Hair & ink corner Töölö kokemuksia?
Kävelen työmatkalla tämän liikkeen ohi ja mietin että kannattaakohan sieltä käydä varaamassa tatuointiin aikaa? Muotokuvasta kyse. Entä onko kenelläkään kestoripsistä kokemusta?
Kommentit (14)
Ei missään nimessä, tatskaaja osaa tehdä vaan tosi simppeleitä juttuja ja nekin tuntuu onnistuvan vaan tuurilla.... Loput ku lapsen töhryjä...
Keskustelun alottanu, käy kattomassa sivuilta tatuoijan töitä, tai vielä parempi, käy jututtamassa tatuoijaa!
Sun mielipiteeseen ei muilla pitäisi olla sanomista. En usko että firma olis vielä pystyssä jos työt on "töhryjä" ja "tuurilla onnistuneita".
Voi hyvänen aika! Niina on kyllä yksi taitavimpia tatuoijia mitä itse olen tavannut vaikkei vielä "kymmenienvuosien" kokemusta olekkaan.. Oikein tyytyväinen olen omiin leimoihini ja lisääkin aion vielä hankkia! :)
Itseasiassa Kyseisessä liikkeessä tatuointeja tekevä Niina on erittäin hyvä tatuoija. Taitaa edellisen kommentin kirjoittaneella olla jotain hampaankolossa kyseistä ihmistä vastaan :D Ja mitä sitä täältä kyselemään, liikkeen sivuilta ja tatuoijan facebook-sivulta löytyy vaikka kuinka paljon tehtyjä töitä katsottavaksi! Niina on erikoistunut sarjakuva- ja peliaiheisiin tauointeihin sekä värikkäisiin kuviin.
Mä oon tosi tyytyväinen, mulla on Niinan tekemä muotokuva käsivarressa. Ihan loistava asiakaspalvelu ja suosittelen kyllä kaikille!
Niina on muuten parannellut mun kuvaa, joka toisen tatuoijan jäljiltä jäi "vähän vaiheeseen".
Ehkä meiän sitten on syytä alkaa lottoamaan, jos kaikki Niinan onnistumiset vaatii tuuria. Tässä perheessä on jo neljä onnistunutta kuvaa ja lisää tulee...
En suosittele käymään, työn jäljestä huomaa,että on taidoissa vielä hiomista paljon verrattuna kokeneisiin tatuoijiin, olet kumminkin kuvasi kanssa tod.näk loppuelämäsi niin haluat varmasti käydä ammattilaisella jolla on vuosien kokemus ja ammattitaito. Tämän paikan kuvat ns.keskiverto tasoa.
Olen ottanut tatuointeja parissa eri paikassa ympäri Helsinkiä, ja hair & ink corner on tähänastisista ehdoton suosikkini. Niina saa aikaan rennon ja luottavaisen ilmapiirin ja hänen minulle tekemät työt ovat ehdottomasti lemppareitani! Hän todella osaa asiansa.
Kaksi isompaa työtä ja yksi pienempi takana, erittäin tyytyväinen olen ollut. Eikä tosiaan vain siisti jälki, vaan se rento meininki siinä tehdessä on ihan huippua. Yks aiempi tatuointi muualla tehty ja tunnelma oli varsin jäätävä siinä paikassa. Suosittelen Niinaa. <3
En suosittele kenellekään, iso pettymys
Ei ole kokemuksia, mutta jos haluat muotokuvan, varmista että otat sen henkilöltä joka on erikoistunut muotokuviin ja tutustu etukäteen taiteilijan portfolioon. Muotokuvat ovat vaikeimpia tatuointeja tehdä.
Täältä olen kerran ottanut tatuoinnin, joutunut korjaamaan muualla. En voi suositella myökään kampaamoa.
Noralta aivan loistavaa jälkeä. Eveliinan työn jälki apinan käsialan luokkaa.
up