"retee27" oli niin kauan kuuma kunnes
nosti kätensä ylös ja paljasti ajellut kainalonsa. Ei tsiisus. Kainalokarvaton mies on niin turn off.
http://www.iltalehti.fi/sotshi-2014/2014022318066410_sb.shtml
Mikä tämä villitys oikein on?
Kommentit (10)
Deodorantti ei auta kainalokarvoihin takertuneina. Se pitää laittaa puhtaalle iholle. Urheilijat käyvät suihkussa tuon tuostakin ja mineraalikivi on dödölle edullinen vaihtoehto.
Hyvä runko Konnalla ;)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 22:21"]
Lähetäänkö vaikka siitä, että retee27 on Petri Kontiola. Toi oksetus videolla on Ossi Väänänen.
[/quote]
Ossi Väänänen?? Ja mä kun luulin, että tuntisin sen vaikka silmät kiinni.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 22:25"]
Deodorantti ei auta kainalokarvoihin takertuneina. Se pitää laittaa puhtaalle iholle. Urheilijat käyvät suihkussa tuon tuostakin ja mineraalikivi on dödölle edullinen vaihtoehto.
Hyvä runko Konnalla ;)
[/quote]
Kyllä auttaa. On iän päivät auttanut.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 22:25"]
Hyvä runko Konnalla ;)
[/quote]
Vittu se ei KONNA! SE ON OSSI VÄÄNÄNEN. vitun idiootit
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 22:28"]
Lähetäänkö vaikka siitä, että retee27 on Petri Kontiola. Toi oksetus videolla on Ossi Väänänen.
[/quote]
[/quote]
Ilmeisesti et. dumbass
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 22:28"]
[/quote]
[/quote]
Ilmeisesti et. dumbass
[/quote]
Jep. Enkö mä vähän niin jo vihjaillutkin?
ossi väänänen on idiootti kun avusti Peltosen pahoinpitelyä ja tämän jälkeen haukkui Gilliesin ihmisyyden. Ois ollu parempi että joku raskassarjalainen esim Gillies tai Artjuhin ois hakannut väänäsen hengiltä
jos näin jälkikäteen ajatellaan niin jammu-setä ois saanut perseraiskata ossi väänäsen kun se oli lapsi myös semir ben-amor ja jarkko ruutu olis saanut nähdä saman
ossi väänänen ime vaan rauhassa jarkko ruudun ja semir ben-amorin munaa