulee sakkoa? 

Vierailija
15/19 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään ota arvaamatonta rokotetta, kuten en pidä maskiakaan, jos ei ole pakko. En nimittäin ole mikään tietämätön lammas.

Vierailija
16/19 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinäpähän ovat ottamatta rokotteita, luonnovalinta pääsee sitten vaikuttamaan ja edes osa tyhmistä ja yksinkertaisista kuolee pois :)

Vierailija
17/19 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, pikavauhtia kehitetty rokote, jota ei juuri ole ehditty testaamaan. Otan ehkä 2022.

Vierailija
18/19 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just katsoin yleltä luontodokumenttia mursuista, jotka kiipesi korkealle lepäilemään pohjoisnavalla ja kun sitten jääkarhut lähestyi, niin nämä korkealla olevat mursut ryömi suoraan kalliolta alas ja niskat poikki naks. Luonnonvalinta.

Vierailija
19/19 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä onkin sitten vähemmän luonnonvalintaa, että mursut elää tungoksessa, jossa mursuja murskaantuu toistensa alle, jos porukka alkaa paniikissa rynnimään mereen, varsinkin poikaset vaarassa muutenkin murskaantua, ilman paniikkiakin. Mutta toki, kyllähän sekin rajoittaa murskukantaa ja ehkä sellaisten mursujen poikaset selviää paremmin, jotka ymmärtää olla menemättä keskelle sitä tungosta?

Toisinsanoen, joskus ne muiden valinnat tappaa kyllä ihan viattomiakin, mutta ehkä silläkin on loppupelissä kantaa terveyttävä vaikutus. Eli jos nyt kuolee sitten rokotteita pelkääviä ja sitten niitä joita ei vain voida rokottaa, niin valintaa sekin (sen lisäksi, että ne joita ei voida rokottaa ovat yleensä TODELLA sairaita ja heikkoja muutenkin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi