Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille tullut huijauspuheluita tällä viikolla?

Vierailija
12.11.2020 |

Mulle on tullut jo useampi, myös lastenkin numeroihin soitettu.
Joku tehokampanja menossa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Itävallan maasuuntanumerosta on tullut puheluita. En tiedä sitten oikeasti soittelevat.

Vierailija
2/9 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tietokonetuesta höpöttänyt intialainen. Sanoin fu*k you, asshole criminal ja suljin puhelun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, robottisoittoja. Ei kuulu mitään

4/9 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli yksi Microsoft-huijauspuhelu ja useita puheluita, joista ei kuulunut mitään vaan puhelu katkesi kun vastasi.

Vierailija
5/9 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolenkymmentä tullut tällä viikolla. Yhteistä näille on, että jos vastaat ja sanot jotain - yhtään mitään -  vastapuoli alkaa puhua englantia vahvalla intian aksentilla. Jos vastaat ja et sano mitää, puhelu katkaistaan soittajan toimesta n. 3 sekunnissa. Yhdelle vastasin ja puehlin omaksi huvikseni pelkällä molinalla, kauan ja sitkeästi yritti saada minua puhumaan selkeämmin kunnes toivotin molinalla hyvät päivän jatkot ja katkaisin puhelun :)

Vierailija
6/9 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut kahdesta eri numerosta. Puhutaan hiljaa englannin kielellä. En jäänyt kuuntelemaan mitä

Vierailija
7/9 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti lopettavat puhelun, kun alkaapi heille huastellemmaan selevällä suomen kielellä.

Vierailija
8/9 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vain numeroihin, joille tiedän omistajan. Muille laitan automaattiviestin, että lähestyvät tekstiviestillä. Ja ne, joilla on ollut oikeaa asiaa, laittavat viestin kyllä, niitäkin on. Ja jos olen lääkärissä käynyt, silloin vastaan tuntemattomaan numeroon, en muutoin.

Vierailija
9/9 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt pitäiskö vaan jäädä jaarittelemaan noiden intialaisten ym. kanssa. Menisi rikollisten aikaa hukkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan