Liikkeellä flunssaa, jossa kuvottava, vetämätön olo??
Onko liikkeellä nyt jotain flunssaa tms., jossa oireena vain vetämätön, voimaton olo, kuvotuksen tunne (ei kuitenkaan oksentelua) ja lievä päänsärky? Mahdollisesti myös lieviä suolisto-oireita (turvotusta, ilmavaivaa, "kiertämisen" tunnetta? Ei kuitenkaan nuhaa, yskää, kuumetta tms. normaalia flunssaoiretta.
Itselläni ollut kuvatunlainen olo jo useamman päivän. Lapsilla samaan aikaan yskää ja nuhaa.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 12:27"]
Mulla on just tollanen ollut 9 päivää nyt. Olen tosin raskaanakin.
[/quote]
Itseasiassa meinasin kuvailla oloa juuri sellaiseksi "alkuraskauden oloksi" (kuvottaa, väsyttää, turvottaa, palelee hieman), mutta EN siis ole todellakaan raskaana. Siihen ei ole edes teoreettista mahdollisuutta. :)
On! Väsymys on samanlainen kuin olisi kuolemansairas, silmiä ja päätä särkee ja oksettaa samoin kuin raskauspahoinvoinnissa, mutta en silti ole oksentanut. Raskaana en ole.
Kuume sahaa väliä 37,5-39. Kävin tk:ssa ja ihan normaaliksi kausiflunssaksi todettiin, sanoivat että tänä talvena on juuri valitettu samoja oireita ja etenkin voimakasta väsymystä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 12:30"]
Eiköhän sitä ole liikkeellä, jos sulla kerran se on.:/
[/quote]
No sitähän mä tässä yritän just kysellä, että onko muillakin nyt tälläisiä oireita, eli onko tällästä liikkeellä! (Vai pitääkö huolestua, et tää on jotain muuta..)
:) ap
Minulla oli tuollainen olo juuri ennen joulua. Kuumetta oli vain vähän; enimmillään n. 38, ja se "sahasi" . Kuvottava, paha olo ja sairauden tunne. Tunsi, että nyt on jotakin muuta, menin lääkäriin ja niin olikin keuhkokuume. Keuhkokuumeen oireisiin kuuluu pahoinvointi, mutta ei välttämättä oksentelua.
Joten olkaahan tarkkoina eli, jos ei helpota, niin lääkäriin ja keuhkokuvaan.
Joo mulla on just tollanen olo, paitsi ettei oo kuumetta. Ja tää alkoi yöllä, lähdin sit töihin ja ihan voimat loppu.
Hyvä kun kysyit! Just sairastin juuri tuon ihme taudin, kesti vähän reippaan viikon! Päätä särki joka pv ja räkä valu vetenä nokasta, silmiä särki ja väsytti!
Mulla on just tollanen ollut 9 päivää nyt. Olen tosin raskaanakin.