Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reakoisit miestyävään, joka ei haluiaisi

Vierailija
31.12.2013 |

viettää joulua yhdessä?? Kertoisin tämän vasta aattoiltana ettei kerkeäisi muuttaa  omia suunnitelmiaan mitenkään, että pitäisi jotenkin oman ylpeytensä ??

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minutsa joulua mitenkään pakko ole yhdessä toki viettää. Mutta tuo olisi outoa että jos sen vasta aattoiltana kertoisi. Kyllä se minusta kannattaisi kertoa jo hyvissä ajoin kun suunnitellaan miten joulu vietetään. Itse en koskaan viettänyt ennen naimisiinmenoa miesystävän kanssa jouluja vaan molemmat mentiin omille vanhemmillemme eri puolille maata.

Vierailija
2/19 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Mies ei edes mennyt vanhemmille koska ne kuolleet. Mun vanhemmat elää, ja kieltäydyin kutsusta koska oli sovittu miesystävän kanssa että ollaan kaksistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on krekoriaani tai kuuluu bregariaattiin?

Vierailija
4/19 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 00:10"]

Ap. Mies ei edes mennyt vanhemmille koska ne kuolleet. Mun vanhemmat elää, ja kieltäydyin kutsusta koska oli sovittu miesystävän kanssa että ollaan kaksistaan.

[/quote]

Tuo on kyllä aika ikävästi tehty että antoi sinun luulla, että olette kahdestaan, ja sitten hänellä itsellään olikin ihan muut suunnitelmat. Kyllä minua ainakin olisi vituttanut istua yksin kämpillä tuommoisen takia, kun ei mies ole saanut ajoissa kerrottua tuota.

Vierailija
5/19 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Hän pitää mua naurettavana koska suutuin siitä. Eli mun syy kaikki.

Vierailija
6/19 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 00:12"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 00:10"]

[/quote]

Tuo on kyllä aika ikävästi tehty että antoi sinun luulla, että olette kahdestaan, ja sitten hänellä itsellään olikin ihan muut suunnitelmat. Kyllä minua ainakin olisi vituttanut istua yksin kämpillä tuommoisen takia, kun ei mies ole saanut ajoissa kerrottua tuota.

[/quote]

Ihan 100% samaa mieltä. Vaik olen miettinyt et olenko niuho :(

Vierailija
7/19 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä ongelma ole se, missä joulua vietetään, vaan se, ettei voi sopia mistään luotettavasti. Se olisi minulle kynnyskysymys.

Vierailija
8/19 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin.

Vierailija
9/19 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 00:17"]

Eihän tässä ongelma ole se, missä joulua vietetään, vaan se, ettei voi sopia mistään luotettavasti. Se olisi minulle kynnyskysymys.

[/quote]

Ap. No miesystävä ei halunnut sitä missään, et ei paikasta ei kysymys.  Surettaa vanhempieni puolesta koska kieltäydyin siksi , että olen "tämän" kanssa joulun.  Nolotti niin, että olin sit koko joulun yksin. 

Vierailija
10/19 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan olet ärsyttävää seuraa. Simple.

Vierailija
11/19 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin peiliin.

Vierailija
12/19 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli joku parempi seuralainen joulunajaksi? Sokeakin olet...

Vierailija
13/19 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aikoinaan jätin miesystävän sen takia, kun teki saman oharin juhannuksena. Sain kutsun kivoihin juhliin, jonne mentiin laivalla, paikat piti varata ja torstaina keskellä päivää ilmoitti meneekn sisaruksien mökille. Hän oli perheen iltatähti ja vanhemmat olivat huonossa kunnossa. Heillä olivuosia ollut perinne viettävät juhannusta yhdessä. Tämä tietenkin olisi ollut ok, jos olisi kertonut siinä vaiheessa kun kysyin eikä 4 h ennen laivan lähtöä.

Oli kyse joulu, juhannus, mikä vaan, ohareita ei tehdä ja toista osapuolta pitää kunnioittaa.

Tää mies yritti pehmittää mun juhannuksen jälkeen lähettämällä kukkakimpun, sähköpostitse.

Juntti mikä juntti.

Vierailija
14/19 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. No miksi vit..,.us ei jätä!  Horo kun ei ole ja seksi ei äijälle edes maistu. Jotenkin ei mene kuvio järkeen. Ei tarvi sen vanhempienkaan takia olla kun kuolleet. Köyhäkin olen, eli  laskut aina  vähintään kk.myöhässä, et rahakaan ei motiivi. Ei ole perintöäkään tulossa kun vanhemmatkin vain velkaa ja olen sen heti kertonut...

Vierailija
15/19 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En reaKoisi mitenkään, koska en vietä joulua.

T. pakana

Vierailija
16/19 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua kiiinnostaa, mitä se mies sitten jouluna teki?

Vierailija
17/19 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Itkin aivan sairaasti. koska hylkäsin kutsun vanhemmilleni. Tää äijä ei pidä sitä sen touhua minään. Sen mielestä mä olen tiukkapipo ja ihan itse syypää pahaan olooni.

Vierailija
18/19 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 00:48"]

minua kiiinnostaa, mitä se mies sitten jouluna teki?

[/quote]

Ap. Se muakin kiinnostais. En jaksanu alkaa ottaa silloin selvää.

Vierailija
19/19 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reakoisin huonosti.