SELVÄNÄKIJÄ VASTAA 16.15 ASTI!
Kommentit (33)
Muistakaa kaikki nyt sitten tulla kertomaan näyttääkö ennustukset paikkaansa..
mutta aina kannattaa yrittää:
mitä näet lapsiluvustamme? entä rakkauselämäni?
Jos niin, kerro mitä näet minulle? Noin yleisesti - talous, työ, perhe, parisuhde?
Miten käy asunnon kanssa, joudutaanko muuttamaan pois?
Heippa! Mitäs sitten minulle näet ihmissuhteiden/perheen suhteen tulevaisuudessa? Kiitos jos vastailet!!! :D
Nea
Osaisitko yhtään tarkentaa:
" Sinulla tuntuu olevan vaikea taival vielä edessä. Muutama asia tulee lennättämään sinut askeleita taaksepäin, mutta nouset ylös uudestaan. Näkyni mukaan olet aika vahva."
Liittyykö tämä lapseemme vai muitako juttuja tarkoitat. Onko lapsella kaikki kuitenkin OK? Sydämelliset kiitokset!
T: Minna (numerolla 10)
Sujuuko synnytys hyvin? Kiitos, jos maltat vastata :)
miten mies sopeutuu uuteen asuntoon? kuinka minun käy?
Voisitko kertoa mitä näet minulle saanko vielä lapsen sairastuuko vammainen lapseni entä mikä on mieheni terveyden tila. näätkö minulle rahaa mistään. kiitokset etukäteen.
Mikähän mieheni mieltä painaa on ollut jotenkin outo viime aikoina? Entä miten tämä viikonloppu onnistuu meneekö ilman riitoja kun hän tulee käymään nyt kotona? Mitä muuta näkisit nyt minulle elämästäni? Ja milloin raha tilanteemme menee parempaan suuntaan
Kiitti jos kerkiät vastailla..
Kerro, toivommeko turhaan pikku kakkosta perheeseen!?Olisiko viisainta vain totuttautua siihen, etämuita lapsia ei tule..
Periaatteessa otan elämältä kaiken vastaan, mitä se ikinä sitten tuokin..
Vaihtoehtoja ei taida kai ollakaan. Olisihan se silti ihana tietää, miten tämän lapsen kanssa käy...? Niin paljon rankkoja asioita olen läpi käynyt, että jotenkin en uskalla enää pitää oikeastaan yhtään mitään itsestäänselvänä. Parastahan tässä aina toivotaan :)
Minna
Sinulla tuntuu olevan vaikea taival vielä edessä. Muutama asia tulee lennättämään sinut askeleita taaksepäin, mutta nouset ylös uudestaan. Näkyni mukaan olet aika vahva.