Kenen kämppä tämä voi olla/on ollut??
onpahan lääniä.
Kommentit (36)
Mä luulin kans, että nyt on kyseessä joku hieno keskusta-asunto arvotalosta tai vastaavasti joku ihana kartano. Jos mulla olisi varaa sijoittaa 3,5 miljoonaa taloon, en tuota kyllä hankkisi. Jotenkin.... mauton?
Tontti on aika mieletön. Samassa taloyhtiössä olisi vielä yksi tontti tarjolla, reilu 2,3 miljoonaa. Voi mitä hintoja :D
Emmä nyt tiedä. Kyl mulle vois kelvata. Ihan noiden maisemien takia. Olen mä pahempiakin älväreintä nähnyt noilla rikkailla. Toi on sisältä kuitenkin ihan asuttavan oloinen. Sen voisi sisustaa nätisti.
Nätti tontti, mutta talo on ihan mauton. Olisin veikannut jääkiekkoilijaa, Sedu vähän yllättää. Olisin Sedulta odottanut ylitseampuvampaa, tää oli aika vanilja koko lukaali.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 14:23"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 14:20"]
Ulkoa tosi hieno, mutta sisältä suuri pettymys.
[/quote]
joo, epäselvästi ilmaistu, eli maisemat on kivat, ja uima-allas. ei niinkään talo, edes ulkoapäin :)
[/quote]
Samaa mieltä. Ulkoallas ja maisemat hienot, talo karmaa kuraa sekä sisältä että ulkoa. Miten joku VOI onnistua laitattamaan mm. tuollaiset kammottavat oksennuskuvioiset bulkkikaakelit kylppäriin, jos olisi rahaa muuhunkin??
Rumat kodit ovat toki aina rumia, mutta erityisen paljon sellaisen näkeminen sattuu sieluun silloin, kun on ilmeistä ettei rumuus johdu rahan puutteesta.
Ehkä ne laatat on rakennuttajaperheen mielestä olleet nätit. Kauneus on katsojan silmissä ja ihan hölmöä haukkua että on rumaa tms. (sori unohdin, täähän on av-palsta ja huonot käytöstavat luonnollisesti kuuluu tänne).
katsoinko mä eri taloa? Musta toi on sisältä tosi hieno. Voisiko joku jonka mielestä tää oli sisältä kauhee, linkittää jonkun mielestään tosi hienon?
Sedu suunnitteli ja rakennutti, sitten myi jollekin. Kuvat eivät todellakaan anna oikeutta talolle. Sedun sisustamana tuo oli aivan mieletön talo, kaikki sävyt ja talon ja huonekalujen tyylit mietitty mätsäämään. Itse olen tosi ranttu asuja, mutta Sedun talo herätti kyllä päiväunelmoijan pitkäksi aikaa. Aivan käsittämättömän upea. Sedulla on hyvä tyyli, kaikki muutkin hänen asunnot suoraan sisustuslehdistä ja niin kotoisia silti.
Ulkopuolikaan ei saa oikeutta kuvista. Saunaosastolta on käynti terassille, jossa lämmitetty iso poreallas ja sen vieressä tuo lämmin uima-allas. Uima-altaan takana hiekkaranta. Ja iltavalaistuksessa tämä kaikki oli ihan unelmaa.
Ei todellakaan ole Sedun! Salonojan kuulemma, näin olen kuullut tutulta kiinteistönvälittäjältä.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 17:06"]
Ei todellakaan ole Sedun! Salonojan kuulemma, näin olen kuullut tutulta kiinteistönvälittäjältä.
[/quote]
Joo mutta oli Sedun ennen Salonojaa.
Keittiön "auki 24h", aika mauton? Miksei "HOME"?
Joo, Sedun, mut kiva ku pihalta näkyy yleinen uimaranta. Oo siin sit rauhassa omalla öky rannalla, ku Soukan lähiörotat ottaa aurinkoa vieressä :D
T.Lähiörotta ;)
Missä kohtaa on yleinen uimaranta? Onko se heti oikealla puolella jos mereltäpäin katsotaan, vai vastarannalla?
Westendissä on tällä hetkellä myynnissä parikin 40-luvun kivitaloa noin miltsiä halvemalla. Toisessa on myös uima-allas ulkona. Jotenkin tuntuisi, että tuollaiset "näitä ei enää tehdä" -talot menevät kaupaksi ennen tätä, vaikka tarvetta olisikin pienelle pintarempalle.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 16:53"]
Kuvat eivät todellakaan anna oikeutta talolle.
[/quote]
Tuskinpa se talo nyt aivan toisenlaiselta luonnossa näyttää kuin kuvissa. Itse sanoisin, että luonnossa varmaan vielä kuvia tylsempi, kuvat kun on selvästi ottanut joku ammattilainen.
Ja Seduhan on kuuluisa kämäisestä maustaan. Toki moni silti hänen pinnallisista baarikonsepteistaan ja varmaan tuosta talostakin pitää - onhan Suomi täynnä ihmisiä joilla on huono maku.
Jos on varaa pulittaa 3 miljoonaa mökistä, lämmitysmuodon muuttaminen ei varmaan ole kustannuskysymys ;)