siis mikä helvata miehiä vaivaa?
Olen vuodesta toiseen sinkku, jotain pientä yritystä silloin tällöin johonkin vaan aina tyssää.
MUTTA, eräs läheinen sukulaisnaikkonen... hänellä ei miehistä pulaa. Kolme lasta eri miehille, jokainen exä ramppaa käymässä, hoitaa lapsia tarvittaessa, maksaa kulut. Ja olen melko varma, että jokainen niistä olis valmiita uuteen yritykseen.
Tämä saa matkoja ja milloin mitäkin AINA suhteen alussa ja sellaista ylilellimistä muutenkin.
No, se miksi v-tuttaa just nyt suuresti on se, että tapasin pitkästä aikaa vanhan miespuolisen kaverin. Käytiin kahvilla ja aikamme juteltua tämä sitten kysyy, että mitäs tälle naiselle muuten kuuluu? Kerroin, että muutama mukula ja paaaljon exiä ym. mies vaan naurahti ja kysyi multa sen puhelinnumeroo ja että onko sillä naikkosella sukunimi vaihtunut, kun on vuosia etsinyt sitä facebookista!! Ja tämä siis täyspäinen komea ja ihan ookoosti menestynyt mies. Mikä helvetti näitä miehiä vaivaa, kun vapaita ja kunnollisiakin naisia olisi tarjolla!
Kommentit (84)
Sieltä varmaan tulee rakkautta ja rajusti heti alusta lähtien. En toki halua leimata näin näkemättä, että ne exät siellä olis ekana daamin kanssa satiinilakanoita pöllyttämässä, mutta jos vaan kemiat kolahtaa ja on positiivisen elämänasenteen omaava tapaus, ollaan me miehet valmiita antamaan vaikka kynnet varpaista tälläisen tapauksen kohdalla.
Ei kukaan täyspäinen mies ota naista vakavaan suhteeseen jolla 3 lasta eri miesten kanssa. Ehkä joillekin wt:lle ja junteille kelpaa mainiosti
Mä veikkaan, että tämä nainen on kaunis, iloinen ja elää elämäänsä täysillä. Ei miehet halua mitään mököttävää jörrikkää, joka pukeutuu jakkupukuun töihin ja ulkoilee tuulipuvussa.
Valitettavasti veikkaan, että ko. naishenkilön suosio miesten keskuudessa perustunee johonkin muuhun kuin pyyteettömän ihastuttavaan luonteeseen.
T. Mies.
no miehiä vaivaa se, mikä niitä on vaivannut aatamin ajoista lähtien: pinnallisuus.
Kaunis ulkonäkö ja lupaus riehakkaasta seksistä on miehille aina ja ikuisesti se ykkösjuttu. Kaikki muu on naisessa on sivuasia ja rumat naiset ovat näkymättömiä. Ja tämän takia suuri osa naisista kuluttaa aikaa ja rahaa ulkonäköönsä (jotta saisivat narutettua alfoja) ja sen seurauksena miehet pitävät naisia pinnallisina! Tämä on yksi hauskimmista miesten älyttömyyksistä - miehet tuppaavat projisoimaan kaikki vikansa naisiin, akat ne juoruilee (just joo ja hyvää päivää, ukothan ei sitten yhtään juorua, buaaahha), akat ne on tunteellisia (khöm) jne, naisten kulttuuri on sitä hömppää ja miesten (hömppä)kulttuuri jotain toooosi suurta ja tärkeää...
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 11:07"]
Kaunis ulkonäkö ja lupaus riehakkaasta seksistä on miehille aina ja ikuisesti se ykkösjuttu. Kaikki muu on naisessa on sivuasia ja rumat naiset ovat näkymättömiä.
[/quote]
Sinä liioittelet tuota ulkonäköpuolta...
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 11:06"]
Valitettavasti veikkaan, että ko. naishenkilön suosio miesten keskuudessa perustunee johonkin muuhun kuin pyyteettömän ihastuttavaan luonteeseen.
T. Mies.
[/quote]
Tai sosiaalialan akateemiseen AMK tutkintoon
Tota noin. Mulla on kolme lasta eri miehille. Urheilen paljon, teen kovasti töitä ja hoidan lapseni mielestäni hyvin. Ja miehiä mulla on aina riittänyt. Saan heiltä lahjoja ja aina joku tarjoutuu auttamaan, jos autossani on vikaa tai kotona jokin paikka kaipaa korjausta. Olen vain oma itseni, avoin ja iloinen. Väittäisin, että olen hauskaa seuraa.
Samahan se on naisillakin. Niin monet naiset ihastuvat näihin tatuoituihin ja vähäjärkisiin miehiin, joiden harrastuksiin kuuluu naisille valehtelu, pettäminen, viinan juonti ja yleinen machoilu.
Se työhön, terveelliseen ja järkevään elämään keskittynyt mies on niin nössö ja tylsä, ettei herätä mitään tuntemuksia. Ihan sama miten paljon nämä rentut pettää ja ryyppää, ihania ovat ja naisia riittää.
Olen suosittu miesten keskuudessa. Suosioni salaisuus lienee missimäisessä ulkonäössäni ja eritoten humoristisessa pilkkeessä kasvoillani. Näytän hauskalta. Hassuttelen. Minua ei tarvitse tehdä onnelliseksi. Olen löytänyt onnen sisältäni.
En kylläkään ole mikään helppo nainen, jolta saa oitis. Menen suhteisiin vakavissani tunnustellen. Olen yhden miehen nainen kerrallaan.
Exät ovat exiä ja se on tullut miehille yllätyksenä. Avio-exän mielestä olen vahva. Suojelin itseäni, kun en palannut sänkyyn harrastamaan eroseksiä.
Menin naimisiin nykyisenkin kanssa. Exän kanssakin voisin mennä naimisiin, jos jäisin leskeksi siis ja neuvottelun tulokset lupaisivat paremepaa kuin ekalla kerralla..., mutta en alkaa muuten pelehtimään.Ysikään ei ole vielä katunut sitä, että joskus lähti suhteeseen kanssani, mutta sitä on katunut, että erosi. Lapset olen saanut yhdelle miehelle, vaikka olisi kyllä tehnyt mieli saada yhdelle toisellekin. Olisi tullut liikaa hässäkkää exien ja nyxien välille, joten en lähtenyt lastensaannista useammalle edes neuvotetlemaan. Salaa en ole hankkiutunut raskaaksi, vaikka yksi mies olisikin ollut HOT!
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 10:54"]
Ei kukaan täyspäinen mies ota naista vakavaan suhteeseen jolla 3 lasta eri miesten kanssa. Ehkä joillekin wt:lle ja junteille kelpaa mainiosti
[/quote]
no siinäpä se, että ne miehet ON täyspäisiä. Ei kai mua ihmetyttäisi asia jos miehet olisi jotain dokuluusereita tai muuten vaan ääliöitä. Ne on suurin osa helvetin hyvännäköisiä, hyvistä perheistä ja työelämässä. Eikä ne käy sitä vaan panemassa. Timantteja ropisee ja ollaan valmiita vaikka kuulennolle. Saatana, et sapettaa!!
Minulla on siis yksi aviomies (kerrallaan) ja lisäksi miesystäviä, jotka hoitavat pikkujuttuja kiitos-, hymy- ja höpötyspalkalla. Mieheni saakin kuulla suoraan noilta miehiltä, kun jokin homma on jo valmiiksi hoidettu. Naapurin sinkkumies esim saksi pensasaitamme, kun vain kerroin, että mieheni ei ole ehtinyt hommaan.
Olenkin yrittänyt yhdessä aviomieheni kanssa tarjota tuota huomaavaista aidansaksijaa sinkkunaisystävilleni. Miksi eivät kiinnostu? Kelpaisi minullekin, jos olisin vapaa... 13.
Mieti ap onko sun asenteessa jotain mikä ei sytytä miehiä? Oletko liian kaverillinen, flirttailetko ollenkaan, annatko itsestäsi samanlaisen negatiivisen kuvan minkä annoit aloituksessakin? Mun mielestä heitit ton kommentin sukulaisnaikkosesta aika töykeästi. Olisit voinut sanoa sen fiksumminkin.
Kaipa ne miehet tuntee itsensä jotenkin enemmän 'miehiksi', jos kokevat naisen tarvitsevan itseään. Mä en huolisi mitään matkoja tai apuja. Ravintolassa saa tarjota, mutta matkani maksan itse ja autoni käytän rengasliikkeessä.
Ihan saman olen huomannut. :/ Olen lihava, kaverini n. 50kg vielä minuakin painavampi. Minulla on luonnollinen tukka, ei lävistyksiä tai tatuointeja, klassinen pukeutumistyyli. Kaverillani on räikeän punainen kananpersetukka, mauttomia tatuointeja pitkin kroppaa ja lävistyksiä vaikka muille jakaa. Minulla ei ole miehiä, kaverilla on niitä jatkuvasti jonossa. Viisi lasta eri miehille ja tahti vaan kiihtyy, ei näytä häiritsevän seurustelukumppaneita.
Selittäkää tämä, miehet?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 14:04"]Kaipa ne miehet tuntee itsensä jotenkin enemmän 'miehiksi', jos kokevat naisen tarvitsevan itseään. Mä en huolisi mitään matkoja tai apuja. Ravintolassa saa tarjota, mutta matkani maksan itse ja autoni käytän rengasliikkeessä.
[/quote]
Miks? Jos joku haluaa maksaa ja siitä hyvän mielen, niin miksei voi ottaa vastaan?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 14:10"]Ihan saman olen huomannut. :/ Olen lihava, kaverini n. 50kg vielä minuakin painavampi. Minulla on luonnollinen tukka, ei lävistyksiä tai tatuointeja, klassinen pukeutumistyyli. Kaverillani on räikeän punainen kananpersetukka, mauttomia tatuointeja pitkin kroppaa ja lävistyksiä vaikka muille jakaa. Minulla ei ole miehiä, kaverilla on niitä jatkuvasti jonossa. Viisi lasta eri miehille ja tahti vaan kiihtyy, ei näytä häiritsevän seurustelukumppaneita.
Selittäkää tämä, miehet?
[/quote]
Onko ne ns kunnollisia miehiä?
Hän on kaunis, sinä et