Loppuraskaus, pissassa hassu haju?
Pissakokeet ja -viljely puhtaat, mutta pissa haisee jännältä, jotenkin makealta tai sellaiselta, ei tulehduksen hajua kuitenkaan. Mistä kyse??
Kommentit (7)
Ei tule housuihin, vaan haiskahtaa selvästi jännältä, makealta tai semmoiselta, aina kun käyn wc:ssä pissalla. Mieskin haistaa sen.
Muutama viikko laskettuun aikaan.
ap
Minullakin muistaakseni haisi pissa makealta raskaana ollessa .Kuvittelin alkuun että sokeriarvot varmaan pilvissä vaan ei ollut, eikä mitään muutakaan vikaa.
Mulla on ollut kummassakin raskaudessa, eikä ole olöut mitään raskausdiabeteksiä ym. Kaikki ihan "normaalisti". Sellainen makea ehkä vähän öö hunajainen tuoksu? :D (kuulostaa joo tosi normaalille taas) Aamupissassa voimakkaampi haju.
Sokeriarvoni ovat normaalit, unohtui sanoa.
Myös illalla pissassa makea haju.
ap
Lapsivesi haisee makealle, aikalailla spermalle. Jospa sitä tihkuttaa sieltä pikku hiljaa? :)
Johtuu hormoneista ja/tai siitä, että on juonut liian vähän vettä. Googleta englanniksi.
Minulla on hämärä muistikuva että minullain olisi virsta tuoksahtanut erilaiselta kun olin raskaana... Voiko hormonit olla tietynhajuisia?
Haiskahtaako vain kun käyt vessassa, vai tuleeko housuihin....?
Tuli vain mieleen että voisiko olla kyse siitä että tihuttaisi lapsivettä, sehän on aika jännän tuoksuista....
Kuinka lähellä raskauden loppumista olet?