Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juntin tuntomerkit?

Vierailija
07.03.2014 |

- poistuu kylästä kiittämättä talon emäntää (vaikka tarjonnut kahvit ja pullat).

- tulee kylään milloin haluaa

- ajaa autolla ylinopeutta ja mielissään kehuu itseään

- komentaa sekä kurittaa toisen lapsia hänen vanhempien nähden ja vielä typerästi

- yrittää iskeä naisia kehumalla jollakin sellasella jutulla mikä on täysin saavutettamattomissa oleva asia. Ja ei ymmärrä ,että hänelle nauretaan ja ,että toiset tietää ,että hän valehtelee

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 10:57"]

- ajaa autolla ylinopeutta ja mielissään kehuu itseään

[/quote]

Ajan vain moottoripyörällä ylinopeutta enkä kehu itseäni.

Vierailija
42/47 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pitää hiusten harjausta hienosteluna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukkoni on juntein tuntemani ihminen. Punakka, lyhythiuksinen mies. Polttaa tupakkaa, juo paljon. Puhuu oikeastaan vaan humalassa, silloin vähän noloja juttuja. Juo salaa jossain pannuhuoneessa tai pihalla. Joutui pari vuotta sitten jalkaleikkaukseen, ei millään malttanut parannella rauhassa, oli pakko tehdä töitä keppien kanssa (omistavat maatilan, tietty), eikä se tietenkään hyvää sille jalalle tehnyt. Käy korkeintaan pienessä kyläkaupassa, useimmiten vain kauppa-autolla. Tuli sentään meidän häihin, lähti kyllä pois joskus ruuan jälkeen. Juoruilee muiden kylän junttikavereidensa kanssa. Mies aina joskus kertoilee, kuinka nuorena sai hävetä isänsä typeriä pervoja juttuja.

Vierailija
44/47 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 10:57"]

- komentaa sekä kurittaa toisen lapsia hänen vanhempien nähden

[/quote]

Tässä olen hiukan eri mieltä. Jos lapsen vanhemmat eivät itse kurita huonosti käyttäytyvää lastaan, silloin voi itse sanoa, että "äläpäs nyt ihan noin tee, anna kukan/johdon/verhon olla rauhassa" taikka "ne pullat on tarkoitettu kaikille, eiköhän tuo jo riitä sinulle".

Lippisasiassa olen kyllä samaa mieltä. Ihan hävettää yhden tuttavaperheen puolesta, koska sen perheen isä (noin 40-v.) istuu sisällä, ruokapöydässä, juhlissa, ihan kaikkialla lippis päässä. Se on suorastaan liimattu päähän. Minusta tosi huonoa käytöstä. Yksi perheen lapsista on jotenkin omaksunut käytännön mutta niin, että pitää ulkotakkia joka paikassa päällään, siis myös kylässä ruokapöydässä.

Vierailija
45/47 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee kaikenlaisia listauksia kanssaihmisistä av-palstalle.

Vierailija
46/47 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- on asunut aina samalla paikkakunnalla ja arvostelee sellasia ihmisiä ketkä lomailee. Valittaa lomista ja siitä kun itse ei ole ehtinyt pitää lomaa. Ja kun hänellä on nyt mahdollisuus ja varaa ihan taloudellisestikkin pitää lomaa niin ei voi koska maksaa niin paljon. Mikään ei passaa siis. Mutta pitää vaan vertailla ja valittaa.

Vierailija
47/47 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 10:57"]

- komentaa sekä kurittaa toisen lapsia hänen vanhempien nähden

[/quote]

Tässä olen hiukan eri mieltä. Jos lapsen vanhemmat eivät itse kurita huonosti käyttäytyvää lastaan, silloin voi itse sanoa, että "äläpäs nyt ihan noin tee, anna kukan/johdon/verhon olla rauhassa" taikka "ne pullat on tarkoitettu kaikille, eiköhän tuo jo riitä sinulle".

Lippisasiassa olen kyllä samaa mieltä. Ihan hävettää yhden tuttavaperheen puolesta, koska sen perheen isä (noin 40-v.) istuu sisällä, ruokapöydässä, juhlissa, ihan kaikkialla lippis päässä. Se on suorastaan liimattu päähän. Minusta tosi huonoa käytöstä. Yksi perheen lapsista on jotenkin omaksunut käytännön mutta niin, että pitää ulkotakkia joka paikassa päällään, siis myös kylässä ruokapöydässä.

[/quote]Jos vaikka Juntti nostaa lapsen takan päälle istumaan ja antaa siellä vaan itkeä. Omat vanhemmat ovat lähellä ja ei ymmärrä kysyä ensin vanhempien lupaa uunin päälle nostamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan