Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko antaneet myös poikienne ottaa HPV-rokotteen? Tyttöjen terveys jo pilattu, pilaatteko myös poikienne?

Vierailija
11.11.2020 |

HPV-rokote on edelleen tutkimuksen alainen rokote ja lapsemme koekaniineja.

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri sanoo että on 37 kertainen mahdollisuus kuolla HPV-rokotteen antamiseen kuin koko elinaikanaan kohdunkaulan syöpään.

Lääkärillä on harvinaisen huono matikkapää. Rokotteeseen ei ole vielä kuollut kukaan, kohdunkaulan syöpä on yleisimpiä syöpiä lisääntymisikäisillä naisilla.

Vierailija
42/136 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä tytöt tajusi itse olla ottamatta. On tuo kyllä kamalaa mitä siitä seurannut ja tulee seuraamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meillä tytöt tajusi itse olla ottamatta. On tuo kyllä kamalaa mitä siitä seurannut ja tulee seuraamaan.

Haluatko kertoa lisää? Saivatko tyttäresi syövän, vai mikä oli kamala seurauksenne?

Vierailija
44/136 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän ihme on, et juuri tämän HPV -rokotteen ympärille on kehittynyt tällainen ihmeellinen huhumylly? Se ei ole sen kummempi, vaarallisempi tai vähemmän tutkittu rokote kuin mikään muukaan.

Tähän liittyy välillisesti seksin harrastaminen, ja se on kiihkoporukoille aina vaikea aihe.

Vierailija
45/136 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko kertoa lisää? Saivatko tyttäresi syövän, vai mikä oli kamala seurauksenne?

Ei ole meille seurannut mitään mutta olen lukenut muiden kokemuksia ja tutkimustietoa. En kuitenkaan halunnut itse vaikutta tyttärien päätökseen joten saivat ihan itse selvittää asiaa ja päättää siitä. En todellakaa halua olla vastuussa näin suurista päätöksistä. Tlki nyt täytyy kannustaa käymään papassa vuosittain kun seksielämä alkaa mut tarviis muutenkin, ei rokote mikään tae ole.

Vierailija
46/136 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole meille seurannut mitään mutta olen lukenut muiden kokemuksia ja tutkimustietoa. En kuitenkaan halunnut itse vaikutta tyttärien päätökseen joten saivat ihan itse selvittää asiaa ja päättää siitä. En todellakaa halua olla vastuussa näin suurista päätöksistä. Tlki nyt täytyy kannustaa käymään papassa vuosittain kun seksielämä alkaa mut tarviis muutenkin, ei rokote mikään tae ole.

Ei se rokote mikään tae ole, mutta ei se papaseulonnatkaan vuosittain mikään tae ole. Aggressiivinen kohdunkaulansyöpä leviää nopeasti ja itsestään turhia ilmoittelematta.

Vierailija
47/136 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri sanoo että on 37 kertainen mahdollisuus kuolla HPV-rokotteen antamiseen kuin koko elinaikanaan kohdunkaulan syöpään.

Lääkärillä on harvinaisen huono matikkapää. Rokotteeseen ei ole vielä kuollut kukaan, kohdunkaulan syöpä on yleisimpiä syöpiä lisääntymisikäisillä naisilla.

Kyllä tuohon rokotteeseen on kuoltu ympäri maailman.

Vierailija
48/136 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuohon rokotteeseen on kuoltu ympäri maailman.

Ei kuitenkaan niin paljon kuin juuri niistä tyypeistä aiheutuvaan kohdunkaulan syöpään kuolisi. Se on aika simppeliä matikkaa loppupeleissä.

Vierailija
50/136 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hpv:n ilman seksiä (koska elämä on reilua sillä tavalla). Olisin kyllä ottanut rokoitteen mielummin.

Vierailija
52/136 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.dailymail.co.uk/health/article-4909164/Teen-died-HPV-jab-ex…;

Mitä halusit tällä linkillä tähän keskusteluun tuoda? Seiska-lehden tasoista huuhaata vailla mitään faktaa.

Vierailija
53/136 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun terveyden on ainakin pilanneet syöpähoidot. Ei ollut hpv-rokotetta kun itse olin yläasteelle siirtymässä.

Vierailija
54/136 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi rokotevastaisten on pakko suotaa propagandaa sivustoille? Eikö se riitä että ne omat pikku kullannuput on turvassa hirmuiselta valtion rokotusohjelmalta? Miksi on pakko saada hyväuskoisia mukaan tähän huuhaaseen?

Minä esim. en ole rokotevastainen. Lapsille on otettu kaikki rokoteohjelmaan kuuluneet rokotteet, mitä neuvolassa on annettu. Silti; influenssarokotetta meidän perhe ei tule koskaan ottamaan, enkä antanut tänä vuonna pojan enkä tytön ottaa HPV -rokotetta, koska olen ottanut selvää minkälaisia autoimmuunisairauksia jotkut ovat niistä saaneet. Joidenkin lasten ja nuorten elämänlaatu on romahtanut niin paljon että ovat päätyneet jopa itsemurhiin. Toki nämä tapaukset ovat vähemmistössä, mutta silti niitä on liikaa kuten myös niitä, jotka sairastuivat sikarokotteesta narkolepsiaan. Myöskään sitä rokotetta en lapsilleni (enkä itselleni) ottanut. Myös tuleva Covid -19 rokote jää ottamatta.

Oikea päätös. Papassa on juostava joka tapauksessa, ja siinä saadaan jo varhaisessa vaiheessa kiinni esiasteet. 

Vierailija
55/136 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1442902 

Tässä näitä outoja tapauksia Suomesta.

Vierailija
56/136 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden 2010 jälkeen Suomessa on ilmennyt tapauksia, joissa useimmiten lapset ovat saaneet selittämättömiä kohtauksia.

Kohtausten kirjo vaihtelee: on todettu ainakin kouristuksia, huimausta, pahoinvointia, kovia särkytiloja, rajua väsymystä, pyörtyilyä sekä hengitysvaikeuksia. Yhteinen tekijä on, että oireet ovat alkaneet jonkin infektion seurauksena.

Julkisella puolella on epäilty aiheuttajaksi esimerkiksi psyykkisiä syitä, ja potilaita on ohjattu psykiatriseen hoitoon.

Useat perheet eivät ole tyytyneet diagnoosiin, vaan ovat etsineet ratkaisua muun muassa yksityisiltä klinikoilta.

Perheiden aloitteesta sosiaali- ja terveysministeriö on luvannut käynnistää asiasta riippumattoman selvityksen.

Vierailija
57/136 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalle plapselle tuli nuo tyypilliset haittavaikutukset "lievinä" mutta valitettavasti ovat pysyviä. Jatkuva väsymys, johon nukkuminen ei auta. Sisällä kehossa "palava" tunne. Vatsakivut, joihin ei löydy mitään syytä. Jatkuvat pyörryttäminen, johon siihenkään ei löydy syytä. 

Monilla muilla nämä oireet ovat niin vakavia, että ovat vuodepotilaina. 

Minulla oli teininä nuo samat oireet, mutta silloin ei ollut vielä tietoakaan tällaisista rokotteista. Samat oireet vaivasivat muitakin saman ikäisiä ja liittyivät kasvamiseen ja hormonitoiminnan muuttumiseen. Herkkänä ihmisenä oireilin joskus jopa enemmän kuin toiset, kärsin pahoinvoinnista, sydämen tykytyksistä, tuskan hiestä, heikotuksesta ja pyörtyilemisestä. Se tuntui välillä kuolemantaudilta, mutta olikin vain hyperventilointia ja paniikkihäiriötä, joka lievittyy kun asiat elämässä järjestyvät parhain päin.

Vierailija
58/136 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi rokotevastaisten on pakko suotaa propagandaa sivustoille? Eikö se riitä että ne omat pikku kullannuput on turvassa hirmuiselta valtion rokotusohjelmalta? Miksi on pakko saada hyväuskoisia mukaan tähän huuhaaseen?

Minä esim. en ole rokotevastainen. Lapsille on otettu kaikki rokoteohjelmaan kuuluneet rokotteet, mitä neuvolassa on annettu. Silti; influenssarokotetta meidän perhe ei tule koskaan ottamaan, enkä antanut tänä vuonna pojan enkä tytön ottaa HPV -rokotetta, koska olen ottanut selvää minkälaisia autoimmuunisairauksia jotkut ovat niistä saaneet. Joidenkin lasten ja nuorten elämänlaatu on romahtanut niin paljon että ovat päätyneet jopa itsemurhiin. Toki nämä tapaukset ovat vähemmistössä, mutta silti niitä on liikaa kuten myös niitä, jotka sairastuivat sikarokotteesta narkolepsiaan. Myöskään sitä rokotetta en lapsilleni (enkä itselleni) ottanut. Myös tuleva Covid -19 rokote jää ottamatta.

Oikea päätös. Papassa on juostava joka tapauksessa, ja siinä saadaan jo varhaisessa vaiheessa kiinni esiasteet. 

En ole käynyt papassa tai muutenkaan gynekologilla kertaakaan elämässäni ja olen jo 41.

Vierailija
59/136 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt papassa tai muutenkaan gynekologilla kertaakaan elämässäni ja olen jo 41.

Ja olet mies.

Vierailija
60/136 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olet mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän