Aikookohan maskista kieltäytyjät olla sitten myös rokotteesta kieltäytyjiä?
Jotenkin veikkaan, että joo. Oltais vaan saatu maskipakko ja sakotusrangaistukset. Nyt tarvittaisiin rokotepakko ja ISOT sakot kieltäytymisestä, hyvä niin.
Kommentit (19)
Miksi rokotepakkoa, kun sillä suojaa vain itseään?
Vierailija kirjoitti:
Korona on Hoax.
Voi voi... Voiiiiiii voi...... Uskotko maan olevan myös litteä? Entä qanoniin??? Mites pizzagatee?
Hanki itsellesi lääkitys, vahva semmoinen.
eihän siitä kauan ole ettei kun kerrottiin ettei lääkäreitä ja hoitajia aleta pakolla ottamaan rokotetta, joten ei ole perusteita sille miksi tavallisen kansan pitäisi rokotetta ottaa.
Rokotteen testaamisessa ja kehittämisessä menee vähintään 10v. ei alle vuosi.
Voi maski- ja rokotusfasistia. En ole ottanut influenssaan rokotteita enkä ota myöskään koronaan. Olen pysynyt mainiosti rautaisessa kunnossa ja terveenä ilman mitään rokotteita.
Terve ei tarvitse kirjoitti:
Voi maski- ja rokotusfasistia. En ole ottanut influenssaan rokotteita enkä ota myöskään koronaan. Olen pysynyt mainiosti rautaisessa kunnossa ja terveenä ilman mitään rokotteita.
Toivottavasti toi sun "terveytesi" ei kestä kauaa, kun noin itsekäs olet.
Rokote on vapaaehtoinen, eli jokainen saa itse päättää. Suosituksissa käytäntö on sama, jokainen voi vapaasti päättää miten toimii. Suositukset eivät ole pakottavia. Suosituksia voi verrata siihen, kuin kahvipöydässä pohditaan, että ensi kesäksi pitäisi varmaan laihduttaa. Lausahdut ei velvoita mihinkään jos ei halua toimia itse toisin.
Tottakai, he haluaa että muut kärsii
Vierailija kirjoitti:
Minun terveyteni on ikuista ja jumalallisen kaltaista joten jos olisin sinä en pidättelisi hengitystä toiveesi totetumista odottaessasi. Meistä kahdesta juuri sinä olet ensimmäisenä haudassa raskaat mullat päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun terveyteni on ikuista ja jumalallisen kaltaista joten jos olisin sinä en pidättelisi hengitystä toiveesi totetumista odottaessasi. Meistä kahdesta juuri sinä olet ensimmäisenä haudassa raskaat mullat päällä.
Toi viimeinen lauseesi täyttää laittoman uhkauksen kriteerit... Vai mitäs mieltä sinä olet?
;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi viimeinen lauseesi täyttää laittoman uhkauksen kriteerit... Vai mitäs mieltä sinä olet?
;)
No ei täytä vaikka kaltaisesi paskahousu sen sellaiseksi saattaa kokea.
Yleensä sitä onkin hyvässä kunnossa siihen asti kun sairastuu.
Keuhkosairauteni takia voin käyttää maskia vain, jos on ihan pakko eli esim. kaupassa en käytä vaan pidän huolta turvaväleistä. Sairastan myös immuunipuutostautia, minkä johdosta elimistöni ei tuota vasta-aineita eli en saa ottaa rokotuksia. Paljonko tulee sakkoa?
No en tietenkään ota arvaamatonta rokotetta, kuten en pidä maskiakaan, jos ei ole pakko. En nimittäin ole mikään tietämätön lammas.
No siinäpähän ovat ottamatta rokotteita, luonnovalinta pääsee sitten vaikuttamaan ja edes osa tyhmistä ja yksinkertaisista kuolee pois :)
Hmm, pikavauhtia kehitetty rokote, jota ei juuri ole ehditty testaamaan. Otan ehkä 2022.
Just katsoin yleltä luontodokumenttia mursuista, jotka kiipesi korkealle lepäilemään pohjoisnavalla ja kun sitten jääkarhut lähestyi, niin nämä korkealla olevat mursut ryömi suoraan kalliolta alas ja niskat poikki naks. Luonnonvalinta.
Siinä onkin sitten vähemmän luonnonvalintaa, että mursut elää tungoksessa, jossa mursuja murskaantuu toistensa alle, jos porukka alkaa paniikissa rynnimään mereen, varsinkin poikaset vaarassa muutenkin murskaantua, ilman paniikkiakin. Mutta toki, kyllähän sekin rajoittaa murskukantaa ja ehkä sellaisten mursujen poikaset selviää paremmin, jotka ymmärtää olla menemättä keskelle sitä tungosta?
Toisinsanoen, joskus ne muiden valinnat tappaa kyllä ihan viattomiakin, mutta ehkä silläkin on loppupelissä kantaa terveyttävä vaikutus. Eli jos nyt kuolee sitten rokotteita pelkääviä ja sitten niitä joita ei vain voida rokottaa, niin valintaa sekin (sen lisäksi, että ne joita ei voida rokottaa ovat yleensä TODELLA sairaita ja heikkoja muutenkin).
Korona on Hoax.