Lapsi 3v ja minä yksin hotellissa 3yötä
Kommentit (29)
Onko lapsi ennen yöpynyt hotellissa?
Miten olet varautunut valvomiseen?
Onko hotellissa mitään viihdykettä tenaville?
Mikä hotelli?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 23:46"]
Mikä hotelli?
[/quote]
Malliesimerkki, miten hyvin täällä osataan lukea. Ei edes otsikkoa lueta oikein...
Opetelkaa lukemaan, ei se lapsi ainakaan siellä hotellissa ole... hohhoijaa
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 23:48"]
Mikä hotelli?
[/quote]
Malliesimerkki, miten hyvin täällä osataan lukea. Ei edes otsikkoa lueta oikein...
[/quote]
Oletin että sinä ja lapsesi vietätte 3 hotelliyötä, olet yksin aikuisena lapsesi kanssa, siis ilman miestä.
Niin, täällä siirtyy vastuuu aina lukijalle, vaikka otsikon olisi voinut asetella hieman selvemmin.
No kyllä tuon voisi ymmärtää että äiti ja lapsi ovat yksin hotellissa, siis ilman isää/muuta perhettä. Ainakin näin vähän väsyneenä... :)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 23:52"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 23:48"]
Mikä hotelli?
[/quote]
[/quote]
Oletin että sinä ja lapsesi vietätte 3 hotelliyötä, olet yksin aikuisena lapsesi kanssa, siis ilman miestä.
Niin, täällä siirtyy vastuuu aina lukijalle, vaikka otsikon olisi voinut asetella hieman selvemmin.
[/quote]
Oletat liikaa. Nytkin oletat, että vastaajana oli ap, vaikka näin ei ollut.
-6
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 23:53"]No kyllä tuon voisi ymmärtää että äiti ja lapsi ovat yksin hotellissa, siis ilman isää/muuta perhettä. Ainakin näin vähän väsyneenä... :)
[/quote]
Mäkin luin tän näin: minä yksin hotellissa 3 vee lapsen kanssa.
Ajattelin, että ovat lähteneet kaksin reissuun ja jättäneet isän kotiin.
Sorry huono ilmaisu. Minä yksin hotellissa ja lapsi isänsä kanssa kotona:) Heillä kieltämättä sujuu täydellisesti ja on kivaa ilman äitiä...
ap
Sorry huono ilmaisu. Minä yksin hotellissa ja lapsi isänsä kanssa kotona:) Heillä kieltämättä sujuu täydellisesti ja on kivaa ilman äitiä...
ap
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 23:55"]Työmatkalla, tuskinpa lapsi mukana
[/quote]
Ehdin jo ihmetellä, miksi 3 vee lapsi mukana työreissulla!? Ja kuka hoitaa töiden ajan? :D
Paska aloitus. Opettele asettelemaan otsikko ymmärrettävään muotoon.
Koska verbi puuttuu tuon otsikon voi kyllä lukea niin, että "lapsi 3 v. ja minä olemme yksin hotellissa". Yksin = ilman puolisoa ja mahd. muita lapsia ja yksin sikälikin, että kolmivuotiaasta ei ole aikuiselle kauheasti seuraa hotellissa. Otsikosta tuli mulle mieleen erotilanne, jonka takia nainen ja lapsi ovat hotellissa.
Varmaan ei tunnu niin yksinäiseltä jos ap seurustelee työkavereiden kanssa tai tutustuu siihen kaupunkiin jossa on. Tai nukkuu kunnon yöunet.
Miksi? Oletteko lomalla?