siis mikä helvata miehiä vaivaa?
Olen vuodesta toiseen sinkku, jotain pientä yritystä silloin tällöin johonkin vaan aina tyssää.
MUTTA, eräs läheinen sukulaisnaikkonen... hänellä ei miehistä pulaa. Kolme lasta eri miehille, jokainen exä ramppaa käymässä, hoitaa lapsia tarvittaessa, maksaa kulut. Ja olen melko varma, että jokainen niistä olis valmiita uuteen yritykseen.
Tämä saa matkoja ja milloin mitäkin AINA suhteen alussa ja sellaista ylilellimistä muutenkin.
No, se miksi v-tuttaa just nyt suuresti on se, että tapasin pitkästä aikaa vanhan miespuolisen kaverin. Käytiin kahvilla ja aikamme juteltua tämä sitten kysyy, että mitäs tälle naiselle muuten kuuluu? Kerroin, että muutama mukula ja paaaljon exiä ym. mies vaan naurahti ja kysyi multa sen puhelinnumeroo ja että onko sillä naikkosella sukunimi vaihtunut, kun on vuosia etsinyt sitä facebookista!! Ja tämä siis täyspäinen komea ja ihan ookoosti menestynyt mies. Mikä helvetti näitä miehiä vaivaa, kun vapaita ja kunnollisiakin naisia olisi tarjolla!
Kommentit (84)
Nyt olos kiva kuulla selityksiä miehiltä...
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 11:06"]
Valitettavasti veikkaan, että ko. naishenkilön suosio miesten keskuudessa perustunee johonkin muuhun kuin pyyteettömän ihastuttavaan luonteeseen.
T. Mies.
[/quote]
eli mihin?
Jos siinä naisessa vaan on sitä jotain ? Kyllähän naisetkin piirittää miehiä joissa on sitä jotain :D ja ne miehet on aina varattuja!! Sinkkuna sitten pyörittävät kaikenmaailman hoitoja. Mussa ei taida olla sitä mitään vaikka oon ihan nätti ja iloinen ihminen. Olis kiva kuulla miks aina kaikki suhteet töppää mun kohdalla
Aivan aidosti hyvät naiset, vastaavasti joidenkin miesten suosio naisten keskuudessa ihmetyttää meitä miehiä.
Mulla on varmaan parikymmentä tosi kunnollista ja hommansa hoitavaa kaveria, jotka eivät vaan löydä naista ei sitten millään. Ei ole edes ulkonäöstä kiinni, useimmat näistä hoitavat itseään ja kuntoaan oikein hyvin ja mallikkaasti. Työasiat kunnossa, raha-asiat yleensä paremmin kuin hyvin, henkisesti tasapainoisia, minusta monet jopa ihan isätyyppiä. Mutta ei.
Samalla sitten vanhoihin tuttuihin kuuluu näitä Kaljupää-Kakeja, jotka harrastavat kuntosalia, autojen remppaamista ja naisten naurattamista. Silti moni näistä Kakeista pääsee parisuhteeseen aina halutessaan ja uusi nainen on aina jonossa. Koulutettujakin, hyvin kauniita ja Kakeja viisi vuotta nuorempiakin. Merkillistä, kerrassaan merkillistä.
Mystisiä ovat parinvalinnan tiet ja kriteerit vastakkaisella sukupuolella, muuta ei voi sanoa. Tavallaan ehkä lohdlullistakin, että tunne on siis molemminpuolinen.
Olisit kysynyt siltä mieheltä, joka pyysi sen ämmän numeroa, että mikä siinä kiinnostaa.
Olen vähän alle 40 ja ollut sinkkuna elämästäni varmaan 2 päivää sen jälkeen kun täytin 16. En tiedä mistä se johtuu, aina on joku tullut ja ottanut kun ero on ollut selvillä (onko ne sitten jonossa vai?), pettänytkään en ole. Suhteet on olleet aina pitkähköjä, lähes aina vuosia joten ei niitä kamalan montaa olekaan.
Olen melko ok näköinen, urheilullisessa kunnossa mutten oikeastaan varsinaisesti edes kaunis. Ei mussa ole mitään kovin erityistä. Seksistä en ole kysynyt, onko se hyvää vai ei, tuskin normaalia kummempaa? Siltikin jotkut/lähes kaikki exät ovat vonkuneet pitkään perään.
Toisaalta tunnen pari naista, joissa ei pitäisi olla mitään vikana, mutta silti on pitkiä sinkkujaksoja ilman omaa halua. Ehkä nämä ei ole järjellä selitettävissä.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 14:40"]
Olisit kysynyt siltä mieheltä, joka pyysi sen ämmän numeroa, että mikä siinä kiinnostaa.
[/quote]
Ois pitänyt, mutta järkytyin siitä, että on jo VUOSIA etsinyt tätä naista facessa.. ja mies oli naimisissakin tossa välissä.
Itseasissa mua alkoi ottaa päähän tää touhu uutena vuotena. Yks tän naisen ex vahtii lapsia, toinen toimii kuskina ja joku ihan uus lähettelee viestejä, että "kiinnostaisko mennä kattelee raketteja pariisiin?" yööh. niin ja minä meni näihin juhliin taksilla ja jouduin kotiutumaan aikaisin, kun en ollut saanut edes koiralleni ulkoiluttajaa. AP
[/quote]
Ois pitänyt, mutta järkytyin siitä, että on jo VUOSIA etsinyt tätä naista facessa.. ja mies oli naimisissakin tossa välissä.
Itseasissa mua alkoi ottaa päähän tää touhu uutena vuotena. Yks tän naisen ex vahtii lapsia, toinen toimii kuskina ja joku ihan uus lähettelee viestejä, että "kiinnostaisko mennä kattelee raketteja pariisiin?" yööh. niin ja minä meni näihin juhliin taksilla ja jouduin kotiutumaan aikaisin, kun en ollut saanut edes koiralleni ulkoiluttajaa. AP
Itseasiassa olisin itsekin varsin kiinnostunut siitä, mikä miehestä tekee suositun naisten keskuudessa, sillä parinmuodostuskysymykset ovat paikoitellen aivan helvetin epärationaalisia.
Eräs naisystäväni vaihtoi miehiä kuin sukkia, ja minulla ei todellakaan ole hajua, mikä häntä ylipäätään miehissä viehätti. Suurin osa heistä vielä näytti melkeinpä sukilta.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 14:53"]
[/quote]
[/quote]
Voi vittu :O
Selvitä tää ja tuu kertomaan. Haluan samaa.
No niin miehet:selityksiä miksi roikkuisotte aloittajan kuvailemassa naisessa!
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 15:08"]
[/quote]
Ehkä kyseiset miehet vain pitävät kyseisestä naisesta. En minä tiedä haluavatko miehet hänestä jotain, seksiä tai jotakin aineellista. En minä ainakaan valitse, kenestä naisesta minä pidän.
Vähän aikaa sitten olin (valitettavan epäonnisessa) suhteessa naisen kanssa, jota uskon rakastaneeni enemmän kuin ketään aikaisemmin kohtaamaani ihmistä. Ei nainen ollut rikas tai seksikäs tai edes kovin hyvän näköinen, hän oli pieni ja hänellä oli silmälasit ja hassun muotoinen pää.
Ei minulla ole mitään loogista syytä, miksi minä rakastin häntä. Hänen kanssaan oli vain helppo olla, ja minusta tuntui että olimme pohjimmiltamme samanlaisia ihmisiä. En usko, että kyseessä on jotakin taikuutta tai jotain, mitä pystyisi selittämään paperilla ja äkisti murtamaan koodin sen takana, miksi jotkut ihmiset viehättävät toisia ihmisiä. Kyseessä on luultavasti kyseisten miesten henkilökohtaiset mieltymykset, jotka sattuivat toteutumaan kyseisessä naisessa.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 15:08"]
[/quote]
Ehkä kyseiset miehet vain pitävät kyseisestä naisesta. En minä tiedä haluavatko miehet hänestä jotain, seksiä tai jotakin aineellista. En minä ainakaan valitse, kenestä naisesta minä pidän.
Vähän aikaa sitten olin (valitettavan epäonnisessa) suhteessa naisen kanssa, jota uskon rakastaneeni enemmän kuin ketään aikaisemmin kohtaamaani ihmistä. Ei nainen ollut rikas tai seksikäs tai edes kovin hyvän näköinen, hän oli pieni ja hänellä oli silmälasit ja hassun muotoinen pää.
Ei minulla ole mitään loogista syytä, miksi minä rakastin häntä. Hänen kanssaan oli vain helppo olla, ja minusta tuntui että olimme pohjimmiltamme samanlaisia ihmisiä. En usko, että kyseessä on jotakin taikuutta tai jotain, mitä pystyisi selittämään paperilla ja äkisti murtamaan koodin sen takana, miksi jotkut ihmiset viehättävät toisia ihmisiä. Kyseessä on luultavasti kyseisten miesten henkilökohtaiset mieltymykset, jotka sattuivat toteutumaan kyseisessä naisessa.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 15:22"]
Se on niin helppo!
[/quote]
Tämä mullekin tuli ekana mieleen näin miehenä, helpoiksi tiedetyiltä ja todetuilta totta kai vongataan eniten. Maine kun monesti pitää paikkansa ja miehet haluavat päästä helpolla lyhyen aikavälinsä tavoitteeseen.
Mutta ihan puhtaasti seksin perässä olevat miehet kyllä harvemmin jäävät lapsenvahdeiksi ja suostuvat toimimaan kyytinä samalla, kun muut äijät vikittelevät ko. naista. Jotain muuta tuossa kyllä varmaan sittenkin on.
Kuten ketjussa jo todettiin, nämä ovat välillä mystisiä voodoojuttuja. Monesti tuntuu, että on arpapeliä, kenellä lopulta on vientiä ja kenellä ei.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 15:08"]No niin miehet:selityksiä miksi roikkuisotte aloittajan kuvailemassa naisessa!
[/quote]
Siis eihän kuvailussa ollut mitään muuta kuin, että naisella on kolme lasta eri miesten kanssa. Vaikea tuon perusteella sanoa syitä.
Tässä kuitenkin vaihtoehtoja:
- Aika on kullannut miesten muistot.
- Lapsen takia haluttaisiin vielä yrittää.
- Nainen on hauska.
- Nainen on kaunis.
- Seksi todella hyvää.
- Naisen kanssa on helppo elää.
- Miehillä ei satu olemaan parempiakaan vaihtoehtoja parisuhteeseen tällä hetkellä.
Erittäin mielenkiintoinen aihe. Mäkin tiedän tällaisen tapauksen, useita lapsia useille miehille, myös bilettää ja dokaa, ja seuraava mies aina jonossa, ja myös eksät haikailevat perään. Nainen ei ole mitenkään erityisen fiksu, osaa sössiä asiansa (velkaa, ulosotossa, toimeentulotukea, välillä lastensuojelun asiakas jne) ja välillä skarppaa ja tekee töitä. Miehiä riittää kaikista ammattiryhmistä, ihan kunnon miehiäkin siis. Nainen ei myöskään ole mitenkään kaunis, korkeintaan söpö.
Tunnen hyvin hänen eksänsä, joka EI OSAA SELITTÄÄ, miksi itse on lähtenyt naisen kelkkaan jo kahdesti. Nainen on aina se joka eroaa ja jättää, kaikkien miesten kohdalla. Miehet eivät jätä häntä.
Ainoa kohta, joka tuossa nron 40 listassa voisi pitää paikkansa, on "Naisen kanssa on helppo elää". Kukaan ei vain osaa selittää miten ja miksi on helppo elää, etenkin kun nainen on kaikenlaisissa ongelmissa vähän väliä. Mitä se helppo elää tarkoittaa? Nainen myös osaa manipuloida, exät voivat sanoa, että enää sen jutut ei tehoa muhun, mutta ei osata selittää sitäkään, mitä se manipulointi tarkoittaa. Miehet eivät jätä naista, vaikka se kavaltaisi niiltä rahaa ja huijaisi muutoin. Nainen jättää, ja uusi mies jonossa...
Kyllä se varmaan on seksissä se salaisuus? Pakko olla, jos ei muutakaan syytä löydy.