kokemuksia äitipolilta
Kertokaa kokemuksia oysin äitipolilta? Itse olen juossut nyt tiuhaan kaksosraskauden takia. B vauvan virtaukset ovat olleet huonommat kun A:n. Niitä siis seurailtu 1-2krt/vko. Eilen taas sitten kävin, viikkoja 36+2. Edellis kerralla sanottiin et ens kerralla päätetään synnytystapa ja aika (mahdollinen sektio B vauvan virtauksien takia, ehkä B ei kestä synnytystä ja sitä hankala seurata synnytyksen aikana) Eilen oli vanha mieslääkäri, joka veti ns. Maton jalkojen alta. Oli tosi törkeä, puhu halveksivasti ja sanoi että virtauksila ei ole mitään väliä jos kasvaa ja liikkuu. B on kasvussa 300g jäljessä A:ta. ero tuli kahdessa viikossa, milloin virtauksessa huomattiin heikentymää. Nyt olen ihan Ö aapisen laidalla. En tiedä oliko eilen virtaukset huonontuneet edellisestä. Ym. Yritin soittaa äitipolille tänään ja sieltä sanoivat Että mitään ei ole koneelle kirjattu. Soita huomenna uudestaan. Nyt sitte pelkään B vauvan puolesta, selviääkö hän, ja että eihän tule mitään järkyttäviä yllätyksiä ym. Yritin eilen saada käynnistysaikaa mutta keuhkot ovat kuulemma vielä kehittymättä. Viikkoja siis yli 36. Kyselin että mitäs jos vauvat päättää nyt syntyä, niin mites sitten. Vastaus oli vain että sitte ne syntyy. Ei keuhkoista puhunut tuossa vaiheessa enää mitään. Se lääkäri oli niin pirullinen! Vittuili vaan! Joku Jouko... Ennen ollu eri lääkäri, tosi mukava!