Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raxu seilaa riippuvuudesta toiseen

Vierailija
05.03.2014 |

Olen muutenkin tympääntynyt julkisuudessa terapointiin, joten Rakel Lignellin laihdutusproggis, entisen elämän parjaaminen ja uuden elämän ylistäminen ei ole sen kummemmin kiinnostanut. Nyt kun on sitten vaihdevuodet iskeneet niin hän syyttää liialliseksi mennyttä pakonomaista liikkumistaan. Iällähän ei ole mitään tekemistä vaihdevuosien kanssa.

Tuossa on ihan selkeästi ihminen joka on todella hukassa. Alleviivaa valintojaan mediassa, mitä ne nyt milloinkin ovat olleet. Ensin julisti olevansa ylpeä kurveistaan. Sitten pudotti 50 kiloa ja ylisti olevansa ylpeä hoikistumisestaan ja että oli oikeasti hirveää olla lihava (eli ei tainnut olla ylpeä kurveistaan). Sitten sai vaihdevuodet ja sehän onkin nyt laihdutuksen, ruokavalion ja liikunnan syytä (joilla siihen asti oli ollut pelkkiä positiivisia vaikutuksia). Mutta nyt on kuulemma löytynyt kohtuus.

Joo, uskokoot ken tahtoo. Joillain ihmisillä kohtuus vain on kateissa. Ylenmäärin milloin mitäkin, välillä huonoja välillä hyviä asioita, mutta mitään ei koskaan kohtuudella. Alkaisi kirjoittaa vaikka perinteistä vahakansivihkopäiväkirjaa sen sijaan että kiusaa ihmisiä tunkemalla joka tuutista itseään ja säälittäviä ihmisenäparanemisyrityksiään.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014030418094228_vi.shtml

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, itse en ymmärrä koko kuviota. Onko Raxu muka jotenkin laihtunut? Kun katsoo noita ennen  ja jälkeen kuvia niin OK, ehkä muutama kilo on mennyt vyötäröltä mutta en nyt kyllä kovin isoa muutosta huomaa hyvällä tahdollakaan.

Vierailija
42/50 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 14:02"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 13:59"]

Olen myös huomannut, että rankka liikunta voimistaa vaihdevuosioireita, tässä iässä pitää osata jo ottaa kohtuudella. Aina vaan mainostetaan, miten liikunta auttaa oireisiin, mutta liika on liikaa.

[/quote]

Höpöhöpö. Luepa tuo 11 linkki.

[/quote]

Kertokaapa peukuttajat, missä kohdassa tuossa linkissä suositellaan rankkaa liikuntaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 14:35"]

Ja  kas kun tässä Raxusta kirjoittelemme, niin eikös tuohon yläpalkkiin pamahtanut mainos: "Laihdu pysyvästi. Itsenäinen jatko-osa aiemmalle kirjalle. RAXU. Nyt vain 24.59 euroa"

MOT. Iso osa teistäkin klikkaa nyt tän keskustelun innoittamana tuota mainosta.

[/quote]

Iso osa meistä on jo totaalisen kyllästynyt koko Raxuun. Ja isolla osalla meistä ei edes näy mainokset. Niitä klikkailevat ovat kyllä selkeästi vähemmistöä.

[/quote]

Tarpeeksi iso osa kuitenkin noita mainoksia klikkailee. Koska niitä mainoksia ei olisi, jos joku ei niitä klikkailisi. Ja koskatämäkin sivu on meille käyttäjille maksullinen, se kustannetaan mainoksilla. Ja jos ne mainokset ei jotain mainostajalle tuottaisi, niin niitä ei olisi.

Sinä et ole kaikki.

[/quote]

Klikkaile ihan rauhassa, tyhmäähän se on, mutta sulla on siihen oikeus :) 

Vierailija
44/50 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 15:43"]

Ihminen ei ole kone. On hyvin inhimillistä että kertyy perheelämän myötä ylipainoa. Ylipainon pois laihduttaminen on vaikeaa, jos ei pidä liikunnasta ja ei tule helposti kylläiseksi. Itse olen vuosi sitten laihduttanut 25 kiloa (88kg_>63kg, olen 167cm pitkä) vuoden pysyneet kilot pois, mutta jatkuvaa taistelua on kun rakastaa ruokaa. Raxu on ollut kannustava esimerkki itselleni. Jos te arvostelijat ette ole entisiä ylipainoisia ja entisiä liikunnan vihaajia (mm. Koululiikuntatrauma itselläni) niin olkaa kiitos hiljaa ette tosiaan tiedä mistä puhutte!!!

[/quote]

Mulla oli muutaman vuoden pituinen kausi jonka ajan olin ylipainoinen ja vihasin liikuntaa koska liikunta edusti minulle pelkkää laihduttamista ja kuureja. Paino pysyi 63 kilossa sitkeästi ja välillä jojoilin ylösalas, mutta sitten vaan aloin liikkua ja söin terveellisesti ja sain painon pudotettua pysyvästi 49 kiloon. Minua kiusattiin aikoinaan koulussa liikuntatunneilla ja opettaja katsoi vieressä ja nauroi mukana. Se ei estänyt minua vapaa-ajalla harrastamasta liikuntaa. En ole tarvinnut mitään raksuja, mutta kiva jos hän on ollut positiivinen esikuva jollekin.

Vierailija
45/50 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hän on säteilevä ja hurmaava. :)

Kerronpa vielä senkin, että mielestäni on säälittävää inhota jotakuta tuolla tavalla kuin täällä muutama tekee.

Vierailija
46/50 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvakudos myös muodostaa estrogeeniä, ja jos läskin määrä on radikaalisti tippunut, lienee silläkin vaikutusta kehon estrogeenipitoisuuteen. Minkä ikäinen Raakel on?

Vierailija
47/50 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 16:25"]

Rasvakudos myös muodostaa estrogeeniä, ja jos läskin määrä on radikaalisti tippunut, lienee silläkin vaikutusta kehon estrogeenipitoisuuteen. Minkä ikäinen Raakel on?

[/quote]

Lihavuus aiheuttaa lapsettomuutta siinä missä alipainoisuuskin. Eli ylipaino on yhtä lailla haitallista estrogeenipitoisuudelle. 

Vierailija
48/50 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 13:40"]

tuo raxu on mun mielestä jotenkin tosi ärsyttävä lempinimi :D

[/quote]

Niin on! Tuollaisen lempinimen ymmärtäisi 14-vuotiaalla teinitytöllä, mutta keski-ikäinen nainen... öh.

[/quote]

Entäs Mika-Matti Paatelainen, joka vaatii, että lehdistön on kutsuttava häntä Mixuksi, muuten ei tipu haastatteluja... Voi jösses!

Vierailija
49/50 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 16:37"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 13:40"]

tuo raxu on mun mielestä jotenkin tosi ärsyttävä lempinimi :D

[/quote]

Niin on! Tuollaisen lempinimen ymmärtäisi 14-vuotiaalla teinitytöllä, mutta keski-ikäinen nainen... öh.

[/quote]

Entäs Mika-Matti Paatelainen, joka vaatii, että lehdistön on kutsuttava häntä Mixuksi, muuten ei tipu haastatteluja... Voi jösses!

[/quote]

Haha!! Oikeesti? :D

Vierailija
50/50 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät ne ole koskaan Miksuja, Raksuja, Mikkejä ja Nakkeja? Aina on seetä ja äksää.

Mitä Raksuun tulee, niin jostainhan se leipä on lapsille revittävä, ja jos joku niitä lehtiä ja kirjoja haluaa ostaa, joissa Raksu on, niin sehän on aivan heidän asiansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi