Putous tulee taas 2021
Kommentit (871)
Minua nauratti melkein eniten Janne Katajan Essi Rippu. Myös Pöntön eläinlääkärikäynti oli hauska.
Pöntön voitto ei olisi mikään jättiyllätys, ellei Folke sitten tuo finaaliin jotain extraa.
Pöntön eläinlääkärikäynti oli ihana. Voi Pönttö, miten sulle taas kävi!
Paras jakso eilen. Muutenkin tämä kausi ollut yllättävän hyvä. Varsinkin Dennis Nylund on noussut mun lemppariksi. Ismo Leikola - parodia ja nörttiagentti-hahmo korviin vedettyine farkkuineen uutiskatsauksessa niin hauskat että nauroin ääneen. Ja Folke on tietenkin ihana ja elastinen mutta oletin ettei Folkella ole vaimoa vaan mies. Että siinä mielessä yllätys. Rakastan Christofferia ja Mikko Töyssyä myös. Tökä on vaan niin ihana noissa naisrooleissa.
Jos sais valita oman unelma-all stars- lempparijoukkueen niin siihen kuuluis Dennis, Christoffer, Tökä, Aku Hirviniemi, Riku Nieminen, Krista Kosonen, Jussi Vatanen, Iina Kuustonen, Pilvi Hämäläinen ja Armi Toivanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi patja on niin huono, että se on ihan paras :D Toivottavasti voittaa koko kisan :D
Joko Patja tai Rundvist voittakoon.
Ainoat hahmot jotka naurattavat vaivattomasti.
Patjassa naurattaa sen rasittavuus älyttömine juttuineen. Rundvist taas homppelin upean persoonansa takia naurattaa.No ei kyllä naurata. Lopettakaa se turha kehuminen, ettei sama sonta jatkuisi enää ikinä. Miten voikin olla niiiiiin vaikeaa tehdä älykästä huumoria aikuisille ihmisille?
Älä sinä siinä määrittele mikä itseäni saa huvittaa ja mikä ei. Asenteesi ei ainaskaan kerro, että olisit kypsä aikuinen. Itse en ole, kuin sinä eli ahdasmielinen.
Alusta asti jo tiesi että pönttö voittaa, koska kyseessä on lastenohjelma, ja ne on ne lapset jotka haluavat äänestyksiin osallistua :) Mm. eilinen sarjapudottajavoitto meni ohjelmalle jossa on supernanny. Tottakai, kun lapset sen tunnistavat, toisin kuin jotain epäkiinnostavaa maria veitolaa :D
Oma lempparini, ja ehkä jopa kaikkien aikojen lemppari (ellei kete rahkosta lasketa) on Lapin Patja, joka tippuikin nyt, niin kuin ennalta pystyi arvata. Koirat, Tanhupallot oravat ja munamiehet on kaikki lapsille suunnattuja, ja voittajia.
Vierailija kirjoitti:
Alusta asti jo tiesi että pönttö voittaa, koska kyseessä on lastenohjelma, ja ne on ne lapset jotka haluavat äänestyksiin osallistua :) Mm. eilinen sarjapudottajavoitto meni ohjelmalle jossa on supernanny. Tottakai, kun lapset sen tunnistavat, toisin kuin jotain epäkiinnostavaa maria veitolaa :D
Oma lempparini, ja ehkä jopa kaikkien aikojen lemppari (ellei kete rahkosta lasketa) on Lapin Patja, joka tippuikin nyt, niin kuin ennalta pystyi arvata. Koirat, Tanhupallot oravat ja munamiehet on kaikki lapsille suunnattuja, ja voittajia.
Niin onko se kamalaa, jos lapset tykkäävät? Kuulostat aika asenteelliselta.
Joku selvästi ottaa Putouksen sketsihahmokisan hieman liian vakavasti :D
Vierailija kirjoitti:
Lastenohjelmassa tuskin saisi puhua: ympäri käydään ja y hdynnässä tullaan.
Vierailija kirjoitti:
Paras jakso eilen. Muutenkin tämä kausi ollut yllättävän hyvä. Varsinkin Dennis Nylund on noussut mun lemppariksi. Ismo Leikola - parodia ja nörttiagentti-hahmo korviin vedettyine farkkuineen uutiskatsauksessa niin hauskat että nauroin ääneen. Ja Folke on tietenkin ihana ja elastinen mutta oletin ettei Folkella ole vaimoa vaan mies. Että siinä mielessä yllätys. Rakastan Christofferia ja Mikko Töyssyä myös. Tökä on vaan niin ihana noissa naisrooleissa.
Jos sais valita oman unelma-all stars- lempparijoukkueen niin siihen kuuluis Dennis, Christoffer, Tökä, Aku Hirviniemi, Riku Nieminen, Krista Kosonen, Jussi Vatanen, Iina Kuustonen, Pilvi Hämäläinen ja Armi Toivanen.
Huippuveto se, että Folkella on vaimo! Homohahmo olisi niiiiiiin kliseinen.
Eilinen jakso oli laadukas. Näyttelijät/ käsikirjoitus, ohjaaja ja juontaja olivat panostaneet.
Itse äänestin sitä Super Jahti ja Nanny sketsiä.
Se vaan vaikutti niin paljon hauskemmalta, kuin se toinen.
Se Maria Veitolaa näyttelevä tyyppi kummiskin sopi rooliinsa oikein hyvin, mutta siitä esikatselusta puuttui innostava elementti.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sanoa mutta teennäistä pääskää ja pilvi hämäläistä oon inhonna siitä lähtien kun häpäisi presidentti Risto Rydin muiston ja maineen instassaan piirrellen tästä hävyttömiä kuvia matkien kylli-tätiä. Voi vain ihmetellä mitä epävarma ihminen huomion hakuisrssa narsismissaan ilkeää tehdä. Ja minä vielä seurasin mokomaa! Hävettää näin jälkeen päin. Lopetin kyllä seuraamisensa siihen.
Pilvi Hämäläinen on hyvä piirtämään, oletko sinä?
Vierailija kirjoitti:
Se vaan vaikutti niin paljon hauskemmalta, kuin se toinen.Se Maria Veitolaa näyttelevä tyyppi kummiskin sopi rooliinsa oikein hyvin, mutta siitä esikatselusta puuttui innostava elementti.
Onko niin, että Maria Veitola on verrannut itseään Oprah iin? ::D
Vierailija kirjoitti:
Mitä hauskaa tuossa Pöntössä on??
Mun on pakko yhtyä tähän. Ymmärrän että lapset tykkää kun ihmiselle puetaan eläinvermeet ja se matkii eläintä, murisee ja haukkuu. Mutta jo Liitto-orava oli jotenkin niin paska hahmo. Ihan kuin sketsihahmoksi riittäisi se että pukee karvaisen naamiaisasun. Pikkukakkoseen minun mielestä riittääkin. Ja oli orava tuotu sitten tähänkin jaksoon koiran seuraksi.
Huomaa senkin, että uudet näyttelijätulokkaat keksii ekaksi hyvät hahmot, ja sitten alkaa mielikuvitus ehtyä. Luonnollistahan se tietty. Pilvi Hämäläinen oli loistava Ankeisena, sen jälkeen ei ole tullut mitään hyvää. Ihan suvereenit näyttelijät on ainoastaan Riku, Aku, Jussi, Armi ja Krista uusien hahmojen keksimisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onko se kamalaa, jos lapset tykkäävät? Kuulostat aika asenteelliselta.
Onko pakko vängätä? Kirjoittaja ei mäkätellyt, vaan sanoi miten asiat rehellisesti oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vaan vaikutti niin paljon hauskemmalta, kuin se toinen.Se Maria Veitolaa näyttelevä tyyppi kummiskin sopi rooliinsa oikein hyvin, mutta siitä esikatselusta puuttui innostava elementti.
Onko niin, että Maria Veitola on verrannut itseään Oprah iin? ::D
Miksi sä tuota multa kysyt? :)
En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hauskaa tuossa Pöntössä on??
Mun on pakko yhtyä tähän. Ymmärrän että lapset tykkää kun ihmiselle puetaan eläinvermeet ja se matkii eläintä, murisee ja haukkuu. Mutta jo Liitto-orava oli jotenkin niin paska hahmo. Ihan kuin sketsihahmoksi riittäisi se että pukee karvaisen naamiaisasun. Pikkukakkoseen minun mielestä riittääkin. Ja oli orava tuotu sitten tähänkin jaksoon koiran seuraksi.
Huomaa senkin, että uudet näyttelijätulokkaat keksii ekaksi hyvät hahmot, ja sitten alkaa mielikuvitus ehtyä. Luonnollistahan se tietty. Pilvi Hämäläinen oli loistava Ankeisena, sen jälkeen ei ole tullut mitään hyvää. Ihan suvereenit näyttelijät on ainoastaan Riku, Aku, Jussi, Armi ja Krista uusien hahmojen keksimisessä.
Riku, Aku, Jussi Armi ja Krista nyt ovat maan parhaat näyttelijät. Onko se nyt ihme, että heidän jälkeensä Putoukseen otetaan mitä satutaan saamaan, ei tuohon alkuaikojen omaperäisyyteen tulla ikinä enää pääsemään. Luonnollistahan se on. Nykykaartista paras (muuntautumiskykyinen) on Tökä, myös Dennis on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä naurattaa kun kateellinen palstamamma on täällä dissaamassa nuoria, hyvännäköisiä ja lahjakkaita naisia. Totuushan on et Aija ja Maaria ovat loistavia tekijöitä, hyviä improomaan, valovoimaisia näyttelijöitä, on ollut ilo katsoa heitä tässä. Palstamamma trolli vois käydä kävelyllä auringonpaisteessa, kylse paha mieli siitä helpottaa nii ei tartte pa skaa kirjotella tänne palstalle:))
FOLKKE muuten vie voiton! Se on nii hyvä!quote=Vierailija]Aija ja Maaria ovat surkeimmat Putous-näyttelijät ikinä. Täysin karismattomia, yläkoulutasoisia "näyttelijöitä", muuntautumiskyky nolla.
En itse ole arvostellut kyseisiä näyttelijöitä, mutta otan kantaa. Kaikki näyttelijät ei vaan ole komedianäyttelijöitä ja joillakin on oikeesti vain yksi ilme ja ääni. Silti ammattitaitoisia varmasti, ei liity mitenkään siihen. Jotkut on omimmillaan vakavissa rooleissa. Komedia on laji, jossa joko löytää itsestään naurettavuutta kun panee itsensä likoon sitten ei. Toiset on vaan luontaisestikin hauskoja ja toiset ei. Joku on parempi hauskoissa rooleissa ja epäuskottavampi vakavissa kuten Aku Hirviniemi. Ihan vaan piirteetkin vaikuttaa.
En muista että esim joku Esko Salminen olis ollut ikinä hauska, tai esittänyt parodiaa jne vaikka on loistava näyttelijä. Tai Satu Silvo, joka on kuningatarmainen. Tosi harva oikeesti taipuu komediaan tai pystyy luomaan hauskoja hahmoja.
Sekin toistaa itseään vaikka
materiaalia olisi valtavasti kaikissa koiraperheissä.
Esim. reikien syöminen vaatteisiin, huonekaluihin ja seinänpieliin, silputut roskat ja järsityt halot, karvanlähtö, nuolemiset ja kuolat, kakka- ja pissajutut, koirakaverit, karkureissut...
Onkohan Niina Lahtinen käsikirjoittanut Pöntön, vai onko Pilvilläkin koira?