Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi tulla tälläisesta tytöstä? maksullinen nainenko

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mila ihmeen kysymyksenasettelu tämä on (asenne perseesta), että mitä voi TYTÖSTÄ tulla!!??

Kysymyshän kuuluu MITÄ VOI TULLA TÄSTÄ MIEHESTÄ ja MITÄ SILLE PITÄISI TEHDÄ!!!

Vierailija
22/27 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 01:51"]On kyllä kyseenalaista että uhrit saavat näin isoja korvauksia. Joku tyttö voi innostua rahan vuoksi hakeutumaan tuollaisiin tilanteisiin.

Tekijää pitäisi mieluummin rangaista ankarilla rangaistuksilla kuin uhrille menevillä ylisuurilla korvauksilla.

[/quote]

Ajattelitko tosiaan että se mies on siellä PALJAITA RINTOJA jo hieronut ja nuollut ja että se ei olisi muutakin tehnyt??!!

Ja sun mielestä se rahamäärä on liikaa??

Yksinkertainen olet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 02:05"][quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 01:58"]

Jättää syvän haavan psyykeen. Toivottavasti saa apua. Vaikeuksia tulee varmasti olemaan luottamisessa toisiin ihmisiin.

[/quote]

Surullista. Jos noin nuori tyttö tuohon aikaan ulkona niin taitaa jo kotiolot olla huonot.

[/quote]

Niin eihän siinä tekijämiehessä vikaa olekaan.

Katsos ilman sitä paskaa se tyttö olisi koskematon

Vierailija
24/27 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin niitä korvauksia saa. Mulla 8 vuotta sitten vedetty kurkku puukolla auki, tekijä oli juuri vapautunut vankilasta ja sinne meni toki uudestaan, mutta kuten arvata saattaa, ei ollut rahaa eikä sittemminkään tuloja, joten edelleen odottelen niitä korvauksia. Silloin alussa kun vielä kyselin korvauksien perään, mulle sanottiin että käytännössä kukaan uhri suomessa ei saa ainakaan koko summaa ikinä, saa olla onnellinen jos joskus saa edes jonkun murto-osan

Vierailija
25/27 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 03:21"]Harvoin niitä korvauksia saa. Mulla 8 vuotta sitten vedetty kurkku puukolla auki, tekijä oli juuri vapautunut vankilasta ja sinne meni toki uudestaan, mutta kuten arvata saattaa, ei ollut rahaa eikä sittemminkään tuloja, joten edelleen odottelen niitä korvauksia. Silloin alussa kun vielä kyselin korvauksien perään, mulle sanottiin että käytännössä kukaan uhri suomessa ei saa ainakaan koko summaa ikinä, saa olla onnellinen jos joskus saa edes jonkun murto-osan

[/quote]

Siis kamalaa!! On toi niin väärin.

Itse sain korvauksia (huumattiin ja raiskattiin) hovioikeuden jälkeen noin 0,5v päästä, hovi vapautti miehen vaikka oli kaikki mahdolliset todisteet, mutta onneksi takaisin ei tarvinnut maksaa koska korvaus perustui käräjäoikeuden päätökseen.

Vierailija
26/27 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 03:28"][quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 03:21"]Harvoin niitä korvauksia saa. Mulla 8 vuotta sitten vedetty kurkku puukolla auki, tekijä oli juuri vapautunut vankilasta ja sinne meni toki uudestaan, mutta kuten arvata saattaa, ei ollut rahaa eikä sittemminkään tuloja, joten edelleen odottelen niitä korvauksia. Silloin alussa kun vielä kyselin korvauksien perään, mulle sanottiin että käytännössä kukaan uhri suomessa ei saa ainakaan koko summaa ikinä, saa olla onnellinen jos joskus saa edes jonkun murto-osan

[/quote]

Itse sain korvauksia (huumattiin ja raiskattiin) hovioikeuden jälkeen noin 0,5v päästä, hovi vapautti miehen vaikka oli kaikki mahdolliset todisteet, mutta onneksi takaisin ei tarvinnut maksaa koska korvaus perustui käräjäoikeuden päätökseen.

[/quote]

Jatkoa...

Tekijä rahaton ja valtio siis maksoi...

Vierailija
27/27 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 03:30"][quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 03:28"][quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 03:21"]Harvoin niitä korvauksia saa. Mulla 8 vuotta sitten vedetty kurkku puukolla auki, tekijä oli juuri vapautunut vankilasta ja sinne meni toki uudestaan, mutta kuten arvata saattaa, ei ollut rahaa eikä sittemminkään tuloja, joten edelleen odottelen niitä korvauksia. Silloin alussa kun vielä kyselin korvauksien perään, mulle sanottiin että käytännössä kukaan uhri suomessa ei saa ainakaan koko summaa ikinä, saa olla onnellinen jos joskus saa edes jonkun murto-osan

[/quote]

[/quote]

Jatkoa...

Tekijä rahaton ja valtio siis maksoi...

[/quote]

Siis KÄRÄJÄOIKEUDEN jälkeen maksettiin 0.5v päästä kunnes hovi vapautti mutta takaisin ei tarvinnut maksaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä