Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin miestä tuomaan laadukasta suklaata juhliin

Vierailija
11.11.2020 |

Osti 5-packin Juhlapöydän konvehteja... Kuittia ei tietenkään tallessa että voisi vaihtaa. Onneksi maksoi vain 15 euroa.

Kommentit (153)

Vierailija
21/153 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo olisi aivan hyvä. Jos olisit jotain tiettyä merkkiä halunnut, niin olisit pyytänyt erityisesti sitä.

Vierailija
22/153 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persoonallinen valinta tässä ajassamme, kun kaiken pitää kaikilla olla niin erikoista, persoonallista, harvinaista, laadukasta, luomua, vegeä, pienpanimoa, vastuullista ja esteettistä.

Joo, on tämä kamalaa aikaa, kun toivottaisiin, että ylellisyystuotteet (joihin suklaakonvehtien pitäisi kuulua), olisivat laadukkaita ja vastuullisia. Ihan hirveää, kun ei saa rauhassa tehdä huonoja tuotteita ympäristöä ja ihmisiä laiminlyöden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/153 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne JUHLApöydän  konfehteja

Onhan ne lasten makuun sopivaa MAITOsuklaata. Ehkä ne onkin lapsen synttärit.

Vierailija
24/153 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persoonallinen valinta tässä ajassamme, kun kaiken pitää kaikilla olla niin erikoista, persoonallista, harvinaista, laadukasta, luomua, vegeä, pienpanimoa, vastuullista ja esteettistä.

Joo, on tämä kamalaa aikaa, kun toivottaisiin, että ylellisyystuotteet (joihin suklaakonvehtien pitäisi kuulua), olisivat laadukkaita ja vastuullisia. Ihan hirveää, kun ei saa rauhassa tehdä huonoja tuotteita ympäristöä ja ihmisiä laiminlyöden.

No mikäs siinä Vaajakosken tuotteessa nyt niin vastuutonta on?

Vierailija
25/153 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran läskiperseämmä ei pääse itse kauppaan "tärkeitä" tuotteitaan ostamaan, vaan juoksuttaa miestään ja haukkuu miestään paskapalstalla. 

Vierailija
26/153 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen ymmärtäväni mitä ap tarkoittaa. Meillä olisi voinut käydä juuri noin. Omalle miehelleni ei voi antaa noin "laveaa" ohjetta. Pyysin häntä viikonloppuna tuomaan minulle saunajuomaksi kuivan omenasiiderin. Ajattelin saavani ehkä Happy Joen, mieluummin toki jonkun laadukkaamman herkkusiiderin. Arvaatte varmaan mitä sain. Jep, Upsiderin omenasiiderin. En edes tiennyt että sitä vielä myydään.

Tietenkin olisin antanut tarkemmat ohjeet jos olisin tajunnut, että näin käy...

Älä välitä. Sun maksan mielestä ne kaikki ovat samaa sontaa.

Vierailija
27/153 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaikille riittää toisin kuin minirasiasta käsintehtyjä artesaanisuklaita.

Vierailija
28/153 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin kaikille riittää toisin kuin minirasiasta käsintehtyjä artesaanisuklaita.

Joo MÄÄRÄ on tärkeintä ja KILOHINTA kun juhlia pidetään.

Vierailija
29/153 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tää maailma on mennyt omituiseksi kun jokainen juttu pitää olla LAADUKASTA!

Kyllä mä ihmettelen miten ne vanhemmat ihmiset on pärjänneet tähänkin asti! 479

Vierailija
30/153 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap pidä mistään rasian suklaista? Olen luullut että siinä on jokaisen makuun joku konvehti. En itsekään läheskään kaikesta siinä pidä, mutta tryffeli on hyvä.

Vierailija
31/153 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lähtee kauppaan vaihtamaan tuollaista pakkausta? Vie suklaat vaikka töihin tarjolle.

Vierailija
32/153 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seuraavaksi sun täytyy sanoa merkki, jos on noin tietämätön mies. Nauhaus ja Godiva ovat laadukkaita.

Vierailija
33/153 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo MÄÄRÄ on tärkeintä ja KILOHINTA kun juhlia pidetään.

Lokki on hyvä ja menee omilla rahoillaan kauppaan. -eri 

Vierailija
34/153 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n saisi viedä saunan taakse. Raivostuttaa tuollaiset turhasta nillittäjät.

Vierailija
35/153 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä suklaa olisi ap:n makuun tarpeeksi laadukasta? Alkoi kiinnostaa. Aloitus vaikuttaa provolta.

Vierailija
36/153 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut juhlissa, jossa kahvin seurana oli tarjolla Pandan juhlapöydän konvehteja. Pidin tarjoiluja hyvinä.

Vierailija
37/153 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen ymmärtäväni mitä ap tarkoittaa. Meillä olisi voinut käydä juuri noin. Omalle miehelleni ei voi antaa noin "laveaa" ohjetta. Pyysin häntä viikonloppuna tuomaan minulle saunajuomaksi kuivan omenasiiderin. Ajattelin saavani ehkä Happy Joen, mieluummin toki jonkun laadukkaamman herkkusiiderin. Arvaatte varmaan mitä sain. Jep, Upsiderin omenasiiderin. En edes tiennyt että sitä vielä myydään.

Tietenkin olisin antanut tarkemmat ohjeet jos olisin tajunnut, että näin käy...

UpCider kuiva omppu on ihan paras sidukka!

Vierailija
38/153 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ole nainen, ja en minä tiedä mitä AP haluaa - tosin ehkä olisin naisena kysynyt vähän tarkemmin siitä millä tavalla sitä olisi tarkoitus tarjota ja kuinka monelle. Valrhonaa, Neuhausia, Lindtiä vai käsintehtyjä suomalaisia? Kaikkia noita olen joskus ostanut, mutta mikähän niistä sopisi tähän tapaukseen?

Sanokaa nyt ihmiset tarkkaan mitä haluatte, jos sillä on oikeasti väliä ettei sitten tarvitse mutista passiivis-aggressiivisesti jossakin nurkassa.

Vierailija
39/153 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin tuonut kolme levyä taloussuklaata.

Tällasta:

https://www.halpahalli.fi/fazer-taloussuklaa-200g-tumma-suklaa-suklaale…

Pyysit suklaata - sait suklaata. En ymmärrä mikä on ongelma.

Vierailija
40/153 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap pidä mistään rasian suklaista? Olen luullut että siinä on jokaisen makuun joku konvehti. En itsekään läheskään kaikesta siinä pidä, mutta tryffeli on hyvä.

Kaikki ovat samaa rasvaista maitosuklaasössöä. Myyntihinta 3,- kertoo kyllä riittävästi "laadusta".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä