Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40v nainen, vanhako jo?

Vierailija
11.11.2020 |

Eli onko 40v jo ikäloppu? Voiko siinä iässä enää näyttää oikeesti hyvältä? HIRVEE lääkäriisi iski 39v ja tuntuu, että kukaan ei kato enää himoiten nelikymppistä naista. Tarkoitan tätä nuorempia miehiä, eikä 50-80 vuotiaita..
Kannattaako enää panostaa ulkonäköönsä, vai odotellaanko vaan eläkepäiviä? Erityisesti miesten mietteitä kaivataan..

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun nuorempi ukko katsoo mua himoiten joka päivä. :) Enkä ole edes mikään missi.

Vierailija
2/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Suomi on täynnä vänläskejä parikymppisii joila teiniviikset ja pullonpohja lasit.

Antaudu viettelyksen vietäväksi

Päästä pojat neit..hups puutteesta:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ikäloppu, mitä, jos tilaisit jo hauta-arkun valmiiksi?

Vierailija
4/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa et kelpaa ALFOILLE, et nuorille, et vanhoile.

Mutta lohdunsana.

Olen vanha KAUNIS 53 vuotias.

Nappasin oman alfan kun oltiin parikymppisiä..

Nyt ollaan kumpikin kauniita vanhuksia:)

Vierailija
5/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rehellisiä ollaan niin minua ei kiinnosta nuoremmat miehet. Pitäisi hopeaa löytyä miehen hiuksista ja parrasta jotta kiinnostaa, joten ei mitään kriisiä. Nautitaan vanhenemisesta :)

Vierailija
6/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vanhan, jos on ollut liikunnallinen niin alkaa olla nainen parhaassa iässä.

Vierailija
7/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä ihan miten haluat. Jos nyt oikein panostaa, voi sitä hyvältä näyttää. Mutta kyllähän seen tiedät että vanhenet koko ajan eikä ulkonäkö ainakaan parane vaan tulee huononemaan lähivuosina.

Itselleni kävi onneksi 40-kriisissä niin ettei ulkonäkö enää kiinnosta itseäni oikein ollenkaan. EIkä myöskään miesten huomio. Itse asiassa minusta tuli aseksuaali, mikä on todella helpottavaa.

Vierailija
8/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en suostu olemaan ikäloppu. En toki ole enää tyttönen. Täytän kohta 41v ja oikeasti minua luullaan monesti paljon nuoremmaksi. Ostin muutaman siiderin kaupasta tänä vuonna (jota teen harvoin niin eipä ole paljon mahdollisuuksiakaan kysellä papereita) ja kassa kysyi multa paperit :D.. Ei siinä, olin 10 vuotiaan tyttöni kanssa kassalla. Pikkusiskoksiko kassa häntä luuli? :) Tuli hyvä mieli. 

Kyllä voi näyttää hyvältä vielä vanhanakin, mutta toki ikä näkyy jos olet kohdellut itseäsi kaltoin. Terveet elämäntavat kantavat oikeasti pitkälle ja silloin ikääntyy kauniisti. Ei ole tarvinnut mitään pistoksia ja muita ottaa, enkä ajatellut ottaakkaan. Ikä saa näkyä tulevaisuudessa (vielä ei ole ryppyjä tms.), mutta haluan ikääntyä hitaasti.. siitä pitää huolen urheilu ja terveellinen ruokavalio. En myöskään tupakoi tai käytä paljoa alkoholia. 

Vierailija
9/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tuon ikäinen taviskin pystyy näyttämään yhä kuumalta ja näyttääkin. Sitten kun ikää alkaa olla yli 50, alkaa romahdus tai no muutos, jos kivasti asian haluaa ilmaista. Mutta siihen asti on meikillä ja positiivisella ilmeellä kenellä vain mahdollisuus näyttää hyvältä kaikkien miesten silmissä.

Vierailija
10/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla hyvän näköinen kunhan pitää huolta kunnostaan. Lihaksisto pitää olla tikissä ja painoindeksi normaalin rajoissa. Näiden nyt tietysti pitäisi olla itsestään selvyyksiä aivan kaikille mutta jostain syystä jotkut haluavat tappaa itsensä läskillä ja sellainen ihminen ei ole kaunis päältä eikä sisältä.

Vierailija
11/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain yli nelikymppisenä vielä kaksi lasta, ja sen jälkeem laitoin itseni kuntoon salilla, juoksulla ja pilateksella. Olen 46 ja paljon paremmassa kunnossa ja kauniimpi kuin kolmekymppisenä. Sitä en sentään väitä että olisin kauniinmpi kuin parikymppinen ;)

Mutta siis olen myös nähnyt muutaman todella kauniin 55v ikäisen ja ihailen erästä tyylikästä 65v naista (tiedän iän, on eräällä lailla julkisuuden henkilö) eli kyllä voi olla vielä kuusikymppisenä kaunis!

Vierailija
12/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni katselisin 40v naista rinnallani, mutta en olekaan kohderyhmääsi. Jos kerran itse pidät nelikymppisiä ikäloppuina, miksi juuri sinun pitäisi saada nuorempi mies, joka ei ajattele niin?

M41

Vierailija
13/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41v ja pidän itseäni keski-ikäisenä, en enää nuorena. Mutta olen omasta mielestäni ihan ok näköinen vielä! Hiukset ei ole harmaat, eikä ole mitään ihohelttoja missään leuan alla. Mutta miksi sulle käy vaan nuoremmat miehet? Mitä vikaa on saman ikäisissä.

Vierailija
14/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että ei tässä enää ainakaan nuorennuta, mut ei voi mitään, että niinkuin yhdessä yössä tajusi tulleensa keski-ikäiseksi.

Kadehdin naisia, jotka menee rinta rottingilla iästä huolimatta ja näyttää upeilta. Mä olin nuorena kaunis ja vieläkin hyvännäköinen, muodot ok ja pitkät vaaleat hiukset, mut surettaa niin, kun tajuaa, että nuoruus meni.

Vierailija
15/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiosta tässä on kyse, ei miehen iskemisestä.

Sanotaan nyt, että parhaina päivinä otettu mies jo, täs vanhetaan yhdessä ja tuntuu, et en enää oo haluttava. Haluisi näyttää yhtä kuumalta kuin nuorena, pelkään rapistua..

Vierailija
16/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jo useampia lapsenlapsia saatta olla että se näkyy, toisaalta vaikka ajatustasolla lapseton nelikymppinen saattaa herättää ajatuksia, hmm, tuota, nätisti sanottuna vähemmän viehättävästa naisesta, niin saatat olla poikkeus, joka vahvistaa säännön.

Nuorekas voi olla niin monella tapaa, mutta feikkaaminen ei tee nuorekkaaksi.

En pitäisi ikäloppuna.

Vierailija
17/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en suostu olemaan ikäloppu. En toki ole enää tyttönen. Täytän kohta 41v ja oikeasti minua luullaan monesti paljon nuoremmaksi. Ostin muutaman siiderin kaupasta tänä vuonna (jota teen harvoin niin eipä ole paljon mahdollisuuksiakaan kysellä papereita) ja kassa kysyi multa paperit :D.. Ei siinä, olin 10 vuotiaan tyttöni kanssa kassalla. Pikkusiskoksiko kassa häntä luuli? :) Tuli hyvä mieli. 

Kyllä voi näyttää hyvältä vielä vanhanakin, mutta toki ikä näkyy jos olet kohdellut itseäsi kaltoin. Terveet elämäntavat kantavat oikeasti pitkälle ja silloin ikääntyy kauniisti. Ei ole tarvinnut mitään pistoksia ja muita ottaa, enkä ajatellut ottaakkaan. Ikä saa näkyä tulevaisuudessa (vielä ei ole ryppyjä tms.), mutta haluan ikääntyä hitaasti.. siitä pitää huolen urheilu ja terveellinen ruokavalio. En myöskään tupakoi tai käytä paljoa alkoholia. 

Geenit vaikuttaa miten rapistuu. Sellaisetkin, ketkä ei välitä elintavoistaan, voi säilyä hyvin, ku hyvät geenit. Eli ei se ny ihan vaan itsestä kiinni ole.

Vierailija
18/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat näyttää kuumalta, niin älä yritä näyttää kuumalta parikymppiseltä, vaan kuumalta nelikymppiseltä. Tämän ymmärtäminen yhdistää kaikkia kuumia aikuisia naisia.

Vierailija
19/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geenit vaikuttaa miten rapistuu. Sellaisetkin, ketkä ei välitä elintavoistaan, voi säilyä hyvin, ku hyvät geenit. Eli ei se ny ihan vaan itsestä kiinni ole.

Ei toki pelkästään. Mutta jos ei ole "hyviä geenejä", niin paljon voi myös tehdä elämäntavoilla. Ajattele vaikka ihmistä, jolla on hyvät geenit ja mässää, tupakoi, ei liiku.. tai samaa ihmistä, joka geenien lisäksi elää terveellisesti. 

Tai jos on saanut huonot geenit ja silti elää terveellisesti vs. hunot geenit, huonot elämäntavat.

Eli. Paljon voi itse tehdä, oli tilanne mikä vaan.

Vierailija
20/103 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään, kun 40+ naisissa alkaa olla tiettyä arvokkuutta, itsevarmuutta ja kokemusta olemuksessa ja pienet uurteet kasvoissa ei haittaa. Heidän kanssa on silleen helppo olla, että se nuoruuden epävarmuus sosiaalisissa suhteissa(miesten kanssa) alkaa olla entistä elämää ja seksuaalisuuskin on uudella tasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi