Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kalpea iho ja vihreät silmät, minkä väriset hiukset?

Vierailija
01.01.2014 |

minulla on maidonvalkoinen kalpeahko iho ja armeijanvihreät silmät, muttä minkä väriset hiukset minulle sopii? minulla on tummat kulmat ja ripset, mutta oikea hiusväri on aika vaalean ruskea, mutta en tiedä mikä väri oikeasti sopisi. nykyinen on aika tumma ja se tekee minut vielä enemmän kalpean näköiseksi. ideoita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi punainen? Ei mikään räikeä tai törkeä mummopunainen vaan sellainen esim. kuparin sävyinen siitä omasta vaalean ruskeasta taitettu?

Vierailija
2/10 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin, tummahko karamelli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanvaalea tai vaaleakin menisi :) Punainenkaan ei olisi hassumpi.

Vierailija
4/10 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanruskeat hiukset ja vihreät silmät näyttää todella kauniilta! Iholle vain hiukan hehkua meikin muodossa, ota huomioon että myös puseroidesi värillä on merkitystä kalpeuteesi :)

Vierailija
5/10 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika lailla samat sävyt. Silmät on sellaiset sammaleen väriset, tummanvihreät. Iho kalpeaakin kalpeampi. Hiukseni ovat tosin luonnostaan vissiin vähän vaaleammat. Tummanvaaleat. Laitan niihin pari kertaa vuodessa blondeja raitoja. Oon koittanut muitakin sävyjä, mutta tää vaalea sopii ehdottomasti parhaiten! On tosi kivan näköistä, kun on tummat silmät ja vaalea tukka!

Vierailija
6/10 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmäni ovat tummanvihreät ja iho vaalea ja minulle sopii yllättävän hyvin tummanruskeat hiukset. Kampaaja joka aikanaan keksi laittaa minulle tummat hiukset sanoi, että minulla on Lumikin värit.

Vierailija
7/10 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kalpee iho ja vihreet silmät. Oma hiusväri tumman kuparinruskea, vörjätty punasiksi. Kumpaakin väriä kehuttu tosi sopivaksi.

Vierailija
8/10 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan monikin sävy sopisi. Onko sinulla paksu tukka? Jos on, niin koita ihmeessä noita tummempia sävyjä. Jos tosi ohut, niin vaaleat raidat (ohuet, ei selkeästi erottuvat) on paras vaihtoehto. Ja vaalea tukka (luonnollisen näköisesti värjättynä) tekee nuoremman näköiseksi. Tumma voi vanhentaa, jos on jo ryppyjä. :)

Vierailija
9/10 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama ihon ja silmien väri, ja hiukseni ovat luonnostaan punertavat, siis ei sellaiset räikeän punaiset, vaan suunnilleen keskiruskeat joissa punainen pigmentti näkyy paremmin auringonpaisteessa. Olisiko kastanjanruskea oikea termi.

Vierailija
10/10 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla väreillä mennään ap.een kanssa:) Itse olen värjännännyt hiuksiania itse ja välillä parturi noin 20v. ja värini oli/on punakupari.

Nyt  värjäsin viimeksi hiukseni ko.värillä tossa viimevuoden kesänalus ja sen jälkeen en ole värjännyt.

Päätin olla nyt värjäämättä ja tällä hetkellä moni luulee,että  mul on tehty vaaleita raitoja ym. Mielenkiinnolla odotan, että mihin muotoon nää miu hiukset asettuu:)