Putous tulee taas 2021
Kommentit (871)
Vierailija kirjoitti:
Jäi vaivaamaan kun Tulikokeessa lauantaina oli Maaria, eikö se ollut sairaana ja tän pitäs olla suora lähetys?
On se suoralähetys, josta osa on voitu kuvata ennakkoon. En kylläkään ole kiinnittänyt huomiota väitteeseesi.
Sehän oli pois viikko sitten, ei nyt enää. (Maaria)
Se mieletön hömppä ja superjahtiNanny... oivaltavaa
Folkella oli superkiva " perhe", joka oli " korvaton" :D
Lapin Patja ja Lapin Katja ovat molemmat kauniita.
Tulipa nuoruus mieleen tuosta sketsistä, jossa naisella oli juhlamekko ja haisaappaat :+)
Folke on jämähtänyt paikoilleen loistavan alun jälkeen. Patja oli tänään hauskempi, harmi että putosi.
Miten tuo Aija voi olla noin huono joka jaksossa :( Haastatteluissa antanut myös itsestään aika ylimielisen kuvan. Putous varmaan väärä formaatti hänelle.
Ikävä sanoa mutta teennäistä pääskää ja pilvi hämäläistä oon inhonna siitä lähtien kun häpäisi presidentti Risto Rydin muiston ja maineen instassaan piirrellen tästä hävyttömiä kuvia matkien kylli-tätiä. Voi vain ihmetellä mitä epävarma ihminen huomion hakuisrssa narsismissaan ilkeää tehdä. Ja minä vielä seurasin mokomaa! Hävettää näin jälkeen päin. Lopetin kyllä seuraamisensa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Aija voi olla noin huono joka jaksossa :( Haastatteluissa antanut myös itsestään aika ylimielisen kuvan. Putous varmaan väärä formaatti hänelle.
Oikeasti Putous-historian huonoin. Tällä naisella on yksi ilme ja yksi ääni. Tänäänkin oli joku mieshahmo, jonka veti sillä samalla tekomurteella ja ilmeellä kuin ne lukemattomat vanhat naishahmonsa.
Itselleni tuli yllätyksenä, että minulla on hybridi tv. Nyt ensi lauantaina kaikki voisi kokeilla antaa äänensä tv:n kautta Folkkelle. Jos joillekin muillekin voisi tulla yllätyksenä omaavansa hybridi tv:n.
Superjahti Nanny sketsi oli hyvä. Patja oli samoin ihan söötti, Pönttö samoin. Folken yhtä ja samaa tanssijuttua ei jaksa enää, on laimentunut tylsäksi.
Folke tanssi hyvin taas. Mutta, se ei enää riitä. Pitäis keksiä lisäkierroksia! Laiskaa työtä nyt. Töyssyn naishahmot on hauskat.
Harmi että Patja putosi.
Mietin just tuossa männä viikolla, että harmi kun siltä puuttuu hyvä hokema. Muutenhan se on aivan loistohahmo. Myös Toni Virtasen tuominen eiliseen muuten huippuhyvään esitykseen pudotti ääniä. Tonia on nähty liikaa joka formaatissa. Yliannostus.
Kuka näytteli Oravaa?