Auttaisitteko? Sori, oon vähä avuton....
Mun pitäis keksiä itelleni ajantasainen veroprosentti ...ja siihen laskuriin pitäis olla kaikkea tietoa mitä mulla ei nyt just tässä ole.
Niin kuka tietäis paljo pitää olla veroprosentti (noin) jos palkka on 2800/kk?
Kommentit (7)
Öh, tarvitset laskuriin arvioidut vuositulot ja sitten tähän mennessä saadut tulot ja niistä otetut ennakonpidätykset (eli verot+eläkemaksut+yms). Nämä tiedot saat uusimmasta palkkakuitista ja uusimman palkkakuitin palkanlaskijalta jos sitä et ole vielä saanut. Toki jos olet tähän mennessä hankkinut nolla euroa ja tuo on tuleva palkka, tekee se asiasta vielä helpompaa.
Ei sitä prosenttia täältä saa :P
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 08:38"]Mun pitäis keksiä itelleni ajantasainen veroprosentti ...ja siihen laskuriin pitäis olla kaikkea tietoa mitä mulla ei nyt just tässä ole.
Niin kuka tietäis paljo pitää olla veroprosentti (noin) jos palkka on 2800/kk?
[/quote] Soita verohallinnon palvelunumeroon ettei mene päin persettä!
Hämmästyttävän hyvä palkka noin avuttomalla työntekijällä. Toivottavasti toimipisteessä ote on pikkuisen jämerämpi.
Eihän sitä ennakonpidätysprosenttia voi kukaan sulle keksiä :o. Se kun riippuu juuri niistä tiedoista mitä laskuri kysyy. Jos et täytä sitä oikein, ei tulos ole oikein. Sama kuin kysyisit paljonko on 1 + x etkä kertoisi paljonko x on.
veikkaisin et ehkä jotain 20%