Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä laiskuudesta tai ajanpuutteesta kärsivä kerrostaloasuja(liikunta)

Vierailija
07.03.2014 |

Aina voit kavuta talosi rappusia ylös alas, vaikka lasten nukkuessa keskellä yötä. Jos ei nyt sataa kiloa ylipainoa ole, ei siitä voi kuulua niin kovaa ääntä, että naapureitakaan häiritsisi.

Onko vielä jotain syitä, ettet voi liikkua? Kerro, voin yrittää löytää niihinkin ratkaisun.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 10:46"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 08:19"]

Voihan sitä kotona jumpata, zumbata, kahvakuula treeniä yms jos haluaa. Ei maksa mitään eikä tule meteliä naapureihin eikä tarvitse jättää lapsia yksin kotiin. Tätä itse teen. Mutta kyllä myönnän, että iltaisin olen todella väsynyt ja olisin niin onnellinen jos saisin tehdä tuotakin aamulla tai päivällä. Jaksaisin vaikka joka aamu, mutta en joka ilta. Jos motivaatio ei ole korkea niin voi olla todella vaikea saada iltaisin aikaiseksi jos on aamuvirkku ihminen.

[/quote]

Sithän voi jumpan toteuttaa aamulla, kun on aamuvirkku! Ei sitä tietenkään tarvitse illalla tehdä!

[/quote]

Tottakai voisi. Meillä ei vain käytännössä toimi. Minun pitäisi herätä jo neljältä aamulla, että onnistuisi ja niin aamuvirkku en ole. Toinen lapsi heräilee aamulla puoli viidestä eteenpäin vähän väliä ja jos on pienikin ääni (esim. rappunen narahtaa) niin pomppaa heti ylös. Muuten nukkuu yön hyvin. Muuten laittaisinkin aamulla herätyskellon soimaan ja urheilisin aamulla ennen lasten heräämistä. Energiaa vain olisi eniten aamulla ja aamupäivällä. Ja ennen kuin kukaan alkaa kritisoimaan niin ei ole selittelyä läskeille, olen ihan normaalipainoinen, joka haluaisi liikkua enemmän kuin liikkuu, mutta ei vain jaksa aina iltaisin sisäliikuntaa. Lenkille jaksan väsyneenäkin illalla jos mies sattuu olemaan kotona.

T. 19

Vierailija
2/23 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 06:00"]

Aina voit kavuta talosi rappusia ylös alas, vaikka lasten nukkuessa keskellä yötä. Jos ei nyt sataa kiloa ylipainoa ole, ei siitä voi kuulua niin kovaa ääntä, että naapureitakaan häiritsisi.

Onko vielä jotain syitä, ettet voi liikkua? Kerro, voin yrittää löytää niihinkin ratkaisun.

[/quote]

Mulla on huonot polvet, ei kestä portaiden kävelyä. Mieluummin menen sillä hissillä alakertaan ja kävelen tasamaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin kyllä silloin, kun rappuset olivat omissa tiloissa. Käytävään en lähtisi puhisemaan ja kopistelemaan tai sotkemaan sukkiani, sieltä kaikuu kaikki takin kahinatkin niin selkeästi asuntoihin.

Vierailija
4/23 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 06:16"]

Kävelin kyllä silloin, kun rappuset olivat omissa tiloissa. Käytävään en lähtisi puhisemaan ja kopistelemaan tai sotkemaan sukkiani, sieltä kaikuu kaikki takin kahinatkin niin selkeästi asuntoihin.

[/quote]

Eikö sulla ole lenkkitossuja tai jotain pehmeäpohjaisia? Niistä ei kuulu juostessakaan juurikaan ääntä.

t.ap

Vierailija
5/23 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 06:26"]

Keskellä yötä? Eikö lihavien tarvitse nukkua?

[/quote]

Jotkut perustelevat, etteivät voi ilktamyöhään lähteä kotoa liikkumaan alsten nukkuessa. En siis varsinaisesti tarkoittanut yötä, vaan myöhäistä iltaa. Esim sitä aikaa, jota muuten käyttäisi television katseluun, lukemiseen tai vaikka AV:lla.

t.ap

Vierailija
6/23 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happi loppuu, pierettää. 

Vierailija
7/23 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 06:29"][quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 06:26"]

[/quote]

Jotkut perustelevat, etteivät voi ilktamyöhään lähteä kotoa liikkumaan alsten nukkuessa. En siis varsinaisesti tarkoittanut yötä, vaan myöhäistä iltaa. Esim sitä aikaa, jota muuten käyttäisi television katseluun, lukemiseen tai vaikka AV:lla.

t.ap

[/quote]

No ei kai niitä lapsia sinne yksin voi jättää? Paitsi jos tosissaan meinaat että joku lähtisi iltalennolla rappukäytävään niin ei kai se niin kaukana sitten ole. Minua kyllä ärsyttäisi jos joku ravaisi illat pitkät rappukäytävässä, kyllä siitä ääntä kuuluu ihan sama miten pehmeät tossut on jalassa.

Ps. En ole mikään liikunnanvihaaja, tämä vaan kuulosti minusta nii kummallisella idealle. Kyllä mä patistaisin ihan ulos asti kävelemään, vaikka yhdessä lasten kanssa niin ei tarvitse yöllä kuntoilla.

Vierailija
8/23 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalennolla=iltalenkille

Vierailija
9/23 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 06:34"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 06:29"][quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 06:26"]

[/quote]

t.ap

[/quote]

No ei kai niitä lapsia sinne yksin voi jättää? Paitsi jos tosissaan meinaat että joku lähtisi iltalennolla rappukäytävään niin ei kai se niin kaukana sitten ole. Minua kyllä ärsyttäisi jos joku ravaisi illat pitkät rappukäytävässä, kyllä siitä ääntä kuuluu ihan sama miten pehmeät tossut on jalassa.

Ps. En ole mikään liikunnanvihaaja, tämä vaan kuulosti minusta nii kummallisella idealle. Kyllä mä patistaisin ihan ulos asti kävelemään, vaikka yhdessä lasten kanssa niin ei tarvitse yöllä kuntoilla.

[/quote]

Harvalla Suomessa on niin vaihtelevat maastot, et ois sama kun juosta rappusia.

Vierailija
10/23 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rappukäytävä ei ole mikään kuntoilupaikka. Menkää ulos puhisemaan.

Vierailija
11/23 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kerrostalon asukkaat kaikki puhisemassa rappukäytävässä, hanki apua ap olet sairas.

Vierailija
12/23 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 07:29"]

Heh, kerrostalon asukkaat kaikki puhisemassa rappukäytävässä, hanki apua ap olet sairas.

[/quote]

jos lihavalla on oikeasti motivaatiota ja luonnetta laihduttaa hän ei välitä siitä, vaikka muiden silmiin olisi kuinka friikki.

Vierailija
13/23 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulen, että insinöörit ei oo ottaneet lujuuslaskelmissaan huomioon, että niitä rappuja rynnistäisi "runsas ja muodokas" AV-mamma, joten varmaan joku kotivakuutus tai vastaava kannattaa laittaa ensin kuntoon, ennen kun sinne käytävään lähtee.

Vierailija
14/23 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

myös lihavuus on sairaus.

t.ap

Vierailija
15/23 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerrostalon rapussa saa eikä voi harrastaa liikuntaa. Jos liikkuu niin kuin pitää niin ääntä kyllä kuuluu. Ja jos taas jollain villasukilla hiihtelee, niin liukastumisriski on todella iso ja en itse ainakaan uskalla kovin kovaa mennä, jos pitää sukilla rapuissa liikkua. 

Asutko itse kerrostalossa, mitä sun naapurit tykkää tällaisesta. Ei hyvää päivää. 

Vierailija
16/23 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eikö sulla ole lenkkitossuja tai jotain pehmeäpohjaisia? Niistä ei kuulu juostessakaan juurikaan ääntä.

t.ap

[/quote]

Lenkkitossuilla juostessa kyllä raput kumisee ja kaikuu =) En itse ainakaan halua että siellä kukaan juoksee eikä niin saakaan tehdä. 

Vierailija
17/23 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 08:10"]

[/quote]

myös lihavuus on sairaus.

t.ap

[/quote]

ei se kyllä itsessään ole sairaus

Vierailija
18/23 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä kotona jumpata, zumbata, kahvakuula treeniä yms jos haluaa. Ei maksa mitään eikä tule meteliä naapureihin eikä tarvitse jättää lapsia yksin kotiin. Tätä itse teen. Mutta kyllä myönnän, että iltaisin olen todella väsynyt ja olisin niin onnellinen jos saisin tehdä tuotakin aamulla tai päivällä. Jaksaisin vaikka joka aamu, mutta en joka ilta. Jos motivaatio ei ole korkea niin voi olla todella vaikea saada iltaisin aikaiseksi jos on aamuvirkku ihminen.

Vierailija
19/23 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 08:15"]

[/quote]

t.ap

[/quote]

Lenkkitossuilla juostessa kyllä raput kumisee ja kaikuu =) En itse ainakaan halua että siellä kukaan juoksee eikä niin saakaan tehdä. 

[/quote]

Missä niin sanotaan? Ei meidän taloyhtiön säännöissä ainakaan sellaista kohtaa ole, jossa kiellettäisiin rapuissa juokseminen.

Ja monilla ylipainoisilla se varmasti menee kävelyksi, pilkkua nyt viilaten.

Vierailija
20/23 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 08:15"]

[/quote]

t.ap

[/quote]

[/quote]

Paljonko painat vai millä norsun askelluksella kuljet?

Minun juoksemiseni rapuissa ei taatusti kuulu asuntoihin, kun niin teen, kun tulen kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän