Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain maanpetturit jättävät Suomen!

Vierailija
05.03.2014 |

Porukka ylistää jotain Ruotsiin lähtöä

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 08:34"]

Mitä väliä? Mä en aio kuolla minkään maanpalasen takia. Enkä varsinkaan tapattaa perhettänikin.

[/quote]

No sut kyllä ammutaan sitten jos et suostu sitä maapalasta suojelemaan.

Vierailija
42/55 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 09:37"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 02:32"]

Ei ole maanpeturuutta lähtä turvaan Ruotsiin tai johonki muualle.

[/quote]

Totta, Ruotsi on sellainen mahtivaltio että se suojelee! :D

[/quote]Ruotsalaiset ei ryhdy sotimaan, siksi Ruotsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 02:37"]

Itselläni kyllä oma firma ja olen kyllä lähdössä täältä jos joku sota syttyy.

[/quote]

Et oo lähössä, ilmatila ja rajat suljetaan välittömästi.

Vierailija
44/55 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä ärsyttää itsekkäät pelkurit jotka menevät lokkeilemaan ja loisimaan muihin maihin kun ei selkäranka kestä tätä elämän painoa. Huh huh miten vässykkää.

Muilla mailla on varmasti tarpeeksi omiakin ongelmia joten eivät kaipaa enää jotain pakoloisia.

Vierailija
45/55 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 09:38"]

Mitä väliä? Mä en aio kuolla minkään maanpalasen takia. Enkä varsinkaan tapattaa perhettänikin.

[/quote]

[/quote]No siksi mä häivynkin ajoissa pois. En tosiaan jää tänne kuolemaan. Täällä ei ole mitään sen arvoista.

Vierailija
46/55 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 09:43"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 09:38"]

[/quote]

[/quote]No siksi mä häivynkin ajoissa pois. En tosiaan jää tänne kuolemaan. Täällä ei ole mitään sen arvoista.

[/quote]

You're not worth it.

Vierailija
47/55 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 09:33"][quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 09:22"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 09:09"]

On se hyvä että aikaisemmilla sukupolvilla oli enemmän munaa ja selkärankaa kuin teillä pelkureilla. Muuten täällä olisi puhuttu venäjää virallisena kielenä jo 40-luvulta asti.

[/quote]Mitä väliä? Ei me olla päästy pakkoruotsistakaan vielä eroon vaikka venäjänvaltakin oli siinä välissä ruotsinvallan jälkeen. Venäjää on kuulemma verraten helppo oppia ainakin auttavasti. Mua melkeinpä harmittaa menneiden sukupolvien turha sota kun nyt Suomi on niin myyty euroopan herroille ettei tosikaan. Meillä mitään itsenäisyyttä enää ole. Eikä edes mitään puolustettavakaan kun koko maa on ajettu alas. Täällähän ei ole mitään miksi Venäjän tai minkään muunkaan maan kannattaisi tätä tavoitella.

[/quote]

Oletko vähän naiivi? Varmasti olisi täällä aika erilaiset olot jos Suomi olisi liitetty osaksi Neuvostoliittoa. Ei jäisi pelkkään virallisen kielen vaihtumiseen.

En tiedä kuinka huonosti asiat ovat omassa hlökohtaisessa elämässäsi, mutta kyllä minulla on ainakin paljon taisteltavaa.

[/quote]Mua säälittää sun kaltaiset pilvilinnoissa elävät ihmiset. Mut kukin elää kohdaltansa, eipä se mulle kuulu.

[/quote]

Mua säälittää sun kaltaiset ihmiset jotka ei keksi parempaa vasta-argumenttia.

Vierailija
48/55 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 09:29"]

Tää maa pommitetaan paskaksi alle päivässä. Jos sota meinaa syttyä niin todellakin häivyn Britteihin ja alan vaikka kasvattaa lampaita.

[/quote]

Siinä vaiheessa et pääse täältä enää mihinkään. Rajat ja ilmatila suljetaan viidessä minuutissa jos mitään siihen suuntaan viittaavaakaan tapahtuu.

Vierailija
49/55 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en jää tänne!! En oo sotahullu,jos ei osataan kommunikoida ei rähinä mikään vaihtoehto ole!!!!

Vierailija
50/55 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 02:32"]

Ei ole maanpeturuutta lähtä turvaan Ruotsiin tai johonki muualle.

[/quote]

Minä tunnen kyllä oloni paljon turvallisemmaksi Suomessa kuin Ruotsissa. Jos vaikka maailmansota syttyisi niin eiköhän Suomi ole sellaiseen paremmin valmistautunut. En uskaltaisi täältä lähteä. 

Vierailija
51/55 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 09:51"]

Tää maa pommitetaan paskaksi alle päivässä. Jos sota meinaa syttyä niin todellakin häivyn Britteihin ja alan vaikka kasvattaa lampaita.

[/quote]

Siinä vaiheessa et pääse täältä enää mihinkään. Rajat ja ilmatila suljetaan viidessä minuutissa jos mitään siihen suuntaan viittaavaakaan tapahtuu.

[/quote]

Ja mikä valtio haluaisi ottaa vastaan suomalaisia pakolaisia? Teistä tulisi kiintiöpakolaisia tai pakolaisleirien asuttajia. Vertauskohdaksi voi ottaa Syyrian pakolaiset ym.

Vierailija
52/55 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 10:10"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 09:51"]

[/quote]

[/quote]

Ja mikä valtio haluaisi ottaa vastaan suomalaisia pakolaisia? Teistä tulisi kiintiöpakolaisia tai pakolaisleirien asuttajia. Vertauskohdaksi voi ottaa Syyrian pakolaiset ym.

[/quote]Kaikki. Suomalaisilla on maine hyvinä työntekijöinä. Me ollaan koulutettuja ja kielitaitoisia ja kovia tekemään töitä.

Vierailija
53/55 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään syytä, miksi minun pitäisi jäädä kuolemaan jonkun maapläntin takia. Nykyajan sodissa siviiliväestöön kohdistuu vähintään yhtä paljon väkivaltaa kuin sotilaisiin, mutta ero sotilaisiin on siinä, että siviileillä ei ole edes minkäänlaista mahdollisuutta puolustaa itseään. Miksi antaisin lahdata itseni kuin lampaan, kun en ole mitään sotia edes aloittanut? Tapelkoot armeijat keskenään aikansa, kyllä ne siihen jossain vaiheessa kyllästyy.  

Vierailija
54/55 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, eiköhän Venäjälläkin olla tietoisia tästä Suomen epäisänmaallisesta mentaliteetista ja osataan käyttää sitä aikanaan hyväksi mikäli tarpeen tulee.

Vierailija
55/55 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa taidan alkaa pakata laukkua jo nyt. Mä olen niin pettynyt ja kurkkuani myöten täynnä Suomea ja suomalaisia, että taidanpa lähteä muutenkin. En usko, että missään muualla on enää tämän ikävämpiä ihmisiä kuin täällä.

Tulee myös mieleen, että jos mulle annettais ase käteen ja käskettäis lähteä ampumaan vihollisia niin taitaisinpa ensin ampua jokusen suomalaisen. Enemmän mä suomalaisia inhoan kuin vaikkapa venäläisiä, nykyään. Enemmän suomalaiset ovat mulle harmia aiheuttaneet kuin venäläiset ikinä.