Kiitokset POLIISEILLE hyvästä työstä kun löysitte IIneksen!!
Tämä oli yleisölle raastavaa seurata ja on kyllä hienoa että toimitte heti ja saitte tytön elävänä kotiin!
Kiitokset siis kaikilta!
Kommentit (19)
Missä tyttö oli.
Tämä oli hieno uutinen!
linkkiä, mikä tässä on niin vaikeaa laittaa linkki kun puhutaan jostain uutisesta?! Missään muualla kuin tällä palstalla ei tehdä jatkuvasti tällaisia aloituksia mistä puuttuu se olennainen linkki.
Vierailija kirjoitti:
linkkiä, mikä tässä on niin vaikeaa laittaa linkki kun puhutaan jostain uutisesta?! Missään muualla kuin tällä palstalla ei tehdä jatkuvasti tällaisia aloituksia mistä puuttuu se olennainen linkki.
Olen siinä luulossa että aloitus poistuu helpommin jos linkki on aloitusviestissä.
Niin eli on kidnapattu
Kiitos poliisit ja viranomaiset väsymättömästä uurastamisesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siinä luulossa että aloitus poistuu helpommin jos linkki on aloitusviestissä.
No laita toiseen viestiin.
"Poliisin mukaan hän voi olosuhteisiin nähden hyvin." :( Hyvä että kuitenkin löytyi.
Voi kääk. Kidnapattu... Anteeksi mutta nyt ei tunnu siltä että tekijät olisi syntyperäisiä suomalaisa...
Toivottavasti tyttö toipuu.
Aika kauan ollut jossain vankina.
Todella hienoa, että hän löytyi! Toivottavasti saa parhaan mahdollisen avun asian käsittelyyn.
Tuosta ripeydestä voisivat nyt kaikki poliisit ottaa mallia ihan kyllä. Kun on nuori tyttö kadoksissa niin HETI olisi hyvä toimia. Juurikin noin.Hienoa on.
Taas saatiin yksi elämä pilattua. Milloin riittää?
Vierailija kirjoitti:
Tuosta ripeydestä voisivat nyt kaikki poliisit ottaa mallia ihan kyllä. Kun on nuori tyttö kadoksissa niin HETI olisi hyvä toimia. Juurikin noin.Hienoa on.
Ai, siis jos nuori mies on kadoksissa niin ei oo niin kiiru toimia.
Jotenkin minusta tuntuu että tästä löytymisestä ei kuulu kunnia poliisille vaan tyttö itse käveli kotiinsa. Vähän kuin Tesoman murhan ratkaisu. Ratkesi kun tekijä käveli poliisilaitokselle ja tunnusti tekonsa. Hienosti toimittu poliisilta, toivottavasti eivät ehtineet turhaan aloittaa tutkimuksia.
Joko tää kaappaaja on vapaana
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nain-kotkan-sieppaus-eteni-katso-gr…
Siis aivan IHANA uutinen!!! Onneksi löytyi! Minulla on itselläni pian 18 v nuori ja voin vain kuvitella sen vanhempien hädän! Henkiriepu tallella, se on tärkeintä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alueen säännöissä nimenomaan sanotaan, että lähde on mainittava.
Nosto.