Minkä merkkisiä vaatteita sinulta löytyy eniten?
Kommentit (26)
L&B
eikä vaatebudjettia, ostan kun on pakko
No ei mitään hajua. Kaikki varmaan eri merkkisiä. Ostelen vaatteeni mistä milloinkin, enkä ole mitenkään merkkiuskollinen. Kuukaudessa rahaa vaatteisiin menee 0 - 50€
"Kirppislöytöjä" ja "Made by Äiti" tai "Made by Minäihanitte".
En varmaan tiedä yhdenkään ostovaatteeni merkkiä. Budjettia ei ole, ostan kun vastaan tulee joko valmisvaate tai sopiva kangas. Tai lanka nyt kun olen neulomisesta innostunut.
Mango. Vihaan shoppailua, mutta Mangosta yleensä löytyy edes jotain. Rahaa käytän keskimäärin ehkäpä 50 e/kk.
Filippa k:n vaatteita on eniten. Ostan vaatteita harvoin, mutta saatan ostaa ison satsin kerralla.
Poizen Industries
Alcatraz
Burleska
Ei budjettia. En ostele vaatteita noin muutoinkaan kovin usein.
Varmaan Nanso. Budjettia ei ole, saatan käyttää vaatteisiin jonakin kuukautena 250 euroa, toisena 0.
Eniten löytyy varmaan Victoria's Secretiä, koska osta useimmat alusvaatteet sieltä. Paljon löytyy myös seuraavia merkkejä: H&M, Zara, Michael Kors, Ralph Lauren, Gap, Tommy Hilfegiä. Kuukaudessa ehkä 300 ja Jenkeissä käydessä ostan isomman satsin kerralla.
Puma, Bench, Levi's ja Karen Millen taitavat olla ainoat merkit, joista minulla on enemmän kuin kaksi vaatetta. Osasta ei ole mitään hajua, minkä merkkisiä ne ovat ja alusvaatteista suurin osa on markettitavaraa.
Budjettia ei ole, ostan silloin kun tarvitsen eli saattaa mennä kuukausia, jolloin en osta mitään.
Eniten löytyy varmaan H&M, Vero Moda, Only jne. Ostan vaatteeni pääasiassa kirppareilta ja matkoilta, arvostan enemmän edullista hintaa kuin laatua.
Olen pyrkinyt ostamaan kirppiksiltä vaatteet, muttakun ei löydy omanlaisia aina. Uutena tulee ostettua Carlingsista (mitä kaikkia merkkejä siellä nyt on), Onlysta, farkkuja Ginatricosta silloin harvoin kun pitää ostaa uudet.
Rahaa menee vaatteisiin varmaan 20-80 euroa kuukaudessa.
Merkkejä en tiedä kun ei kiinnosta :)
Ostan harvoin vaatteja. Jossakin kuussa saatan ostaa enemmän jos tarvitsen, joissakin en osta mitään vaatteita. Esim. helmikuussa en tainnut ostaa mitään vaatetta. Enkä kai tammikuussakaan montaa. Ennen joulua ostin uudet farkut, talvitakin ja talvikengät.
Varmaan Gerry Weber tällä hetkellä, koska heiltä löytyy hyviä malleja isokokoisille.
Tällä hetkellä vielä Zaraa, mutta ei kauan (kts. laatukeskustelu). Muuten tasaisesti sellaisia merkkejä, joita löytyy suoraan työmatkalleni osuvasta kauppakeskuksesta. Tapana nimittäin on ollut käydä siellä katsomassa, löytyisikö jotain tarvitsemaani vaatetta sieltä töiden jälkeen. Yleensä on löytynyt. Samoin siellä on ollut helppo käydä alennusmyyntien aikaan katsomassa, olisiko alennuksessa jotain kivaa, mitä en varsinaisesti tarvitse.
Kuukausittaista vaatebudjettia ei ole, mutta vuositasolla menee ehkä noin 1500-2000 euroa riippuen siitä, tarvitsenko juuri kyseisenä vuonna kunnon talvitakin tai kunnon harrastereleitä (makasavat).
Jos yöasut laskee, silloin trikoot nousee korkealle, ehkä Marimekko? Päivävaatteissakin Marimekko ja Sand kilpailevat. Sandilla on minulle istuva leikkaus, enkä ole valinnut merkin takia, vaan olen sovittanut merkin takia ja yleensä passaa. Marimekossa tykkään kuvioista, väreistä ja kotimaisuudesta.
kolme raitaa a-di-das! Nii jos semmone "merkki merkki" sit real dealin tuotteita ja näit h&m,onlyn. Ja joskus ei mee kuussa yhtään vaatteisiin. Koska ostan jonkun vaatteen/vaatteita vaan jos on tarve. No nyt meni kenkiin 70e ja huppariin 2e
up