Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei :) Saakohan raskaana ollessa käydä sokeroinneissa?

Vierailija
05.03.2014 |

Tuli vain yhtäkkiä mieleeni, kun alkaisi olla taas aika. En ole huomannut sitä kysyä eikä tekijäkään ole sanonut mitään, koska raskauteni ei ole vielä näkynyt aiemmin. Voiko siinä olla esim. tulehdusriski, jota ei kannata ottaa? Ja miten olette pitäneet paikat siisteinä raskausaikana, mikä on turvallista?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 23:37"]

Ihan takuulla: pienempi tulehdusvaara takuulla sokeroinnissa kuin omakätisissä höyläilyissä. Älä huoli, mene vaan. Ja raskaana on kiva ottaa vastaan kaikenlaiset hoidot, huomiot, trimmaukset, nätistykset jne, mitä joku muu tekee. Itse vain pötköttelee.

T: se aiempi täti

[/quote]

Kiitos vastauksestasi :) Musta on tullut varmanpäälleottaja raskauden myötä, joten siksi näitä mietiskelen :)

ap

Vierailija
22/31 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että raskaana oleva nainen haluaisi ennen kaikkea kätkeä ja piilotella alapäätään, eikä korostaa sen muutoksia tuollaisilla toimenpiteillä.

-Mies 28v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että mietiskelet ;) Ymmärrän hyvin. Muista kuitenkin myös nauttia ja ottaa rennosti (välttämättä itse raskaudesta ei aina nauti, mutta nauti siitä mistä voit)!

Se täti

Vierailija
24/31 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 23:41"]

Luulisi että raskaana oleva nainen haluaisi ennen kaikkea kätkeä ja piilotella alapäätään, eikä korostaa sen muutoksia tuollaisilla toimenpiteillä.

-Mies 28v-

[/quote]

Jahas. Vaikka naiset haluavatkin kätkeä alapäänsä sinulta, ei se tarkoita, että me yleisesti itseämme häpeäisimme.

ap

Vierailija
25/31 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 23:43"]

Ihanaa, että mietiskelet ;) Ymmärrän hyvin. Muista kuitenkin myös nauttia ja ottaa rennosti (välttämättä itse raskaudesta ei aina nauti, mutta nauti siitä mistä voit)!

Se täti

[/quote]

Mikäs sinusta tädin tekee? :)

ap

Vierailija
26/31 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 23:45"]

-Mies 28v-

[/quote]

Jahas. Vaikka naiset haluavatkin kätkeä alapäänsä sinulta, ei se tarkoita, että me yleisesti itseämme häpeäisimme.

ap

[/quote] Olen ihan tyytyväinen siihen että raskaana olevat naiset haluavat kätkeä sen minulta.

-Mies 28v-

Vierailija
27/31 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko teki minusta tädin, ja se kuuluisa siskon mies! oon itse asiassa aika ylpeä siitä "arvonimestä". No olen kyllä varmaan jo iällisestikin yleistäti, Herkun leikkeletiskillä teititellään ja rouvatellaan silloin tällöin.

Ota hei ihan todellakin rennosti ja nauttien kaikki nämä odotus- ja vauva-ajat, ja ajattele ainakin etukäteen, että voivat olla ihania. Minulla oli gottseidank, kaikki neljä.

Vierailija
28/31 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 23:48"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 23:45"]

-Mies 28v-

[/quote]

ap

[/quote] Olen ihan tyytyväinen siihen että raskaana olevat naiset haluavat kätkeä sen minulta.

-Mies 28v-

[/quote]

Voi voi, kerropa nyt rehellisesti, koska sulle on kukaan pilluaan esitellyt - näin kauniisti sanottuna? Miksi ihmeessä avasit aloitukseni ja vastasit vielä siihen? Olet outo mieheksi(?). 

ap

Vierailija
29/31 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 23:52"]

Sisko teki minusta tädin, ja se kuuluisa siskon mies! oon itse asiassa aika ylpeä siitä "arvonimestä". No olen kyllä varmaan jo iällisestikin yleistäti, Herkun leikkeletiskillä teititellään ja rouvatellaan silloin tällöin.

Ota hei ihan todellakin rennosti ja nauttien kaikki nämä odotus- ja vauva-ajat, ja ajattele ainakin etukäteen, että voivat olla ihania. Minulla oli gottseidank, kaikki neljä.

[/quote]

Taitaa jäädä ainoaksi tämä raskaus ja vauva-aika. Minua ja sisarustani tämä raskauteni on etäännyttänyt, vaikka mä tädintekijä nyt olenkin :(

ap

Vierailija
30/31 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi! Siis tuo etääntyminen sun ja siskosi välillä. Ehkä se siitä vielä? Ja sehän on todellakin ok, vaikka tämä jäisikin yhdeksi ainoaksi vauva-ajaksi, on ihanaa saada keskittyä vain yhteen lapseen, ja sepä tulee kunnolla kasvatettuakin ;)

Tantta, jonka ekalla ja tokalla oli 8 vuotta ikäeroa

Vierailija
31/31 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheskö määrää sut karvattomaksi?