Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kroonisesta kivusta tulla paniikkihäiriö?

Vierailija
24.02.2014 |

Kroonisesta kivusta haluaisin kuulla kokemuksia. Onko tullut ahdistuneisuutta tai jopa paniikkihäiriö?.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein mistä tahansa voi tulla paniikkihäiriö. Ei se aina tarvitse edes mitään järkevää syytä.

On selvä, että krooninen kipu ahdistaa. Pyydä päästä juttelemaan jonkun kanssa tuon kivun psyykkisistä vaikutuksista.

Vierailija
2/8 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voi mutta krooniseen kipuun tottuu ja voi elää kun sitä ei olisi olemassakaan. Paniikkihäiriö voi tulla kovasta ahdistuksesta sekä syrjäytymisestä  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroonisesta kivusta voi masentua.

Vierailija
4/8 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kovaa kroonista kipua tarkoitat?Itselläni on vikaa kolmessa selkänikamassa(iskias)ja parissa niskanikamassa(välilevyt)eli olen toistaiseksi sairauslomalla.Olen jo melkein immuuni kivulle.Paniikkihäiriö ei mitenkään liity fyysiseen kipuun,mutta ehkä henkiseen pahoinvointiin,eli stressiin?

Vierailija
5/8 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivusta voi masentua tai ahdistua, parillakin ystävällä on siitä kokemusta. Paniikkihäiriö oli mulla masennuksen oire, joskin masennukseni ei johtunut kivusta. 

Vierailija
6/8 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmosen mielestä krooniseen kipuun tottuu. Olen eri mieltä, kipu voi olla sellaista, että ihminen ei pysty keskittymään mihinkään muuhun.

Vierailija
7/8 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroonisesta kivusta voi kehittyä laaja-alainen paniikkihäiriö.Itselläni on psykiatri tehnyt tällaisen diagnosin.Minulla oli jos jonkilaisia paniikkikohtauksia, silloin en tiennyt mitä ovat.30v. olen kärsinyt kroonisesta oik.puoleisesta kasvokivusta,joka diagnosoitiin ensin johtuvan purennasta.Purentaani korjattiin suurilla operoinneillla tuloksetta,kipu vain paheni.KYS:ssa tehty hoito epäonnistui neurokirurgilta,ei tietenkään hoitovirhe.Tapahtumasta on 8v. ja kipuni on helvetillinen,nykyisin sitä sanotaan krooniseksi kolmoishermosäryksi,jota ei voida parantaa.Särkylääkkeksi sain metadonia,jonka käytön lopetin n.kuukausi sitten koska siitä ei olllut apua,vain tokkurainen olo.Elämäni on yhtä helvettiä!Tämä invalidisoi minut,oli jäätävä jo nuorena työkyvyttömyyseläkkeelle.

Vierailija
8/8 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän