Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sarasvuon ja rennen twitter pilkat

Vierailija
05.03.2014 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288661732068.html

eikö tuo sarasvuo aina itke sitä että häntä on koulukiusattu?

miksi itse sitten syylistyy pilkkaan?

törkeää.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeätä! Kuvottavaa! Mutta EN voi sanoa näiden äijien kohdalla, että "enpä olisi uskonut". Olisin todella! Vahvistaa vain käsityksiäni näistä ihmisistä. Heidän ohjelmiaan en ole koskaan katsonut, enkä tule koskaan katsomaan. Heidän mielipiteillään ei ole minulle mitään painoarvoa.

Vierailija
42/82 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 13:50"]

Enbuske on livenä yksi ilkeimmistä ja omahyväisimmistä ihmisistä jota olen koskaan tavannut. Ja mulla on vuosien kokemus tuon ihmisen luonteesta.

[/quote]

Eipä yllätä yhtään - samanlaiselta vaikuttaa televisionkin välityksellä...

[/quote]

Ja aivan hirveän näköinenkin

Samoin renne ja jari.

Katsoisivat ensin peiliin.

Sarasvuo näyttää enemmän sairaalta kuin se ketä ne haukkuivat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renne Korppila ‏@RenneKorppila  19h

Mä veikkaan että #sirkka ja #pipopää päätyvät illan päätteeksi samaan petiin.

Että....... joo. On kyllä tilannetaju ihan huipussaan tuolla idiootilla.

Vierailija
44/82 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 00:20"]

Lukiko Lustigilla siis rinnassa "lääkekannabiksen käyttäjä" vai mistä heidän olisi pitänyt päätellä? En siis itse katsonut showta mutta olen hyvin harmistunut tämän "pipopään" puolesta. Tuntuu varmasti pahalta joutua julkisesti kiusatuksi sairautensa ja lääkityksensä tähden. Sama kun kortisonia käyttävää syöpäpotilasta pilkattaisiin avoimesti läskiksi pullanaamaksi.

[/quote]

Nimen perässä oli tieto. Nimi ja tämä tieto näkyi kun puhui. Ohjelma lienee nähtävillä Yle Areenassa.

Vierailija
45/82 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kaikki on farssia. Rumaa, sadistista farssia. 

Mitä karnevaalitunnelmaa Sarasvuo nautti? Mikä sai hänet julkisuudessa kiusaamaan ihmistä? 

Kielsi vielä kiusanneensa...

Vierailija
46/82 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 01:02"]

Lukiko Lustigilla siis rinnassa "lääkekannabiksen käyttäjä" vai mistä heidän olisi pitänyt päätellä? En siis itse katsonut showta mutta olen hyvin harmistunut tämän "pipopään" puolesta. Tuntuu varmasti pahalta joutua julkisesti kiusatuksi sairautensa ja lääkityksensä tähden. Sama kun kortisonia käyttävää syöpäpotilasta pilkattaisiin avoimesti läskiksi pullanaamaksi.

[/quote]

Nimen perässä oli tieto. Nimi ja tämä tieto näkyi kun puhui. Ohjelma lienee nähtävillä Yle Areenassa.

[/quote]

Pilkkahan taisi Twitterissä alkaa jo ennen kuin puhui mitään, siis ihan kokonaan ulkoisen olemuksen pohjalta.

Vierailija
47/82 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut Sarasvuon puolestapuhuja. Minusta mies on ollut suoraselkäinen, rehellinen, aito kyseenalaistaja..Tähän asti.

Jo viimeisimmät haastattelut omassa talkshowssaan on antaneet viitteitä jos ei hulluudesta niin ainakin narsismista ja kyvyttömyydestä oikeasti asettua toisen ihmisen asemaan.

Tämä viimeisin vakuutti minut. Ja ei, en tule enää katsomaan yhtäkään ohjelmaa, jossa tuo olio naamaansa näyttää.

t. koulukiusatun tytön äiti

Vierailija
48/82 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA-Sarasvuo voisi ottaa seuraavassa ohjelmassaan käsittelyyn vaikka DOPINGIN, varmaan löytyy asiantuntemusta ihan lähipiiristä.

Vierailija
49/82 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän Sarasvuo todellisuudessa ajattelee erikoisen näköisistä/erikoisesti liikkuvista mt-potilaista?

Vierailija
50/82 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 03:01"]

Mitäköhän Sarasvuo todellisuudessa ajattelee erikoisen näköisistä/erikoisesti liikkuvista mt-potilaista?

[/quote]

Hyvä kysymys.

Vierailija
51/82 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyysikö enbuske pullanaama edes anteeksi?

sarasvuo ja renne ainakin.miksei tosta enbusken haukkumis viesteistä ole missään uutisissa?!

rennellä oli kyllä ilkein

Vierailija
52/82 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renne Korppila on steroidien turvottama sikaniska, jonka vastenmielisistä twiiteistä on ollut juttua ennenkin. Eikös hän ole jonkinlainen uusnatsikin kaiken lisäksi. Tuollaisella turpeanaamaisella juntilla ei ole varaa arvostella ketään ulkoisen olemuksen tai minkään muunkaan perusteella. Miten tyyppi kehtaa irvailla kannabiksen käyttäjille, kun itse käyttää steroideja?

Vierailija
53/82 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 14:22"]

siis ei kait joku kauheista kivuista ja sairaudesta kärsivä mieti, mitä laittaa päälle? on ehkä vähän muutakin ajateltavaa.

[/quote]

VOin kertoa, että kyllä se miettii, mutta se miettii sitä siltä kannalta, että mitkä vaatteet vähiten lisäisi kipua ja epämukavuutta. Kaikki mikä vähänkin edes voi kiristää tai hiertää, mikä on karheaa tai liian kylmää tai liian kuumaa, missä on tönkkö pesuohjelappu tai liian korkea kaulus tai jotain, voi viedä voimia ihan uskomattomasti tilanteessa, jossa voimia uutenkin on vähän. Kaikki se, mikä normaalisti on vain "istuvaa" muuttuu helposti kiristäväksija epämukavaksi. Voin myös kuvitella, että esim telkkaristudiossa ne valot sinänsä voi lisätä ongelmia, koska ne on aika kuumat ja arvio siitä, minkä kuvitteli tuntuvan vähän vähemmän kamalalta, voikin pettää.

Vierailija
54/82 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 03:10"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 03:01"]

[/quote]

Hyvä kysymys.

[/quote]

Ei se mun mielestä ole kovin hyvä kysymys, koska hyvä kysymys olisi jotenkin relevantti tai kiinnostava. Minua ei kiinnosta, mitä tuolla tavalla käyttäytyvä ihminen ajattelee mielenterveysongelmaisista tai ylipäänsä juuri mistään.

Ja se "karnevaali" - mikä puolustus se muka on? Ensinnäkin ei tämä ollut mikään karnevaali. Karnevaalissa pilkataan vallanpitäjiä ja rikkaita, koko karnevaalin funktio on että voidaan päästä vähän höyryjä yhteiskunnallisesta epäoikeudenmukaisuudesta niin että pirskeitten jälkeen järjestys voi jatkua entisellään. Missä tässä oli se vallanpitäjä ja rikas? Toisenakin, ja minusta tärkeämpänä, on se, että vaikka olisikin, niin jokainen on silti ihan itse vastuussa omasta käytöksestään, ei voi syyttää että "Kun muutkin".

Vierailija
55/82 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvi enää kattella tai kuunnella, kun jäi niin huono maku ko.toimittajista.

Vierailija
56/82 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että minua niin säälittää tuo lääkekannabiksen käyttäjä :( Ihan hirveätä käytöstä aikuisilta miehiltä, hyi olkoon. En katso enää ainoatakaan sarasvuon ohjelmaa. Narsistiselta hän on kyllä tuntunut aiemmin. Ja mitä tulee niihin kananmunapoikiin, kyllä oikea myötätunto olisi ollut antaa asian olla, eikä nöyryyttää poikia 3 vuotta. Niin läpinäkyvää itsekkyyttä kuin olla ja voi.

Niin paljon puhutaan kiusaamisesta ja kovasti koitetaan sitä lapsilta kitkeä pois, mutta mitä tekee aikuiset? Pilkkaa ja ivaa toista omien ennakkoajatusten perusteella. Kyllä saravuo nyt olisi kasvun paikka.

Vierailija
57/82 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 01:33"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 01:02"]

[/quote]

[/quote]

Pilkkahan taisi Twitterissä alkaa jo ennen kuin puhui mitään, siis ihan kokonaan ulkoisen olemuksen pohjalta.

[/quote]

Mutta sitten kun ekaa kommenttia pilkkasi, niin olisi ollut jo nähtävillä. Tosin olen sitä mieltä, ettei nyt ylipäätään ole kovin fiksua sännätä ensimmäisenä jonnekin tuollaisia mielipiteitä toitottamaan. Mutta näyttää olevan se tyyli nykyään aikuisillakin ihmisillä näiden vempainten kanssa. Ovathan ne niin uutta ja jännää! Minun mielipiteeni näkyy kaikille heti, vau! Kirjoittaisikohan lehtien mielipidesivuilla samanlaisia?

Vierailija
58/82 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh. A-studio vielä kruunasi kaiken.

Vierailija
59/82 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 22:04"]

Eniten ihmettelen sitä, että jos #pipopään titteli ohjelmassa on "Lääkekannabiksen käyttäjä", niin eikö se jo kerro - ilman että on vielä sanonut sanaakaan - että käyttää kannabista LÄÄKKEENÄ? Ja lääkkeillä lääkitään sairauksia. Nyt vähän kyllä ihmettelen meidän julkkistwiittaajien tyhmyyttä/ajattelemattomuutta.

[/quote]

Tätä minäkin olen tässä koko ajan ihmetellyt. Ei osata edes lukea karnevaalihumussa. Ja mikä ihmeen karnevaali? Kiusaamiskarnevaali?!

Vierailija
60/82 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin A-studion. Vai on tviittaajilla tuollainen alakulttuuri. Sellaisiahan ne alakulttuurit ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi