Olen mukavasti raskaana, mutta vanha trauma nousee esiin vahvasti :(
Miksi juuri nyt, kun olin asian jo työntänyt taka-alalle ja elämäntilanteeni pitäisi olla kovin palkitseva?
Kommentit (95)
Raskaus herkistää. Mikä se trauma on? Keskenmeno? Abortti?
Mikäli trauma liittyy lapsuuteesi, niin tällaiset traumat pyrkivät pintaan silloin, kun itse tekee lapsia. Alitajunta on erittäin monimutkainen kapistus.
Ei se liity lapsuuteen. Se on uudempi juttu. Seksuaalinen teko.
ap
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 22:21"]
Kuinka vanha trauma? Kevät 2012?
[/quote]
Niin.
ap
Ihan tosi aika pitkä aika kaksi vuotta olla raskaana. Huh huh. Oletko ihan varma että olet raskaana?Tuskin juristi nyt raskaana olisi kun vaatekoko on 34/xs.
Joko se ulkomaan mies on tullut tapaamaan?
Kuinka sopivaa että tulit avautumaan taas ku just joku kyseli että onko Murusta kuulunut mitään =D
Etkö saanutkaan puhua tarpeeksi Mickestä terapiassa? Eikö siitä ollut hyötyä? Tulitko sen perjantain takia raskaaksi ja aborttisi johtui siitä?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 22:24"]
[/quote]
Kävi ja meni. Kahviteltiin ja se siitä.
ap
Raskaus herkistää. Itselläni heräsi inho rintojani kohtaan ja pelkäsin etten pystyisi imettämään, lapsuuteni ja veljeni teot puskivat pinnalle vaikka luulin että olin käsitellyt asiaa loppuun.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 22:24"]
[/quote]
ap
[/quote] oliko miehesi tyytyväinen? Vai jätitkö kertomatta?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 22:24"]
[/quote]
ap
[/quote] oliko miehesi tyytyväinen? Vai jätitkö kertomatta?
[/quote]
Kerroin, mutta mähän olen nyt "äiti". Ei mun mieheni pidä muita miehiä uhkana nyt.
ap
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 22:28"]
Raskaus herkistää. Itselläni heräsi inho rintojani kohtaan ja pelkäsin etten pystyisi imettämään, lapsuuteni ja veljeni teot puskivat pinnalle vaikka luulin että olin käsitellyt asiaa loppuun.
[/quote]
Voi ei, toivottavasti pääsit kuitenkin tunteesta yli.
ap
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 22:24"]
Mikä se teko sit on?
[/quote]
Sen exä kävi hakemassa väkisin pillua.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 22:25"]
Kuinka sopivaa että tulit avautumaan taas ku just joku kyseli että onko Murusta kuulunut mitään =D
Etkö saanutkaan puhua tarpeeksi Mickestä terapiassa? Eikö siitä ollut hyötyä? Tulitko sen perjantain takia raskaaksi ja aborttisi johtui siitä?
[/quote]
En tullut. Ikävämpi vaihtoehto.
ap
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 22:28"]
[/quote]
Voi ei, toivottavasti pääsit kuitenkin tunteesta yli.
ap
[/quote] pystyin imettämään, mutta jos vauva jäi "leikkimään" nännillä, eli piti vain suussa juomatta tai hiplasi sormillaan minua alkoi oksettamaan ja oli pakko laittaa vauvaa pois. Mieheni ei saa koskea rintoihini ollenkaan enää, ja seksielämämme on muutenkin nyt vähän kärsinyt.
Mitä Micke teki sillä vyöllä sinulle?
Miten nyt menee muru?