Vinkkaa Helsingin paras nepalilainen ravintola
Kommentit (28)
Ei ainakaan Satkar!! Luokattoman huonoa ja ala-arvoista palvelua, aivan järkyttävää! Tarjoilijat olivat suorastaan vihamielisiä, vieläkin suututtaa kun muistelen käyntiämme siellä. Paha mieli jäi koko seurueelle ja loppupäivämme oli pilalla.
Mene Porvooseen, Khukuriin. Silloin vasta tiedät, mikä on loistava nepalilainen ravintola.
Pitääpä joskus tsekata tuo Porvoon mesta. Ikinä ei ole tullut käytyä kun oletus on että taso on huono pk-seudun ulkopuolella...
ohis
Annankadun Pikku-Nepal! Ihanaa ruokaa!!! Täytyykin mennä huomenna syömään... :)
Suosittelen myös Makalua Malmilla.
Moikka!
Päätin nyt kirjoittaa tänne oman mielipiteeni parhaasta nepalilaisesta!
Kävin työpäivän päätteeksi testaamassa kampin aika uuden Satkar ravintolan, ja jouduin pettymään todella pahasti. Monissa nepalilaisessa lounas aikaan annokset eivät koskaan oikeen ole niin hyviä. Satkariin menin kuitenkin lounasajan jälkeen ja odotin saavani kovan hinnan takia edes suhteellisen hyvän annoksen. Petyin todella pahasti. Annos näytti ihan lounasajan annokselta ja makukaan ei ollut hyvä.
No nyt siis asiaan! paras nepalilainen löytyy ehdottomasti punavuuoresta fredalta. Nepalilainen ravintola Annapurna on ehdottomasti paras nepalilainen koko Suomessa. Ja olen nyt vähitellen tullut siihen tulokseen, että turha edes mennä kokeilemaan muita paikkoja. Olen käynyt paljon eri nepalilaisisssa helsingissä ja myös helsingin ulkopuolella Espoossa ja Turussa esimerkiksi ja mihinkään en ole ollut yhtä tyytyväinen kun Annapurnaan! Ennen kuin olin käynyt Annapurnassa tyydyin muihinkin, mutta kun ensimmäisen kerran siellä kävin, sen jälkeen olen kyllä enimmäkseen vain siellä käynyt! ja melkein puolen vuoden ajan olen käynyt melkein kerran viikossa..hehhe:)
Annapurnassa on hinnat kohdillaan, palvelu todella ystävällistä ja tärkeimpänä ruoka on todella maukasta! Oma henkilökohtainen suosikki annokseni on 28!;) kannattaa kokeilla!
Gurans Ruskeasuolla on iha huippuhyvä!
Kiva. Minäkin olin juuri näitä vinkkejä vailla. Onko Stadissa uusia meksikolaisia paikkoja?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 22:01"]
Makalu Malmilla on matkan väärti.
[/quote]
Tämä!! Asutaan ihan Malmin kulmilla ja käytiin huvikseen kokeilemassa, oli muuten hyvää! Keskustan tasoa, ellei ylikin. Olen kuullut myös muiden tykkäävän makalun ruoasta :)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 17:12"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 22:01"]
Makalu Malmilla on matkan väärti.
[/quote]
Tämä!! Asutaan ihan Malmin kulmilla ja käytiin huvikseen kokeilemassa, oli muuten hyvää! Keskustan tasoa, ellei ylikin. Olen kuullut myös muiden tykkäävän makalun ruoasta :)
[/quote]
Siis "keskustan tasolla" tarkoitin lähinnä sitä, ettei ole mitään lähiöravintolatasoa :)
-22
Makalu Malmilla ja Mountain Töölössä on omat lempparit myös. :) Makalun lounas on tosin parempi!
Malmin Makalu ja Hertsikan Gurkha ovat omat lempparit :) Töölön Mountainissa käynyt kerran, ei ollut huono sekään!
Lapinlahdenkadun Mount Everest, niiden minttuchutney on ihan taivaallista, paljon parempaa kuin muualla. Annankadun Pikku-Nepalin paneer-juustoon chili-paprika-tomaatti-sibuli-sotkussa olen rakastunut myös. Taka-Töölön Mountainia on paljon kehuttu, mutta ruoassa oli omaan makuuni turhan vähän makua.