40+ naiset ovat deittipalstoilla ja tinderissä paljon nuorempia naisia aloitteellisempia, 50+ todella aktiivisia
Kommentit (20)
Onhan se selvä koska nuoret naiset hukkuu miesten aloitteisiin. Ei niiden tarvitse itse mitään aloitteita tehdä, ne vaan valikoi parhaat päältä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se selvä koska nuoret naiset hukkuu miesten aloitteisiin. Ei niiden tarvitse itse mitään aloitteita tehdä, ne vaan valikoi parhaat päältä.
Nuoret naiset eivät tee ilmoituksia vaan kirjoittavat EI listoja millainen mies ei saa olla :)
Ei mitenkään outoa. Ei tarvitse esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja tietää mitä haluaa, eikä halua tuhlata aikaa enää varttuneessa iässä.
On myös suurempi todennäköisyys löytää haluamansa,kun itse valkkaa sopivat ja tekee aloitteita heille. Sen sijaan, että odottelisi randomien viestejä.
Tämäkö on totuus?
Ilmeisesti siis, kun en saa huomiota tuonkaan ikäisiltä naisilta Tinderissä niin on parempi vain luovuttaa?
m40
Nuoret naiset on myös niitä jotka valittaa kun eivät ikinä löydä ketään. Jännä yhteensattuma. Ihan kuin olemalla itse aktiivinen löytäisi parisuhteen helpommin!?
Oletko itse ap. iältäsi 40+. Jos, niin on ymmärrettävää, etteivät nuoremmat naiset ota sinuun yhteyttä. En ole heidän kohderyhmäänsä.
Pakkohan se on olla, kun ei ole enää itse aloitteiden kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö on totuus?
Ilmeisesti siis, kun en saa huomiota tuonkaan ikäisiltä naisilta Tinderissä niin on parempi vain luovuttaa?
m40
Tuskinpa. Palstamiekkonen vain yrittää huudattaa vanhempia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se on olla, kun ei ole enää itse aloitteiden kohteena.
Tämä kai se syy on. Taittuu se naistenkin ylpeys siis jossakin kohtaa. Itse piipahdin eron jälkeen nettideiteillä ja juurikin oman ikäiset ja vanhemmat naiset olivat aktiivisesti pimputtelemassa. Mutta itsellä oli haussa nuoremmat naikkoset ja heillä tietenkin viestitulva, joten ei se toiminut kuin pätkittäin. Jätin netin ja olen voinut hyvin. Suosittelen sitä muillekin miehille, niin pariutuminen ajan kanssa siitä normalisoituu.
No eiköhän tuo oo selvää miks noin. Nuorten ja kauniiden ei tarvii tehdä aloitteita kun heitä jahdataan ilmankin. Kulahtaneet vanhat harakat taas on epätoivosina joka miehen kimpussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö on totuus?
m40
Tuskinpa. Palstamiekkonen vain yrittää huudattaa vanhempia naisia.
Tuskin mitä? Tuskin ketjun otsikko pitää paikkaansa?
m40
Niillä on kiire. Ei voi enää leikkiä vaikeastitavoiteltavaa kun käy aika vähiin.
Markkinalaki kun kapulaa pitää saada.
Mistäköhän johtuu? Lapset jo tehty, riskejä vähemmän jos poka osoittautuu "vääräksi".
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän tuo oo selvää miks noin. Nuorten ja kauniiden ei tarvii tehdä aloitteita kun heitä jahdataan ilmankin. Kulahtaneet vanhat harakat taas on epätoivosina joka miehen kimpussa.
Aloitteita tekevä nainen = kulahtanut vanha harakka
Aloitteita tekevä mies = nuori korskea ori
Kyllä on vielä matkaa naisten tasa-arvoon!
Minä teen aloitteita, koska haluan itse valita enkä odottaa prinssiä tullakseni poimituksi. Haluan olla tekijä, subjekti, enkä kohde, objekti.
Enkä kelpuuta miestä, joka lähestyy minua saalistuskohteena.
Tinder on prostituutiopaikka. Epätovoisia yh-äitejä.
En ole silti kiinnostunut noin vanhoista naisista.
M31