EU hyväksyy gm-maissi 1507:n viljelyyn
Kommentit (32)
ohan se tuottajille ja kauppiaille moninkertainen voitto kun tomaatit kestää kauniina pitkään.
En kyllä tajua miten ihmisten mielestä joku geenien luonnoton ronkkiminen on ok!
Hyvä!
Viherpiipertäjät saivat nokilleen.
Nämä GM-vastustajat voisivat edes hiukan tutustua aiheeseen ennenkuin alkavat vouhkaamaan asiasta
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 12:47"]
Nämä GM-vastustajat voisivat edes hiukan tutustua aiheeseen ennenkuin alkavat vouhkaamaan asiasta
[/quote]
otapa itse selvää! Katsopa esim. Dokkari Monsantosta ja gm-maissista Yhdysvalloissa ja mieti asiaa uudelleen! Huolestuttava suuntaus EU:ssa!
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 12:47"]
[/quote]
otapa itse selvää! Katsopa esim. Dokkari Monsantosta ja gm-maissista Yhdysvalloissa ja mieti asiaa uudelleen! Huolestuttava suuntaus EU:ssa!
[/quote]
Lueppa ite kuinka paljon positiivisiä asioita GM:lla on saatu aikaan
Itseäni ainakin hirvittää älyttömästi. Ja kuinka käy mehiläisten?
-ap
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 12:47"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oletetaan, että kaupassa on kahta tomaattia. Toinen on kauniimpi, kestävämpi, maukkaampi, ravintoarvoltaan parempi, selvästi halvempi ja geenimanipuloitu. Kumman valitset?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 12:51"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oletetaan, että kaupassa on kahta tomaattia. Toinen on kauniimpi, kestävämpi, maukkaampi, ravintoarvoltaan parempi, selvästi halvempi ja geenimanipuloitu. Kumman valitset?
[/quote]
No mitäpä luulet, kun gm kannatan
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 14:34"]
Yksi yhtiö perseilee, niin gmo on suoraan saatanasta. Selvä.
[/quote]
Tätä minäkin ihmettelen..
No, mutta kuten jo aiemmin sanoin, foliopipot eivät osaa erottaa geenimanipulaation vaarallisuutta ja Monsanton Pahuutta toisistaan.