sarasvuon ja rennen twitter pilkat
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288661732068.html
eikö tuo sarasvuo aina itke sitä että häntä on koulukiusattu?
miksi itse sitten syylistyy pilkkaan?
törkeää.
Kommentit (82)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 13:50"]
Enbuske on livenä yksi ilkeimmistä ja omahyväisimmistä ihmisistä jota olen koskaan tavannut. Ja mulla on vuosien kokemus tuon ihmisen luonteesta.
[/quote]
kerro lisää :D?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 13:50"]
Enbuske on livenä yksi ilkeimmistä ja omahyväisimmistä ihmisistä jota olen koskaan tavannut. Ja mulla on vuosien kokemus tuon ihmisen luonteesta.
[/quote]
Eipä yllätä yhtään - samanlaiselta vaikuttaa televisionkin välityksellä...
Mauttomia twiittejä mutta itseäni jäi kovasti mietityttämääm, että miksi Lustig puketui niin (etsin kiivaasti oikeaa sanaa) epäsiististi?
sori kaljupää, sori irvihammas, sori tekoälykkö oulusta!
ette kait te katsele/kuuntele näitä ihmisiä?
Lopetetaan sarasvuon ohjelman katsominen ja samoin enbusken. Dissataan myös korppilaa
siis ei kait joku kauheista kivuista ja sairaudesta kärsivä mieti, mitä laittaa päälle? on ehkä vähän muutakin ajateltavaa.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 14:20"]
Lopetetaan sarasvuon ohjelman katsominen ja samoin enbusken. Dissataan myös korppilaa
[/quote]
hyvä ehdotus.En kyllä muutenkaan katso.
Häkellyttävää että kaikista tuntemistani ihmisistä Renne ei ainakaan ollut mikään fiksu, sanavalmis tai kiinnostava, mutta olenkin vain amatööri: ehkä nämä eivät ole radiojuontajassa haluttuja ominaisuuksia. Jos vaikuttaa ärsyttävältä, yksinkertaiselta, typerältä tai mustavalkoiselta ihmiseltä, niin voin vakuuttaa että siltä vaikutti myös ennen julkistumistaan.
Ja Sarasvuosta: "älykkään" maineella ratsastavalta todella paljastava veto arvostella keskusteluohjelman osallistujaa ennen kuin tämä on keskusteluun osallistunutkaan. Tunnen suurta tyydytystä siitä etten ole koskaan uskonut siihen että tyyppi olisi oikeasti muuta kuin suurisuinen egosentrikko.
Oikeasti mua ärsyttää eniten se, että renne, sarasvuo ja kumppanit pilkkasi ihmistä. Ihan sama oliko sairas ihminen tai ei. Se että ylipäätään lähdetään ulkonäön perusteella pilkkaamaan ja kiusaamaan on todella ala-arvoista. Vaikka ko "pipopää" olisi ollut kannabiksen viihdekäyttäjä tai päihderiippuvainen, ei se tekisi hänestä sen vähempää ihmistä. Kaikki me ollaan yhtä arvokkaita ihmisiä eikä ketään saisi kiusata noin!
Joskus tuntuu, että tuo twitter jne some sekoittaa ihmisten päät, eikä enää muisteta käytöstapoja jne. Luullaan, että kaikkea näsäviisasta on ihan hyväksyttävää laittaa julkisesti nettiin, ei mietitä etukäteen ollenkaan vaan kirjoitetaan ihan mitä sattuu päähän tulemaan.
Ylipäätään henkilökohtaisuuksiin menevällä argumentoinnilla tekee aina itsestään pellen ja häviää väittelyn, oli aihe mikä tahansa. Sillä mitä vastapuoli on tai miltä näyttää, ei ole merkitystä.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 14:39"]
Oikeasti mua ärsyttää eniten se, että renne, sarasvuo ja kumppanit pilkkasi ihmistä. Ihan sama oliko sairas ihminen tai ei. Se että ylipäätään lähdetään ulkonäön perusteella pilkkaamaan ja kiusaamaan on todella ala-arvoista. Vaikka ko "pipopää" olisi ollut kannabiksen viihdekäyttäjä tai päihderiippuvainen, ei se tekisi hänestä sen vähempää ihmistä. Kaikki me ollaan yhtä arvokkaita ihmisiä eikä ketään saisi kiusata noin!
Joskus tuntuu, että tuo twitter jne some sekoittaa ihmisten päät, eikä enää muisteta käytöstapoja jne. Luullaan, että kaikkea näsäviisasta on ihan hyväksyttävää laittaa julkisesti nettiin, ei mietitä etukäteen ollenkaan vaan kirjoitetaan ihan mitä sattuu päähän tulemaan.
[/quote]
Näimpä, mutta tuo huono käytös ja pilkkaaminen on ihan joka paikassa netissä. Ihmiset kirjoittavat hämmästyttävän ilkeästi. En tiedä onko syy siinä, että ihmisen välissä on kone. Unohdetaan, että sen toisella puolella on toinen ihminen. Elävä ja tunteva.
En ole koskaan pitänyt tai arvostanut näitä ihmisiä julkisuuskuvan perusteella. Olin kerran kuuntelemassa Sarasvuon luentoa, enkä pitänyt siitäkään. Tämä Twitter-episodi vain vahvistaa omaa käsitystäni asiasta. Kuvottavia ihmisiä. Ikävä kyllä, en voi boikotoida yhtään enempää, kun en seuraa näiden ihmisten ohjelmia ollenkaan.
Saipahan Sarasvuo taas mainosta ohjelmalleen. Tänäänkö se tulee? Enpä ihmettelis, vaikka piipahtais pipopäältä pyytämässä anteeksi. Sarasvuo osaa nää ketjut.
Renneltä en mitään muuta odottanutkaan.
Korppilalta hyvin odotettavissa, koska vaimonsakin joskus oli laittanut Facebookiinsa kuvan kadulla näkemästään lihavasta ihmisestä, jota pilkkasi. Sarasvuota ja Enbuskea en ole koskaan myöskään arvostanut. Ja kaikki kolme vielä kuvittelevat olevansa jotan suuriakin taivaanlahjoja maailmalle - tai ainakin Suomelle. Tosi asiassa tuo pössyttelijämummo on tehnyt paljon tärkeämmän työn opettajana, pilkkaajlla ei taida olla mitään koulutusta.
Enpä olisi näiltä kavereilta muuta odottanutkaan.
Nämä tyypithän kuuluvat siihen kuuluisaan herrarotuun jota saksassa alettiin 1930 luvulla nostamaan kuuluisuuteen. Ovat näköjään niin ylivertaisia että minua ainakin oksettaa.
terveisin: Militantti antifasisti
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 13:11"]no mitä tollasilta itseään täynnä olevilta kusipäiltä muuta vois odottakaan? sarasvuo luulee olevansa jumala ja renne jeesus.
[/quote]
Joo, oksennus!
Ja hyi helvetti se IITAN klontti
Vaatimattomuus kaunistaisi heitä molempia.