Oletteko antaneet myös poikienne ottaa HPV-rokotteen? Tyttöjen terveys jo pilattu, pilaatteko myös poikienne?
HPV-rokote on edelleen tutkimuksen alainen rokote ja lapsemme koekaniineja.
Kommentit (136)
Sain kondylooman exälläni teininä.
Nyt olen yli 40v, eikä papassa koskaan ollut minkäänlaisia muutoksia.
Silti käyn säännöllisesti, mutta ymmärtääkseni kondyloomaan sairastuu suuri osa ihmisistä ja harvoin tämä syöväksi muuntuu...
Minulle eräs erikoislääkäri kertoi muun asian yhteydessä että HPV-rokotetta tutkitaan edelleen kun on ilmennyt jotain samantapaista kuin sikainfluessa-rokotteesta, eli narkolepsiaa.
Jälleen provosoiva aloitus. Aloittaja toi jo otsikossa esiin negatiivisen kantansa ja tiesi että tulee herättämään keskustelua. Ei positiivisen, vaan nimenomaan negatiivisen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi tosiaan kiva tietää että miten ”tyttöjen terveys on pilattu”. Olen vm -92 ja en tunne ketään, joka ei olisi ikäluokassani jättänyt rokotetta ottamatta. Pikkusiskoni vm -94 kohdalla sama homma. Terveitä ihmisiä, osalla jo lapsiakin. Papa-kokeissa käyty ja muutoksia ei ole havaittu. Monta hyvää vuotta siis eletty ja elämästä myös nautittu.
Mitä te pelkäätte että niille pojille oikein tapahtuu?
Et tunne ketään joka "EI olisi jättänyt rokotetta ottamatta"..? Ilmankos ovat terveitä.
Niin minäkin ajattelen, ettei rokotus sairastuta vaan nimenomaan ennaltaehkäisisi tiettyjä sairauksia. Ihmettelen lähinnä, että missä ne hpv-rokotteesta sairastuneet/”terveytensä pilanneet” ovat, kun ei ole näkynyt.
Tunnen erään n. 50-v naisen, joka on sairastanut kohdunkaulan syöpää jo kahdesti (tai samaa syöpää, joka onkin päässyt uudelleen leviämään). Toivon, etten itse joutuisi tuollaista kokemaan ja että saamani rokote suojaisi yleisimmiltä hpv-viruksilta loppuikäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveyssummitissa anestesialääkäri kertomassa totuutta tästä rokotteesta.
Tämä puheenvuoro kannattaa kuunnella. Asiallinen lääkäri, ei mikään "hörhö".
Nukutuslääkäri rokotteiden asiantuntijana?
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi tosiaan kiva tietää että miten ”tyttöjen terveys on pilattu”. Olen vm -92 ja en tunne ketään, joka ei olisi ikäluokassani jättänyt rokotetta ottamatta. Pikkusiskoni vm -94 kohdalla sama homma. Terveitä ihmisiä, osalla jo lapsiakin. Papa-kokeissa käyty ja muutoksia ei ole havaittu. Monta hyvää vuotta siis eletty ja elämästä myös nautittu.
Et tunne ketään joka "EI olisi jättänyt rokotetta ottamatta"..? Ilmankos ovat terveitä.
Niin minäkin ajattelen, ettei rokotus sairastuta vaan nimenomaan ennaltaehkäisisi tiettyjä sairauksia. Ihmettelen lähinnä, että missä ne hpv-rokotteesta sairastuneet/”terveytensä pilanneet” ovat, kun ei ole näkynyt.
Tunnen erään n. 50-v naisen, joka on sairastanut kohdunkaulan syöpää jo kahdesti (tai samaa syöpää, joka onkin päässyt uudelleen leviämään). Toivon, etten itse joutuisi tuollaista kokemaan ja että saamani rokote suojaisi yleisimmiltä hpv-viruksilta loppuikäni.
Kyllä on näkynyt. On ollut kirjoitus lehdessä ja nyt myös Facen ryhmä.
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiväthän nämä mainitut tilanteet ole näkymistä.
Etkö tosiaan ymmärrä miten rokotehaittoja havaitaan? Niitä ei havaita sillä, että käydään faceryhmässä tai luetaan lehdestä kirjoitus. Niitä havaitaan tilastollisilla tutkimuksilla. Niissä tutkimuksissa ei käy ilmi, että nämä rokotteet aiheuttaisivat minkäänlaisia merkityksellisiä haittoja, vaan päinvastoin, ovat turvallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tosiaan ymmärrä miten rokotehaittoja havaitaan? Niitä ei havaita sillä, että käydään faceryhmässä tai luetaan lehdestä kirjoitus. Niitä havaitaan tilastollisilla tutkimuksilla. Niissä tutkimuksissa ei käy ilmi, että nämä rokotteet aiheuttaisivat minkäänlaisia merkityksellisiä haittoja, vaan päinvastoin, ovat turvallisia.
Niin, kuinka monen pitää sairastua ennen kuin se on tilastollisesti merkityksellistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kuinka monen pitää sairastua ennen kuin se on tilastollisesti merkityksellistä?
Ainakin siinä määrin monen, ettei 95 %:sella todennäköisyydellä kyse ole enää sattumasta.
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0002817719307378
Mitään ongelmia ei tutkimuksissa olla havaittu, vaikka 270 miljoonaa HPV-piikkiä jo pistelty menemään. Se siitä rokotekammoisten lässytyksestä siis.
En tahdo, että rokotteisiin käytetään enää maksusta luovutettua verta. Veri on peräsin esim USA:n narkkareilta, kodittomilta ja varattomilta, siis rahaa tarvitsevilta ihmisiltä, joiden terveydentila ja siten myös luovutettu veri ei ole parasta mahdollista laatua. Rokotetta varten luovutetut veret kyllä puhdistetaan kemiallisesti, mutta aina jää yksi turha lisäriski. Esim hiv ja hepatiitti tehdään inaktiiviseksi, mutta silti näitä ainesosia on siinä veripohjaisessa tuotteessa, jota tarvitaan myös rokotteen ainesosien kasvattamisessa. raaka.-aine on ns pooli, mikä tarkoittaa, että esim 1000 luovuttajan veren ainesosia yhdistetään samaan liemeen niin, että ei sallittujen taudinaiheuttajien määrä saadaan hyväksytylle tasolle ja lisäksi toki inaktivoiduksi. Esim. prionitaudit siirtyisivät silti ja kaikesta muustakaan en olisi 100% varma. On liikaa voiton maksimointia, että suuret firmat eivät käytä puhtainpia mahdollisia raaka-aineita rokotteissa, joita levitetään isolle määrälle ihmisiä. Puhtaat raaka-aineet ovat toki myös hintavampia ja eettisempiä!
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pilattu? Osallistuin teinin HPV-tutkimukseen jossa sain aitoa rokotetta, eikä mitää sivuvaikutuksia ole ilmennyt.
Sama juttu, tästä 13 v aikaa, enkä oo vielä toistaiseksi huomannut mitään... Tosin luokkakaverini päivittelivät jo tuolloin, että "mä oon kuullut, että suolet homehtuu tosta rokotteesta!"
Vierailija kirjoitti:
En tahdo, että rokotteisiin käytetään enää maksusta luovutettua verta.
Kerrotkos sen rokotteen nimen, jonka tuottamisessa on käytetty maksusta luovutettua verta tai muutenkaan ihmisen verta.
Onneksi itse olin jo kasiluokalla kun aloittivat nuo rokotukset eli ikäluokkani juuri ja juuri säästyi. Kaikki seiskat saivat tuon. Kävi sääliksi. Missä todisteet rokotteen hyödyistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämäkin ketju aikamoinen foliohattujen kokoontuminen. Argumenttinne olisi huomattavasti uskottavampia jos ne eivät olisi niin liioiteltuja: "monia on vuodepotilaana.." "todennäköistä kuolla rokotteeseen.." "lääkäri sano.. (KUKA LÄÄKÄRI?)" jne. Jos haluatte voittaa muita puolellenne, opetelkaa kertomaan hieman maltillisemmin näkökantanne.
googlaa terveyssummit ja hpv niin löytyy lääkäri
No ei kannattanu googlata, meni viimeinenkin usko tuohon sun öyhötykseesi.. puhujina mm. Jutta Larm.
Vierailija kirjoitti:
Missä todisteet rokotteen hyödyistä?
Esimerkiksi täällä:
https://www.thelancet.com/journals/eclinm/article/PIIS2589-5370(20)3014…
Jos ei huvita lukea, niin tässä yksi toinen havainto:
HPV-rokote on kuin Covid-19: suurimmalle osalle haitaton, mutta osa sairastuu vakavasti ja osa kuolee.
meidän lapsi sai hpv-rokotteesta väsymysoireyhtymän. ennen poikkeuksellisen virkeä ja energinen lapsi on nyt jatkuvasti väsynyt. kertoo että nukkuminen ei poista väsymystä ja olo on hereilläkin ollessa kuin unessa.
Kaverini kuoli kohdunkaulansyöpaan 34-vuotiaana. Loppu ei ollut mitään kaunista katseltavaa. Syöpä leviää esim. keuhkoihin ja silloin ei henki kulje. Kovat kivut lisäksi. Vietti viimeiset 4 viikkoa terveyskeskuksen vuodeosastolla. Kovin yritettiin ensin leikata, antaa solumyrkkyjä ja sädehoitoa husissa mutta ei auttanut.
Voihan niisät rokotteista olla joskus sivuvaikutuksia mutta kyllä solumyrkyilläkin melkoset sideeffektit on. Samoin morfiinilla.
Tietysti kaverini olisi voinnut kaiken tämän vältää positiivisesti ajattelemalla ja osallistumalla wellnes-gurujen maadoitus-nettikurssille. Ja ottaa vähän kide-,resonanssi ja enkelihoitoja väliin. Ja syödä vain Puhdistamon k-vitamiinia.
Taas näitä rokotevastaisia Qanonin tyyppejä. Uskokaa tieteeseen älkää uskomuksiin. Totta kai rokotukset.