Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Abortin tekeminen.
07.03.2014 |
Olen ollut aborttivastainen itseni kohdalla mutta jos nyt tulisin raskaaksi, tekisin varmasti abortin. Sekä minun että mieheni on steriloitu, elämme etäsuhteessa ja molemmilla on yhteensä 9 lasta jotka ovat jo aikuistuneet tai aikuistumassa ja minusta on tulossa isoäiti.
Kommentit (3)
Koska mieleni on muuttunut ja vaihdevuosista ei ole vielä merkkiäkään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 11:13"]
Ilmoitat tämän koska..?
[/quote]
Varmaan siksi, että mieli muuttu :)
Alue: Aihe vapaa
Ilmoitat tämän koska..?