Erikoisempia pojan nimiä, 4-5 kirjainta, loppuu i:hin?
Auttakaa hyvät ihmiset ja keksikää mulle nyt :)
Kalenterinimet on kaikki seulottu, joten niitä ei tarvii listata. Mutta en halua mitään ihan järjetöntäkään... Jos vielä olisi vanhahtava niin aina parempi!
Kommentit (57)
Aarni.
- mulle tuotti kyllä ongelmia ymmärtää onko se tytön vai pojan nimi, mutta kuulemma pojan.
Nauri
Juusi
Tuomi
Pyri
Jaani
Jooni
Ukki
Miesi
Voisin kuvitella, että kannattais tsekata joku virolainen nimikalenteri, sieltä vois löytyä? Esim täällä on yksi: http://www.vara.ee/post/nimi.php Pohjoismaalaiset ja saamelaisetkin löytyy kyllä googlettamalla.
Mahtava tuo virolainen nimipäiväkalenteri. En tiennytkään, että Maasika (mansikka) on ihmisen nimi siellä. :-)
Tässä on kyllä sulle liikaa kirjaimia, mutta Vinski. Aivan ihana pojan nimi, tulee positiivisia ajatuksia tästä nimestä.
Hyviä ehdotuksia tullut! Kiitos! Tähän asti ehdotetuista suosikkini ovat:
-Noeli (mikä ei kyllä ehkä käy kun on vähän liian samanlainen kuin isoveljellä, vaikea erottaa kumpaa kutsutaan)
-Aarni (kiva vanha nimi, vähän se vie tunnelmaa että erään tiukkapipon poika on Aarni :D )
-Aati
-Vinski (ihanan positiivinen, pirskahteleva)
Tuo eestiläinen kalenteri täytyykin katsoa. Jonkin verran eestiläisiä nimiä olen käynyt läpi, koska siellä on juuri sitä hakemaani tyyliä, mutta en varsinaisesti nimikalenteria, kiitos linkistä!
Arvi on myös ollut yksi suosikeista..
ja kuusi kirjaimisetkaan ei siis ole poissuljettuja, kunhan on kahdessa tavussa.
-ap
Vertti, Eeti, Lari, Altti, Pieti, Venni, Jeeti, Kusti, Osmi, Jami, Ahti
nro 19 litaniasta löytyikin jo yksi meidän lasten nimistä ja toinenkin yhden kirjaimen poikkeuksella :D
Kostista mulla tulee liikaa mieleen vielä Kotiranta ja Joulupukin kuuma linja. Vaikka uus pukki onkin ollut jo muutaman vuoden.
Alttia olen myös miettinyt. Kiva nimi! Kielellisesti hieman haastavampi kyllä. Mutta kai tuotakin tottuisi sanomaan.
-ap
Köpi