siis mikä helvata miehiä vaivaa?
Olen vuodesta toiseen sinkku, jotain pientä yritystä silloin tällöin johonkin vaan aina tyssää.
MUTTA, eräs läheinen sukulaisnaikkonen... hänellä ei miehistä pulaa. Kolme lasta eri miehille, jokainen exä ramppaa käymässä, hoitaa lapsia tarvittaessa, maksaa kulut. Ja olen melko varma, että jokainen niistä olis valmiita uuteen yritykseen.
Tämä saa matkoja ja milloin mitäkin AINA suhteen alussa ja sellaista ylilellimistä muutenkin.
No, se miksi v-tuttaa just nyt suuresti on se, että tapasin pitkästä aikaa vanhan miespuolisen kaverin. Käytiin kahvilla ja aikamme juteltua tämä sitten kysyy, että mitäs tälle naiselle muuten kuuluu? Kerroin, että muutama mukula ja paaaljon exiä ym. mies vaan naurahti ja kysyi multa sen puhelinnumeroo ja että onko sillä naikkosella sukunimi vaihtunut, kun on vuosia etsinyt sitä facebookista!! Ja tämä siis täyspäinen komea ja ihan ookoosti menestynyt mies. Mikä helvetti näitä miehiä vaivaa, kun vapaita ja kunnollisiakin naisia olisi tarjolla!
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:51"]
No mikä heissä nyt sitten on niin erityisen ihanaa? Miettisin sitä ja onko minun olla pakko juuri heidän peräänsä, jos he ohjautuvat tämän naisen luo. Tai sitten ota etäisyyttä sukulaiseesi, jos et kestä. Onko hän onnellinen kun mies vaihtuu? Vai on ottanut miehistä sen minkä saa? Miksei hän elä sitten jonkun noista miehistä kanssa?
[/quote]
Kun minä en saa miestä sitten millään ja toisille on jonoksi asti! Anteeksi, olen ihminen ja tämä kiukuttaa. En minä juuri hänen miehiään halua enkä ihan ketä tahansa huolisikaan, mutta en vaan voi ymmärtää, miten jotkut vetää ukkoja puoleensa vaikka olis monta eri miehille tehtyä elätettävää ja minä kituutan vuodesta toiseen ilman, vaikka olen huoliteltu ja suht nättikin, menevä ja työssä pärjäävä ihan ok nainen. AP
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 17:51"]
No mikä heissä nyt sitten on niin erityisen ihanaa? Miettisin sitä ja onko minun olla pakko juuri heidän peräänsä, jos he ohjautuvat tämän naisen luo. Tai sitten ota etäisyyttä sukulaiseesi, jos et kestä. Onko hän onnellinen kun mies vaihtuu? Vai on ottanut miehistä sen minkä saa? Miksei hän elä sitten jonkun noista miehistä kanssa?
[/quote]
Kun minä en saa miestä sitten millään ja toisille on jonoksi asti! Anteeksi, olen ihminen ja tämä kiukuttaa. En minä juuri hänen miehiään halua enkä ihan ketä tahansa huolisikaan, mutta en vaan voi ymmärtää, miten jotkut vetää ukkoja puoleensa vaikka olis monta eri miehille tehtyä elätettävää ja minä kituutan vuodesta toiseen ilman, vaikka olen huoliteltu ja suht nättikin, menevä ja työssä pärjäävä ihan ok nainen. AP
[/quote]
Toi on niin totta! Että mikä niissä, anteeksi nyt vaan, mutta itseään jakaneissa naisissa on niin hienoa että heitä kannattaa jahdata?
Minun mielestäni on päinvastoin piristävää kuulla, että joskus näinkin päin. Niin usein saa kuulla, kuinka naisen "markkina-arvo" laskee lasten, ja eritoten yksinhuoltajuuden, myötä. Tai kuinka perheenäiti vaihdetaan lapsettomaan ja huolettomaan naiseen.
Ikävä kuulla ettet ole löytänyt tahtomaasi parisuhdetta, mutta ei siitä kannata katkeroitua kenellekään yksittäiselle ihmiselle. Kyllähän tältä naiselta uupuu ihan se sama kuin sinultakin: elämänmittainen, tai edes pysyvä parisuhde.
Täytyy olla tosi TYHJÄpäinen äijä, että moinen kelpais. Ainakaan mulle ei kelpais. Naisen ulkonäkö tai seksihalut ei mulla ole edes mikään pääasiallinen kriteeri. Tärkeämpää on, että nainen on älykäs ja fiksu, en viittis pelkän seksin ja kauniin ulkonäön takia kävellä edes pihan roskikselle asti hakemaan. Muutenkin tyhmä seura tympis niin paljon, että panon takia en kyllä muutamaa sekuntia kauempaa viittis vaivautua kuluttamaan turhaan aikaani.
Sen verran monta naista ja panoa on tässä jo ollut tähän ikään mennessä, että moinen ei mulle olis "mikään niin ihme", että ihan hirveesti muutenkaan viittisin paljon naisen eteen vaivaa nähdä tai rahaani kuluttaa. Ihan näilläkin "panoksilla" keski-ikäistä naista löytyy, no problem!
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 18:19"]Täytyy olla tosi TYHJÄpäinen äijä, että moinen kelpais. Ainakaan mulle ei kelpais. Naisen ulkonäkö tai seksihalut ei mulla ole edes mikään pääasiallinen kriteeri. Tärkeämpää on, että nainen on älykäs ja fiksu, en viittis pelkän seksin ja kauniin ulkonäön takia kävellä edes pihan roskikselle asti hakemaan. Muutenkin tyhmä seura tympis niin paljon, että panon takia en kyllä muutamaa sekuntia kauempaa viittis vaivautua kuluttamaan turhaan aikaani.
Sen verran monta naista ja panoa on tässä jo ollut tähän ikään mennessä, että moinen ei mulle olis "mikään niin ihme", että ihan hirveesti muutenkaan viittisin paljon naisen eteen vaivaa nähdä tai rahaani kuluttaa. Ihan näilläkin "panoksilla" keski-ikäistä naista löytyy, no problem!
[/quote]
ap tais mainita, ettei se sukulainen ole tyhmä. Näin ainakin minä ymmärsin eli...
Itse tunsin pari vuotta sitten juuri tuollaisen naisen tosin hänellä on "vasta" yksi lapsi exänsä kanssa ja monet miehet ovat hänen perässään. Tuntemani nainen on positiivinen, lähes aina hyvällä tuulella, rehellinen, tulee helposti juttuun kenen tahansa kanssa, sosiaalinen, valmis puhumaan mistä tahansa aiheesta, viihtyy niin kotona kuin juhlissakin, "hyvää seuraa" ja tutustuu nopeasti kehen tahansa. Suhteet hänellä menevät pieleen koska hän haluaa kaiken liian nopeasti ja kyllästyy miehiin nopeasti. Miehet näkevät hänessä sellaisen naisen joka tulee juttuun kenen tahansa kanssa ja haluavat siksi tutustua juuri häneen. Ehkä se "levoton" mutta samalla optimistinen elämänasenne myös vetoaa miehiin. Tässä voisi piillä syy muihinkin tapauksiin.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 01:19"]
Itse tunsin pari vuotta sitten juuri tuollaisen naisen tosin hänellä on "vasta" yksi lapsi exänsä kanssa ja monet miehet ovat hänen perässään. Tuntemani nainen on positiivinen, lähes aina hyvällä tuulella, rehellinen, tulee helposti juttuun kenen tahansa kanssa, sosiaalinen, valmis puhumaan mistä tahansa aiheesta, viihtyy niin kotona kuin juhlissakin, "hyvää seuraa" ja tutustuu nopeasti kehen tahansa. Suhteet hänellä menevät pieleen koska hän haluaa kaiken liian nopeasti ja kyllästyy miehiin nopeasti. Miehet näkevät hänessä sellaisen naisen joka tulee juttuun kenen tahansa kanssa ja haluavat siksi tutustua juuri häneen. Ehkä se "levoton" mutta samalla optimistinen elämänasenne myös vetoaa miehiin. Tässä voisi piillä syy muihinkin tapauksiin.
[/quote]
Jaa.
Ihmettelen, ettei ole miettinyt lastensa tunteita.
Jokaisella eri isä. Monet perinnöt ainakin saatavilla noilla lapsilla.
[/quote]
Nuo piirteet löytyvät kyllä tästä sukulaisnaisestakin. On levoton sielu, aina ollut, mutta ei kyllä mikään haihattelija ja ilmeisesti se vetää miehiä puoleensa. Pakko liittyä jotenkin siihen. AP
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 08:33"]
[/quote]
Nuo piirteet löytyvät kyllä tästä sukulaisnaisestakin. On levoton sielu, aina ollut, mutta ei kyllä mikään haihattelija ja ilmeisesti se vetää miehiä puoleensa. Pakko liittyä jotenkin siihen. AP
[/quote]
Minä tiedän myös tällaisen henkilön, ja hänellä on ollut miehiä aina jonossa asti. Hän salamarakastuu, mutta kun todellisuus ei vastaa haaveita, niin suhteet myös herkästi kaatuvat. Hän ei kuitenkaan katkeroidu, vaan on väleissä myös exiinsä.
Luulen että kynnys lähteä huonosta suhteesta pois on pienempi sellaisella, jolla on seurusteluhistoriaa useamman miehen kanssa, kokemusta erosta ja luottamusta siihen, ettei jää koko elämäksi yksin vaikka jäisikin (taas) yksinhuoltajaksi.
Sen sijaan pitkäaikainen sinkkuus tuntuu usealla olevan itseään tuottava ilmiö. Se jää jotenkin päälle, vaikkei periaatteessa ulospäin näkyisi siihen mitään syytä. En sitten tiedä että herääkö joillain miehillä "metsäsyvaino" sellaisen naisen suhteen, joka ei ole pitkiä aikoja sinkku. On toimittava nyt ja heti, muuten joku toinen nappaa sen. Kilpailutilanne.
Mä kirjoitin täällä aiemmin, että mulla on kolme lasta eri miehille, ja silti olen suosittu ja miehet pörräävät ympärilläni. Luin näitä kirjoituksia ja mietin millainen olen, ja tosiaan, olen luonteeltani levoton ja vaihtelunhaluinen, mutta samalla myös äärettömän empaattinen, aina valmis auttamaan muita hädässä, omaan nokkelan tilannehuumorin ja tykkään jutella aiheesta kuin aiheesta.
Haihattelija en ole, samassa työpaikassa jo 10 vuotta ja teen kovasti töitä itseni ja lasteni eteen. Ilmeisesti ihmiset ovat sen huomanneet, koska meille sataa ihan uskomattomia huomionosoituksia ja kauniita eleitä. Jouluna eräs tuttavamies halusi lahjoittaa meille kinkun, jonka oli saanut "korruptiolahjaksi" eikä sitä itse tarvinut. Toinen entinen työkaverimies kasvattaa joulukuusia ja kävi kippaamassa minulle yhden ilmaiseksi. Jne. En ole koskaan ollut näiden miesten kanssa sängyssä, enkä lupaillut tai antanut ymmärtää mitään sellaista. He vain halusivat vilpittömästi ilahduttaa meitä, koska ilmeisesti arvostavat minua ja tapaani elää.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 08:47"]
Mä kirjoitin täällä aiemmin, että mulla on kolme lasta eri miehille, ja silti olen suosittu ja miehet pörräävät ympärilläni. Luin näitä kirjoituksia ja mietin millainen olen, ja tosiaan, olen luonteeltani levoton ja vaihtelunhaluinen, mutta samalla myös äärettömän empaattinen, aina valmis auttamaan muita hädässä, omaan nokkelan tilannehuumorin ja tykkään jutella aiheesta kuin aiheesta.
Haihattelija en ole, samassa työpaikassa jo 10 vuotta ja teen kovasti töitä itseni ja lasteni eteen. Ilmeisesti ihmiset ovat sen huomanneet, koska meille sataa ihan uskomattomia huomionosoituksia ja kauniita eleitä. Jouluna eräs tuttavamies halusi lahjoittaa meille kinkun, jonka oli saanut "korruptiolahjaksi" eikä sitä itse tarvinut. Toinen entinen työkaverimies kasvattaa joulukuusia ja kävi kippaamassa minulle yhden ilmaiseksi. Jne. En ole koskaan ollut näiden miesten kanssa sängyssä, enkä lupaillut tai antanut ymmärtää mitään sellaista. He vain halusivat vilpittömästi ilahduttaa meitä, koska ilmeisesti arvostavat minua ja tapaani elää.
[/quote]
ihan kuin minä :) Levoton, mutta herkkä. En osaa / jaksa vihata ketään. Kaikkien exien kanssa hyvät välit.
Mä olen olliut ap:n sukulaisen tyyppinen yh. Olin elämästä innostunut, vähän naivikin, reipas, positiivinen, ihan ok näköinen (miehet kehui, mutta lihavahan mä olin bmi 27) ja kaikin puolin mukava, seksuaalisesti viriili ja ns helppo.
Ja minulla riitti miehiä jonoksi asti. Joskus pidin montaa yhtä aikaa kierroksessa. Ja luulin tietenkin, että miehet välittävät minusta oikeasti; hehän ostelevat minulle lahjoja ja yksikin toi pyykinpesukoneen ja koko ajan ottelevat yhteyttä yms
Suhteet aina kariutui miehen sitoutumattomuushalukkuuteen. Mutta kun yksi lähti, uusia tuli. Itsetuntoni oli huipussaan, olinhan suosittu miesten keskuudessa ja hyvä itsetuntohan nälyy ulospäin ja vetää ihmisiä puoleensa.
Lisättäköön, että minulta sai todella helposti. Pari lasia sidukkaa treffeillä ja se oli siinä tai ainakin viimeistään kolmansilla treffeillä, jolloin mies tulee ensivisiitille naisen luokse. Maineeni varmasti kiiri, juu.
Sitten sain siipeeni yhden miehen kanssa ja jotenkin heräsin tilanteeseeni. En halunnut olla enää helppo. Ja päätin ns laittaa hanat kiinni ja opetella ensin tutustumaan muutenkin kuin sängyssä heti. Päätökseni varmasti jotenkin alkoi näkyä olemuksessani, en enää ollut jatkuvasti flirtti kaikille miehille, olin ja olen rauhallisempi ja asiallisempi. En halua heti laittaa peliin kamalaa seksuaalista virettä.
No, ninpä niin, maineeni taisi kiiriä. Olenkin tässä ollut kolme vuotta sinkkuna ja sinä aikana olen saanut kaksi kertaa seksiä, kännissä. Ek sitten ollutkaan niin kaunis, ihana ja mahtava kuin ne miehet aina kehui. Olin vaan niin helppo. Ja miesten käytöstä ohjaa aina enemmän ala kuin yläpää. Minuun ei ota kukaan yhteyttä eikä baarissa kukaan tule juttelemaan, koska en flirttaile koko aikaa. Että näin. Sukulaisesi on vain niin helppo.
En ole mies, mutta veikkaan, Itsetunto on tuolla naisella varmaan kohdillaan ja se houkuttaa. Sama miehissä. On oikeasti aika taidetta olla hyvällä itsetunnolla varustettu MUTTA ei kuitenkaan samanaikaisesti leuhka. Sellaiset paketit kiinnostaa varmasti. Joita ei kiinnosta mitä muut sanovat ja ovat ehkä jopa täysin luonnollisia, sillä itsetunto riittää siihen (ei tekotukkaa, tekoripsiä, tekokynsiä..jne)
Hei, mäkin olen sellainen "suosittu" ollut aina. Kaunis olen, mutta myös luonteeltani levoton. Olisko tuo se yhdistävä tekijä?
Jos nainen on kaunis, ystävällinen, hyvä itseluottamus, ulospäinsuuntautunut, seksikäs, hyvä keskustelija, empaattinen. Mitä muuta pitäisi muka olla? Täydelliset eväät saada mies kiinnostuneeksi. Ilmeisesti ei ole sitä tyyppiä, joka pysyisi suhteessa, mutta noilla eväillä kyllä miehiä saa aina ihastumaan, ja sitähän tässä ihmeteltiin. Vähiten miehet haluavat happaman naisen, sen jälkeen tärkein kriteeri on ulkonäkö.
Ennen kuin löysin nykyisen mieheni, elin yh-elämää muutaman vuoden. Siskoni joskus hämmästeli miten mulla on aina joku mies auttamassa, jos tarvitsen jotain; oli se sitten apua auton kanssa tai seuraa leffaan. Seksiä varten oli ihan omat tyyppinsä ;)
Siskooni verrattuna meissä kahdessa on se ero, että minä olen aina uskaltanut olla miesten kanssa myös kaveri, eikä seksi tarkoita automaattisesti seurustelua. Kuten ei myöskään luonani kahvilla käynti, tai hyvänen aika sentään, se että käy syömässä mun kanssani ja viettämässä iltaa. Mä olen ollut aina paljon kaveripohjalla miesten kanssa tekemisissä.
Olen tuikitavallisen näköinen nainen, minussa ei ole mitään kovasti ihmeellisen kaunista tai hirmuisen rumaakaan. Ehkä se sitten on se mun seurani joka on saanut miehet viihtymään, ja tuomaan kukkia jne. ."ylilellimään", seksiä se ei tosiaan ole automaattisesti tarkoittanut.
(Ja btw, molemmat lapsistani ovat ex-aviomiehelleni)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 15:31"]
Vähän aikaa sitten olin (valitettavan epäonnisessa) suhteessa naisen kanssa, jota uskon rakastaneeni enemmän kuin ketään aikaisemmin kohtaamaani ihmistä. Ei nainen ollut rikas tai seksikäs tai edes kovin hyvän näköinen, hän oli pieni ja hänellä oli silmälasit ja hassun muotoinen pää.
Ei minulla ole mitään loogista syytä, miksi minä rakastin häntä. Hänen kanssaan oli vain helppo olla, ja minusta tuntui että olimme pohjimmiltamme samanlaisia ihmisiä.
[/quote]
Haluatko ja osaatko sanoa, miksi tämä suhde kariutui? Mitä tarkoitat "epäonninen"?
Älä vaan sano, että ajauduitte erilleen tms. Parisuhde on tahdon asia sen jälkeen kun on menty yhteen.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 10:56"]Mä veikkaan, että tämä nainen on kaunis, iloinen ja elää elämäänsä täysillä. Ei miehet halua mitään mököttävää jörrikkää, joka pukeutuu jakkupukuun töihin ja ulkoilee tuulipuvussa.
[/quote]
Miksei se kelpaa sitten yhdelle miehelle edes siksi aikaa, että toisen lapsen olisi ehtinyt tehdä samalle isälle?
Suurin osa mun tuntemiani pitkissä parisuhteissa olevia naisia on noita ihan tavallisia tuulipukujörriköitä (toki miehensä ovat samaa sarjaa).