Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks kaikilla alle 25v on nykyään lapsi?

Vierailija
05.03.2014 |

Aina kun tapaa jonkun uuden parikymppisen muijan, niin sillä on jo lapsi ellei pari. Ihme vauvabuumi näköjään menossa.. Kohta varmaan pitää itsekin ruveta, kun alkaa oleen jo niin outolintu muiden seassa. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:49"]

ensisynnyttäjien keski-ikä laskee, kun suomeen tulee niin paljon maahanmuuttajia, joiden kulttuurissa synnytetään jo paljon alle 20v. 

[/quote]

Totta ja alkaahan yhdellä jos toisellakin suomalaisella naisella lastentekohalut nousta aivan eri tasolle, kun Suomeen tulee komeita ja salskeita mustia miehiä. :)

Vierailija
22/26 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 18:06"]

4 lasta 25v iässä ;)

[/quote]

Mitä muuta sä osaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni siskot on tehneet lapsensa parikymppisinä ja molemmat on jo mummoja nelikymppisinä, toiselle on jo 6. lapsenlapsi tulossa. Jokseenkin kai periytyy tuo.. Ja sit kun yksi saa lapsen, niin siskoille varsinkin tuli kiire saada myös oma! 

Vierailija
24/26 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissäkään (iät n. 24-32 v) kellään ei ole lapsia. Helsingissä ensisynnyttäjien keski-ikä on 30 vuotta, mutta kantasuomalaisten synnyttäjien keski-ikä on vieläkin korkeampi, sillä maahanmuuttajat tekevät lapsia aikaisin ja vetävät keski-ikää alaspäin.

Vierailija
25/26 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kato tehdä kun kavereillakin on.

Vierailija
26/26 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen helsinkiläinen 23-vuotias reilu 1-vuotiaan lapsen äiti ja olen kyllä kaveripiirissäni ainoa jolla on lapsi. Yksi 25-vuotias opiskelukaveri on raskaana.

Koen että tää oli mulle hyvä ikä ja aika saada lapsi, koulut on käyty ja työuraan kerkeän keskittymään parin vuoden päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan