Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käyttäny 7000e kauneuden paranteluun lääkärillä

Vierailija
06.03.2014 |

kuluneen 6kk sisään. Oho. Onko kysyttävää :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tuolla rahalla saanut? Mitä toimenpiteitä?

Itse olen syksyllä menossa- Yläluomien korjaus ja rintojen kohotus + pieni täyte.

Vierailija
2/7 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikoni-implantit (Suomessa), sekä suonikohjujen vaahtoruiskutushoito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mä en ymmärrä tuollaista rahan haaskaamista.

Vierailija
4/7 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 08:57"]

Jaa. Mä en ymmärrä tuollaista rahan haaskaamista.

[/quote]

On ollut ylimääräistä.

Vierailija
5/7 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jonain päivänä haluan leikkauttaa nenäni, laittaa silarit, valkaista hampaani, hoitaa ihoni, täyttää huuleni ja poistattaa iso arpi kyljestäni.

Sitä päivää odotellessa että minulla on tarpeeksi raha noihin..

Vierailija
6/7 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse haluan silarit, nenäleikkauksen ja vanhana varmaan korjailen ettei silmät lurpsu. Sit haluaisin täyteainetta huuliin, kun mulla on epäsymmetriset huulet ja sillö vois vähän "häivyttää" sitä eroa :) puolisolle silarit on fine (ylläri et miehelle kelpaa) mut sanoi että ei halua että ottaisin täyteainetta huuliin, koska rakastui mun epäsymmetrisiin huuliin :D hampaisiin haluaisin myös kuoret, että näyttäis suoremmilta. Huh onkohan mulla vähän itsetunto ongelmia :D

Vierailija
7/7 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsen syntymän takia riipputissit. Sain vähän ylimääräistä rahaa, joten voisin ihan hyvin mennä täyttämään noi reppanat nahkapussit, mutta mun mies vastustaa ajatusta niin ankarasti, etten sitä tee.

Hampaiden valkaisun voisin ottaa, sekä rasvaimun ulkoreisiin (oon muuten hoikka, mutta ratsastushousut vituttaa ankarasti, enkä halua laihduttaa enempää ettei loputkin tisseistä häviä. BMI on nyt 20,5). Täytteitä kasvoihin en ottaisi enkä leikkeilisi nenääni (joka ei nyt mikään superkaunis ole).

N. 30 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi