Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juntin tuntomerkit?

Vierailija
07.03.2014 |

- poistuu kylästä kiittämättä talon emäntää (vaikka tarjonnut kahvit ja pullat).

- tulee kylään milloin haluaa

- ajaa autolla ylinopeutta ja mielissään kehuu itseään

- komentaa sekä kurittaa toisen lapsia hänen vanhempien nähden ja vielä typerästi

- yrittää iskeä naisia kehumalla jollakin sellasella jutulla mikä on täysin saavutettamattomissa oleva asia. Ja ei ymmärrä ,että hänelle nauretaan ja ,että toiset tietää ,että hän valehtelee

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorillakin on rajansa!

Vierailija
22/47 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 17:24"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 17:18"]Juntti nimittelee ja määrittelee itselleen tuntemattomia junteiksi, kaikki muu on oikeastaan vain käytöstapojen puutetta.

[/quote] Sä , et ilmeisesti ole juntti. Viisas ja fiksu kylläkin.

[/quote]

Kiitos, itseni määrittelisin kyllä juntiksi, ainakin jotkin asiat ketjussa sopii tietyissä tilanteissa itseeni, tosin uskon, että valtaosaan.

Juntiksi nimittäminen on verrattavissa huoritteluun, homotteluun ja neekeripuheisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näistä kaikists mielipiteistä voimme päätellä. Minä ja moni muukin on jonkin verran juntteja. Kuka pystyy allekirjoittamaan ,että ei ole esim. piereskelly koskaan ruokapöydässä. Byyaahahahhaah.

Vierailija
24/47 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä, että mitä ne eijuntit käyttää talvella pitkien kalsareiden tilalla? Miesten sukkahousujako?

Vierailija
25/47 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostelee isompia kaupunkeja koska maalla on aina parempaa. Vaihtoehtosesti arvostelee pikkukyliä koska isot kaupungit on parempia. (ja nää vailla kokemuspohjaa useimmiten). Suppea maailmankatsomus. Ei matkustele. Pitää suomea ja suomalaisia parhaimpina ja ainoina oikeina koko maapallolla melkeinpä. Pelkää ulkomaalaisia. Tekee vanhanaikasesti asioita periaatteen ja/tai perinteiden vuoksi.

Vierailija
26/47 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-puhuu kovaa/huutaa

-kiroilee paljon

-räyhää

-tupakoi ja juo

-ei ajattele muita

Vierailija
27/47 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkun avokki:

Punakka ja pönäkkä ukkeli ja laiska kuin mikä. Ei halua käydä töissä, vaan makoilee päivät kotona, ryypiskelee usein, polttaa tupakkaa, pummii ja varastaa toisilta asioita sen minkä kerkiää, mutta ei taatusti tee mitään vastapalveluksia. Puhuu naima-, pieru- ja kakkajuttuja ja höröttää niille. Ei ymmärrä, mitä pahaa on sanassa "neekeri", kun ei hän kuulemma tummaihoisen kaverinsa kuullen sitä kuitenkaan käytä. Kertoilee minun kuullen, miten aikoo paneskella naistaan, eli siis serkkuani (juu, juuri  tuollaisista asioista minä haluankin näin sukulaisena kuulla!) Ja kaiken muun huipuksi: kuuntelee Klamydiaa.

Vierailija
28/47 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaa jatkuvasti muita ihmisiä.

Vierailija
29/47 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää pitkiä kalsareita ja pipoa...

Vierailija
30/47 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo drive in nakkikioskilla kovaan ääneen: "Sit viel yks kuortterpounDERI, PIKmäkki ja ranskikset kaikil mausteil, pesiaalina!" ...äääh, pää piiloon, kyllä taas hävettää!

Vierailija
31/47 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brassailee jollain tuotteella joka meni muodista pois 2 vuotta sitten...

Vierailija
32/47 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii junttimiehiin ja -naisiin

- kiroilee paljon

-harrastaa metsästystä

- puhuu kovalla äänellä ja koko ajan

- tupakoi

-syyttää kaikista virheistään aina muita, eksiään, yhteiskuntaa tai vanhempiaan

-suuttuessaan jollekin huutaa kohteen sukupuolesta riippuen "vitun homo!" tai "vitun huora!"

Vierailija
33/47 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaääninen ja aina äänessä. Luulee olevansa hauska, kun itse nauraa omille jutuilleen. -_-

Vierailija
34/47 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 11:04"]Kovaääninen ja aina äänessä. Luulee olevansa hauska, kun itse nauraa omille jutuilleen. -_-

[/quote]

Ainii ja puhuu toisten päälle.

Vierailija
35/47 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, en tiedä, olen juntti, mutta vielä ei kolahtanut yllä olevat kuvaukset.

t. erilainen juntti?

Vierailija
36/47 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 11:05"]Jaa-a, en tiedä, olen juntti, mutta vielä ei kolahtanut yllä olevat kuvaukset.

t. erilainen juntti?

[/quote]

Millainen erilainen juntti sitten olet?

Vierailija
37/47 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tulee toisten juhliin esim. häät, lippalakki tai osuuspankin pipo päässä

Vierailija
38/47 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 11:07"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 11:05"]Jaa-a, en tiedä, olen juntti, mutta vielä ei kolahtanut yllä olevat kuvaukset.

t. erilainen juntti?

[/quote]

Millainen erilainen juntti sitten olet?

[/quote]

Näemmä monella tapaa erilainen, kun nuo ylläolevat eivät liity minuun mitenkään...

Vierailija
39/47 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei osu kohdalleen mutta autolla ajan aina ylinopeutta -isommilla teillä- ja häpeilemättä nautin siitä!

Vierailija
40/47 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu Helsingissä, etenkin idässä. Sössöttää sitä vittu saatana sössötystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme