Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututtaa valopäät jotka valehtelemalla ovat tehneet migreenistä saikuttajien feikkisairauden. Nyt me oikeasti migreenia potevat

Vierailija
11.11.2020 |

Joudumme todistelemaan että kyllä, minulla ihan aikuisten oikeesti on migreeni.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla migreeni ilmenee toispuoleisena päänsärkynä sekä oksenteluna. Pahimmillan kestää kokopäivän, riipuen onko särkylääkkeet auttaneet

Vierailija
22/32 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sen voi edes todistaa ? Lääkärintodistuksella? Ja mistä tiedät siis, ettei näillä muilla ole migreeniä? Ja migreenihän voi tulla myös aikuisena ensi kertaa, esim kovan stressin seurauksena. Tunnen ihmisiä kenellä on ollut ensimmäinen migreeni aikuisena.

Vahvasti tää. Mulla ei oo suvussa migreeniä enkä itekkää enne potenu sitä. Sit lääkäri määräs mulle lääkettä joka ei selkeästi sopinukkaa mulle ku seurauksena on jääny migreenit. Ku söin sitä lääkettä nii migreeni oli päivittäin, lopetin 2vk kokeilun jälkeen mut yhä noin Kerra kuussa tulee.

Ja joo nykyää selvitän paremmi lääkkeet mitä mulle tahotaa määrätä ettei tulis mtn tämmöstä enää.

Mikä lääke tuo oli? Mullekin on 4 kertaa määrätty jotakin, mut koskaan en niitä hakenut, kun selvisin hengissä ilmankin. En silloin 40 vuotta sitten etiennyt, et se tulee E621:sta, kun ei niitä lukenut tuoteselosteissakaan.

Mielialalääke jonka nimeä en muista. Sen verra aikaa tästä ettei voi ees kannasta tarkistaa ku ei ollu kantaa tolloin vielä.

katso spc fimea - hausta, kyllä se tulee mieleen kun näet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kova päänsärky, josta käytän nimitystä migreeni. Olen pahoillani tästä mutta mielestäni se ei ole keneltäkään teistä pahasta migreenistä kärsivistä pois. Syynä on se, että päänsärky on ylikäytetty sana, johon vetoavat kaikki lusmut ja näin ollen oletetaan, että pystyn normaaliin työhön ja elämiseen päänsäryssäni. En pysty. Pysyn toimintakuntoisena päänsäryssäkin aika pitkään, mutta se kipu, valoarkuus ja huono olo ovat jotain aivan kamalaa. Jos jatkuu pidempään, niin en pysty enää ajamaan. Jos ehdin ottaa särkylääkkeen, saattaa kipu mennä ohi tunnissa tai parissa. Jos en ehdi, ei se lähde saman vuorokauden aikana pois ja joskus menee monta vuorokauttakin. Hyvin harvoin oksennan, mutta monesti toivon, että oksentaisin, koska kipu ja pahoinvointi on kamalaa eikä mikään auta siihen. Monesti hakkaan päätäni tyynyyn ja mies piilottaa kaikki lääkkeet, koska vetäisin purkillisen vain saadakseni olon loppumaan.

En näe sahalaitoja enkä oksenna (melkein koskaan) eli kyse ei ole migreenistä. Olo on kuitenkin tosi kurja enkä pyty työhön. On ikävää, että moni vähättelee tilaani ja naureskelee, että odotapas, kun saat migreenin. Päänsärky on minulle ihan tarpeeksi kamalaa.

Migreeniltä tuo kyllä kuulostaa. Minulla on diagnosoitu migreeni, en minäkään näe sahalaitoja enkä ole oksentanut koskaan vaikka todella huono olo on. Oireita on monenlaisia, ei kaikilla ole samanlaisia. Sinuna menisin lääkäriin hakemaan oikeat lääkkeet.

Vierailija
24/32 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kova päänsärky, josta käytän nimitystä migreeni. Olen pahoillani tästä mutta mielestäni se ei ole keneltäkään teistä pahasta migreenistä kärsivistä pois. Syynä on se, että päänsärky on ylikäytetty sana, johon vetoavat kaikki lusmut ja näin ollen oletetaan, että pystyn normaaliin työhön ja elämiseen päänsäryssäni. En pysty. Pysyn toimintakuntoisena päänsäryssäkin aika pitkään, mutta se kipu, valoarkuus ja huono olo ovat jotain aivan kamalaa. Jos jatkuu pidempään, niin en pysty enää ajamaan. Jos ehdin ottaa särkylääkkeen, saattaa kipu mennä ohi tunnissa tai parissa. Jos en ehdi, ei se lähde saman vuorokauden aikana pois ja joskus menee monta vuorokauttakin. Hyvin harvoin oksennan, mutta monesti toivon, että oksentaisin, koska kipu ja pahoinvointi on kamalaa eikä mikään auta siihen. Monesti hakkaan päätäni tyynyyn ja mies piilottaa kaikki lääkkeet, koska vetäisin purkillisen vain saadakseni olon loppumaan.

En näe sahalaitoja enkä oksenna (melkein koskaan) eli kyse ei ole migreenistä. Olo on kuitenkin tosi kurja enkä pyty työhön. On ikävää, että moni vähättelee tilaani ja naureskelee, että odotapas, kun saat migreenin. Päänsärky on minulle ihan tarpeeksi kamalaa.

Ei migreenissä välttämättä ole auraa - minulla on aura, mutta ei migreeniä, toimii niinkin päin - joten kyllä sinulla todennäköisesti muiden oireiden perusteella saattaa hyvinkin olla migreeni.

Vierailija
25/32 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei huom! Näköhäiriö ei ole läheskään kaikilla oireena. Ihan selvä migreenihän tuo on.

Vierailija
26/32 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kova päänsärky, josta käytän nimitystä migreeni. Olen pahoillani tästä mutta mielestäni se ei ole keneltäkään teistä pahasta migreenistä kärsivistä pois.

Mullakin välillä jomottaa päästä ja käytän siitä nimitystä aivokasvain, niin saan enemmän sympatiaa. Olen pahoillani tästä mutta mielestäni se ei ole keneltäkään teistä aivokasvain-potilailta pois.

Vierailija
27/32 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla pitää olla todistus diagnosoidusta migreenistä, jotta migreenin takia saa myöhemmin olla omalla ilmoituksella pois. Mun mielestä hyvä systeemi.

Vierailija
28/32 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Migreeneitä tosiaan on kovin erilaisia. Itselläni siihen ei liity edes päänsärkyä, mutta pahimmillaan on mentävä puoleksi tunniksi hämärään lepäämään, jotta pahoinvointi lakkaa ja näkökyky palaa.

Se on myrkytysoire, tiedät kai? Mitä olet syönyt ennen sitä, tai juonut? Hermomyrkkyjä ovat ne neonikotinoiditkin, joille myönnettiin sokerikuurikkaan viljelyssä lupa ihan vasta. En käytä sokeria. Luomusokerista tulee kans, mut siinä on glysiiniä ja glutamiinihappoa, ei sitä saa olla edes infuusionesteessä!

Päänsärkyisten kannattaa kokeilla sokerilakkoa muutenkin.

Vierailija
29/32 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikalla pitää olla todistus diagnosoidusta migreenistä, jotta migreenin takia saa myöhemmin olla omalla ilmoituksella pois. Mun mielestä hyvä systeemi.

Eikun aina menet vähintään terveydenhoitajalle, kun et ole työkunnossa. Ihan itsesi takia teet niin, jos nimittäin pystyt autolla ajamaan. Systeemi parkkaa sut muuten pois!

Vierailija
30/32 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei migreenissä ole välttämättä sahalaitoja tai pahoinvointia. Ihan hyvin tuo voi olla migreeniä.

Vierailija
31/32 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kova päänsärky, josta käytän nimitystä migreeni. Olen pahoillani tästä mutta mielestäni se ei ole keneltäkään teistä pahasta migreenistä kärsivistä pois.

Mullakin välillä jomottaa päästä ja käytän siitä nimitystä aivokasvain, niin saan enemmän sympatiaa. Olen pahoillani tästä mutta mielestäni se ei ole keneltäkään teistä aivokasvain-potilailta pois.

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/haku?p=torjunta-ainej%C3%A4%C3%A4m%…

Tulostakaa talteen. Myrkytysoire koko migreeni!

Vierailija
32/32 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuosta migreenistä niin tiedä, mutta sunnuntaisin tulee vissiin syötyä usein jotain sopimatonta, kun maanantaina on usein mahatauti tai lenssua pukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi